Wel dat er veel strijdlust in de ploeg komt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is de trainer daar tegenwoordig ook al verantwoordelijk voor?
En wat heeft dat met de voorbereiding met Ajax 2 en paniekaankopen te maken?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel dat er veel strijdlust in de ploeg komt.
Vind Edvardsen juist een prima aankoop.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De ouwe hap ledenraad moet je inderdaad niet onderschatten inderdaad, maar die Edvardsen-aankoop was al een veeg teken . En misschien dacht die ook wel dat Farioli Ajax aantrekkelijk kon laten voetballen en toen dat niet zo bleek te zijn is die maar in een soort Ajax-DNA waas aan het zoeken geslagen naar jongens die dat denken te snappen.
Je kunt zeggen: "Hopen dat je club verliestquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
CL opening met Barcelona-uit , Arsenal thuis en Leverkusen-uit graag.
Dan kunnen we de visie van beiden zien.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de voorbereiding met Ajax 2 en paniekaankopen te maken?
Het is aan de andere wel zielig eigenlijk , dat Heitinga en co er zich voor laten lenen om makkelijke pionnen te zijn die je zo eruit kan gooien zodat je zelf kan overleven . In dat kader heeft Alex wel het Ajax-DNA.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kunt zeggen: "Hopen dat je club verliest", maar dit soort domheid kunnen we gewoon niet belonen met sportief succes. Het is echt woestmakend.
We gaan het snel genoeg zien aan de onderliggende cijfers van Ajax, gelukkig.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is aan de andere wel zielig eigenlijk , dat Heitinga en co er zich voor laten lenen om makkelijke pionnen te zijn die je zo eruit kan gooien zodat je zelf kan overleven . In dat kader heeft Alex wel het Ajax-DNA.
Oh niets meer dan dom gelul dus, ok.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan kunnen we de visie van beiden zien.
Ik heb mijn 'Ik moet geagiteerd-reageren-medicijnen' nog niet ingenomen idd.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh niets meer dan dom gelul dus, ok.
Zelfs als dat zo is heb je tijd genoeg om een betere keuze te maken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kroes heeft het vertrek van Farioli totaal niet aan zien komen, stukje lost in translation zullen we maar zeggen, hij had wel rekening met dit scenario moeten houden want als Ajax kampioen was geworden was Farioli ook weg geweest.
Ja, nee echt. Volgens VI heeft het ook de steun van Blind en Van Gaal.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo is heb je tijd genoeg om een betere keuze te maken.
Nee, ik vrees dat ze in de directiekamer serieus denken dat dit een gouden greep is.
Het is nu eind mei. Tussen eind augustus en nu zitten nog drie maanden. Lekker woorden in de mond leggen. Sowieso zijn ze op vakantie en nations league en weet ik veel wat allemaal.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja als je er geen probleem mee hebt dat we een trainer in augustus aanstellen dan hebben we wel de tijd ja.
Hij is ook niet zo dom, maar dat maakt hem nog geen goeie trainer, gelukkig loopt het bij de andere clubs ook niet over van tactisch vernuft.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:36 schreef Makamba_ het volgende:
Ik geloof overigens niet zo dat Heitinga echt heel dom is maar dat maakt hem verder geen goede trainer.
Al met al heet hij het ook niet zo bijzonder slecht gedaan toentertijd in die 22 wedstrijden natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:36 schreef Makamba_ het volgende:
Ik geloof overigens niet zo dat Heitinga echt heel dom is maar dat maakt hem verder geen goede trainer.
Zijn bankrekening heb ik zeer hoog zitten, verder minder dan niks gepresteerd.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:04 schreef Wotte het volgende:
Keizer heb ik overigens wel vrij hoog zitten als trainer.
Ja wat voor bijzonders heeft hij dan gepresteerd in zijn carrière als trainer?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:04 schreef Wotte het volgende:
Keizer heb ik overigens wel vrij hoog zitten als trainer.
Sporting/Jong-Ajax best naar behoren gepresteerd. Het zat bij Jong tactisch altijd wel goed in elkaar. Denk niet dat het een hoofdtrainer is maar die conclusie heeft hij zelf ook al getrokken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zijn bankrekening heb ik zeer hoog zitten, verder minder dan niks gepresteerd.
Als na 9 maanden ontslagen worden onder naar behoren valt begin ik te glimlachen, ben ik dan toch succesvol?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sporting/Jong-Ajax best naar behoren gepresteerd. Het zat bij Jong tactisch altijd wel goed in elkaar. Denk niet dat het een hoofdtrainer is maar die conclusie heeft hij zelf ook al getrokken.
Desalniettemin is het wel een uitstekende assistent om te hebben als onervaren hoofdtrainer.
Iedereen weet overigens dat je enkel wikipedia hebt gecheckt en de erelijst zag. De prijzen waren zijn eerste wedstrijden daarna fiasco.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sporting/Jong-Ajax best naar behoren gepresteerd. Het zat bij Jong tactisch altijd wel goed in elkaar. Denk niet dat het een hoofdtrainer is maar die conclusie heeft hij zelf ook al getrokken.
Desalniettemin is het wel een uitstekende assistent om te hebben als onervaren hoofdtrainer.
Ik ben geen fervente volger van de carrière van Marcel, nee. Ik zeg volgens mij niet zoveel bijzonders. De man is derde geworden en heeft twee prijzen gepakt. Dat is met Sporting naar behoren gepresteerd, lijkt mij. Bij Jong Ajax was het ook prima.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Iedereen weet overigens dat je enkel wikipedia hebt gecheckt en de erelijst zag. De prijzen waren zijn eerste wedstrijden daarna fiasco.
Hij is niks geworden bij is ontslagen na 9 maanden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben geen fervente volger van de carrière van Marcel, nee. Ik zeg volgens mij niet zoveel bijzonders. De man is derde geworden en heeft twee prijzen gepakt. Dat is met Sporting naar behoren gepresteerd, lijkt mij. Bij Jong Ajax was het ook prima.
Dat Keizer er over het algemeen goed op staat binnen het nederlands betaald voetbal is volgens mij wel algemeen bekend.
Ik had liever ook een buitenlandse trainer gezien maar goed kan ook wel begrip op brengen voor deze keuze.
Vind het wel grappig hoe overdreven dramatisch er hier wordt gereageerdquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben geen fervente volger van de carrière van Marcel, nee. Ik zeg volgens mij niet zoveel bijzonders. De man is derde geworden en heeft twee prijzen gepakt. Dat is met Sporting naar behoren gepresteerd, lijkt mij. Bij Jong Ajax was het ook prima.
Dat Keizer er over het algemeen goed op staat binnen het nederlands betaald voetbal is volgens mij wel algemeen bekend.
Ik had liever ook een buitenlandse trainer gezien maar goed kan ook wel begrip op brengen voor deze keuze.
Wat ik ermee bedoel: als Ajax meer tijd voor een trainer aantrekken neemt dan krijgen ze weer het verwijt dat het allemaal niet snel genoeg gaat en dat het een sChAnDe is dat er bij de eerste training nog geen nieuwe trainer is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Het is nu eind mei. Tussen eind augustus en nu zitten nog drie maanden. Lekker woorden in de mond leggen. Sowieso zijn ze op vakantie en nations league en weet ik veel wat allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |