Reken er maar niet op.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen
Hopelijk weer een dag zonder zorgen
quote:
Amateur.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb gewoon meerdere schatjes in 1 topic.
Ouwe snoepertquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb gewoon meerdere schatjes in 1 topic.
quote:
quote:
Ja wat is het nou?quote:
Ouwe amateurquote:
Een amateuristische ouwe snoepertquote:
Ohhhquote:Op donderdag 29 mei 2025 03:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ja moet ie wel de nachtbagger openen he
Burgerlul die z’n wekker heeft gezet?quote:Op donderdag 29 mei 2025 03:19 schreef hemarookworst het volgende:
Wat doet die SwJ zo laat nog op, dacht dat het een burgerlul is die voor 23u wel in bed ligt en om 6 weer naast zijn bed staat om daarna braafjes 8.30 of vroeger op werk te verschijnen
wordt een extra zware dag voor hem op de meubelboulevard danquote:Op donderdag 29 mei 2025 03:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Burgerlul die z’n wekker heeft gezet?
quote:Op donderdag 29 mei 2025 03:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wordt een extra zware dag voor hem op de meubelboulevard dan
Hij moest een plasje doen en zag toen pas het briefje op de koelkast: DTS dicht doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 03:19 schreef hemarookworst het volgende:
Wat doet die SwJ zo laat nog op, dacht dat het een burgerlul is die voor 23u wel in bed ligt en om 6 weer naast zijn bed staat om daarna braafjes 8.30 of vroeger op werk te verschijnen
Er zijn nu drie topics waar je in de nacht kan babbelen @kree heeft er ook nog maar een geopendquote:
haha ja lol, graag daarquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn nu drie topics waar je in de nacht kan babbelen @:Kree heeft er ook nog maar een geopend
voel je maat, wees welkom, geen punten hierquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
Tis gewoon bagger dat DTS dicht gaat op een gegeven moment.. nu ook weer een plekje gezakt omdat "je in de nacht moet slapen", half 3 gaat ie dicht, dan ben ik al zowat wakker. Een grote flop..
Ja het is niet leuk voor de mensen die een hele maand hard gestreden hebben voor de punten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
Tis gewoon bagger dat DTS dicht gaat op een gegeven moment.. nu ook weer een plekje gezakt omdat "je in de nacht moet slapen", half 3 gaat ie dicht, dan ben ik al zowat wakker. Een grote flop..
Er is hier toch een SC en er is een nachtbagger. Mijn mening is dat je het beter bij een kan houden dan zit iedereen ophetzelfde. Nu zit de een hier en de ander weer daarquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:42 schreef kree het volgende:
[..]
mis mijn nacht babbel enzo he als het keertje kan
Denk het ook wel ja, maar het is ook gewoon jammer omdat de mensen er nu niet zijn die normaal gesproken wel ff om het hoekje komen kijkenquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet leuk voor de mensen die een hele maand hard gestreden hebben voor de punten.
Ik denk dat je nog wel verder gaat zaken UN helaas
Ja dat is het ook. ALs ik nu wakker word snachts ga ik ook niet naar Fok! meer.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja, maar het is ook gewoon jammer omdat de mensen er nu niet zijn die normaal gesproken wel ff om het hoekje komen kijken
Knnuffel voor Jyskequote:Op donderdag 29 mei 2025 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
Maar goed, Jyske komt ook om het hoekje kijken dus flestijd, de dag is begonnen
klopt ja. beetje verdeeld zitten we. maarja dat komt door soort van topic opheffen ook.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is hier toch een SC en er is een nachtbagger. Mijn mening is dat je het beter bij een kan houden dan zit iedereen ophetzelfde. Nu zit de een hier en de ander weer daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |