Je bent het er niet mee eens, begrijp ik uit je commentaar?quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Taalonderwijs is duidelijk ook niet meer wat het ooit was. Nog afgezien van je totaal misplaatste analogie.
Laat maar wieberen dat bestuur.quote:Een conflict tussen werkgever en werknemer, waar het bestuur vanwege privacy niets over kan zeggen, zou daaraan ten grondslag liggen.
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Laat maar wieberen dat bestuur.
Ik krijg bij het lezen echt zo'n rokerig jaren 60 bruin pak directeurtje gevoel. Beetje gggristendom erbij.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:40 schreef Marsenal het volgende:
De veiligheid van kinderen als argument gebruiken maar wel dezelfde functie op een andere plek kunnen invullen. Da's gek. Hebben ze dan met of over specifieke leerlingen conflict gekregen ofzo, dat niet meer op te lossen viel?
Benieuwd of de leerkrachten iets in de pers gaan zeggen.
Tevens, Ermelo is echt zo'n plek waar een basisschooldirecteur een autoritaire gek is, dat zou nog wel sappig kunnen zijn. Vies biblebelt volk.
Hoezo hebben directeuren en bestuurders en shit altijd meer te zeggen dan tientallen ouders en dito meer kinderen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Laat maar wieberen dat bestuur.
Ja, dat werkte ook zo goed bij die o zo populaire voorbeeldleerkracht, die toch pedo bleek te zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:00 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Hoezo hebben directeuren en bestuurders en shit altijd meer te zeggen dan tientallen ouders en dito meer kinderen.
Echt hoor. Macht naar de mensen en zulks!!
Laat de directie dat maar zeggen. Als dat de reden is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:03 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, dat werkte ook zo goed bij die o zo populaire voorbeeldleerkracht, die toch pedo bleek te zijn.
nog welquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
In dit land heb je de vrijheid om te geloven wat je wil en hoef je niet aan onzin mee te doen die je niet wil. Dus als je niet mee wil doen aan de ramadan feestje doe je het niet en als je niet mee wil doen aan de paashaas doe je het niet. Een werkgever hoort je niet te dwingen. Dat is de grens die wij moeten bewaken zodat iedereen ook vrij kan zijn voor zichzelf.
Paasontbijt doen we ook op de school van mijn kinderen maar de school dwingt ons absoluut niet waardoor het toch een hele leuke multiculti feestje wordt op school en erg leuk is voor de kinderen. Iedereen neemt wat mee van huis en bakt iets en ouders ondersteunen de school. Maar daar zit geen dwang op. Zodra er dwang op komt, trek ik mijn handen er vanaf.
Dan ben ik blij dat ze geroyeerd zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:15 schreef the-eye het volgende:
Ik denk dat de juffen de kinderen vertelden dat een jongetje een meisje en een meisje een jongen kan zijn. Dat ligt op deze school moeilijk maar is op een andere school wel te verkopen
Dees vind je leukquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ze geroyeerd zijn.²
Daar zijn Christelijke scholen zelf ook heel verschillend in. Mijn kinderen zit ook op een Christelijke school, maar kennen geen verplichte deelname aan de feestdagen. Maar goed, dat is natuurlijk iets waar je als ouder dan ook specifiek naar vraagt (kennismaking met de school) of onderzoek naar doet.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:57 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat als je je kinderen naar Christelijke school stuurt je je kinderen laat deelnemen aan de Christelijke aspecten. Stuur ze anders naar een openbare school.
Wel lekker in je bovenkamer verder? Of zit je hier gewoon impliciet te pleiten voor een nieuwe veldslag? Sowieso is enig historisch besef je vreemd - vrouwen en minderheden hadden het toen ook bar slecht in Europa.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja ons geschiedenis onderwijs wordt ook steeds politieker. Of sociaal gewenster.
Maar er zijn een aantal veldslagen geweest waarin Europa de moslim invasie een halt toe geroepen heeft.
En nu staan we deze zelfde godsdienst te faciliteren.
Een compleet gebrek aan historisch besef.
En ik zie de toekomst slecht in voor vrouwen en ook minderheden.
En nog steeds in moslimlanden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel lekker in je bovenkamer verder? Of zit je hier gewoon impliciet te pleiten voor een nieuwe veldslag? Sowieso is enig historisch besef je vreemd - vrouwen en minderheden hadden het toen ook bar slecht in Europa.
Je streeft er kennelijk weer naar, gezien de geschetste historische context. Weg met vrijheden zoals we de kennen binnen de grenzen van de wet.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:37 schreef capricia het volgende:
[..]
En nog steeds in moslimlanden.
Geen zin in die achteruitgang hier.
Dat is in de woestijn inderdaad niet zo praktisch.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ze geroyeerd zijn.²
De goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel lekker in je bovenkamer verder? Of zit je hier gewoon impliciet te pleiten voor een nieuwe veldslag? Sowieso is enig historisch besef je vreemd - vrouwen en minderheden hadden het toen ook bar slecht in Europa.
Probeer ik me een keer in een moslim te verplaatsen en dan is het weer niet goedquote:
Is dit ook op een moslim school gebeurd? Jeetje gemist, daar heb je vast een berichtje van.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, het is alleen NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wanneer het een gristelijke school betreft.
Wel zo veilig, en laf.
De tolerantie voor vrouwenrechten en homo's is legendarisch binnen de islam, inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:02 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Is dit ook op een moslim school gebeurd? Jeetje gemist, daar heb je vast een berichtje van.
Waarschijnlijk aan het dineren met Bonifatiusquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
99% van progressief Nederland weet niet eens wat dat is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |