abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217781627
Ik geloof overigens niet zo dat Heitinga echt heel dom is maar dat maakt hem verder geen goede trainer.
  woensdag 28 mei 2025 @ 20:59:06 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217781884
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 20:36 schreef Makamba_ het volgende:
Ik geloof overigens niet zo dat Heitinga echt heel dom is maar dat maakt hem verder geen goede trainer.
Hij is ook niet zo dom, maar dat maakt hem nog geen goeie trainer, gelukkig loopt het bij de andere clubs ook niet over van tactisch vernuft.
pi_217781889
Ik kan dit echt niet geloven.. dit is toch om te janken zo erg
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 28 mei 2025 @ 21:02:58 #229
378023 Wotte
wotte!?
pi_217781958
quote:
Al met al heet hij het ook niet zo bijzonder slecht gedaan toentertijd in die 22 wedstrijden natuurlijk.

Persoonlijk niet mijn eerste keuze maar goed het zou ik de combinatie Heitinga/Keizer wellicht wel kunnen werken.
  woensdag 28 mei 2025 @ 21:04:11 #230
378023 Wotte
wotte!?
pi_217781984
Keizer heb ik overigens wel vrij hoog zitten als trainer.
pi_217782155
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 21:04 schreef Wotte het volgende:
Zijn bankrekening heb ik zeer hoog zitten, verder minder dan niks gepresteerd.
pi_217782307
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 21:04 schreef Wotte het volgende:
Ja wat voor bijzonders heeft hij dan gepresteerd in zijn carrière als trainer?

heitinga en keizer hebben beide al een kans gehad bij ajax en beide keren brachten ze helemaal niets

het is dus wel bijzonder vreemd dat je deze mensen weer een kans gaat geven

dit zou echt onmogelijk zijn in het bedrijfsleven maar bij ajax is het blijkbaar mogelijk

een beursgenoteerde club nog wel

er waren zoveel opties mogelijk

je had nog beter Ron Jans van Utrecht kunnen halen

hoe kan een beursgenoteerd bedrijf zo geleid worden?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 28 mei 2025 @ 21:27:49 #233
378023 Wotte
wotte!?
pi_217782313
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 21:14 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zijn bankrekening heb ik zeer hoog zitten, verder minder dan niks gepresteerd.
Sporting/Jong-Ajax best naar behoren gepresteerd. Het zat bij Jong tactisch altijd wel goed in elkaar. Denk niet dat het een hoofdtrainer is maar die conclusie heeft hij zelf ook al getrokken.

Desalniettemin is het wel een uitstekende assistent om te hebben als onervaren hoofdtrainer.
pi_217782373
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 21:27 schreef Wotte het volgende:

[..]
Sporting/Jong-Ajax best naar behoren gepresteerd. Het zat bij Jong tactisch altijd wel goed in elkaar. Denk niet dat het een hoofdtrainer is maar die conclusie heeft hij zelf ook al getrokken.

Desalniettemin is het wel een uitstekende assistent om te hebben als onervaren hoofdtrainer.
Als na 9 maanden ontslagen worden onder naar behoren valt begin ik te glimlachen, ben ik dan toch succesvol?
pi_217782439
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 21:27 schreef Wotte het volgende:

[..]

Iedereen weet overigens dat je enkel wikipedia hebt gecheckt en de erelijst zag. De prijzen waren zijn eerste wedstrijden daarna fiasco.
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:00:14 #236
378023 Wotte
wotte!?
pi_217782575
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 21:40 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Iedereen weet overigens dat je enkel wikipedia hebt gecheckt en de erelijst zag. De prijzen waren zijn eerste wedstrijden daarna fiasco.
Ik ben geen fervente volger van de carrière van Marcel, nee. Ik zeg volgens mij niet zoveel bijzonders. De man is derde geworden en heeft twee prijzen gepakt. Dat is met Sporting naar behoren gepresteerd, lijkt mij. Bij Jong Ajax was het ook prima.

Dat Keizer er over het algemeen goed op staat binnen het nederlands betaald voetbal is volgens mij wel algemeen bekend.

Ik had liever ook een buitenlandse trainer gezien maar goed kan ook wel begrip op brengen voor deze keuze.
pi_217782601
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:00 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik ben geen fervente volger van de carrière van Marcel, nee. Ik zeg volgens mij niet zoveel bijzonders. De man is derde geworden en heeft twee prijzen gepakt. Dat is met Sporting naar behoren gepresteerd, lijkt mij. Bij Jong Ajax was het ook prima.

Dat Keizer er over het algemeen goed op staat binnen het nederlands betaald voetbal is volgens mij wel algemeen bekend.

Ik had liever ook een buitenlandse trainer gezien maar goed kan ook wel begrip op brengen voor deze keuze.
Hij is niks geworden bij is ontslagen na 9 maanden.
pi_217782610
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:00 schreef Wotte het volgende:

[..]

Vind het wel grappig hoe overdreven dramatisch er hier wordt gereageerd :)

Als je dan ergens om wil huilen, huil er dan om dat nu ook Daley Blind weer wordt gelinkt aan een terugkeer _O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217782656
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 20:34 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Het is nu eind mei. Tussen eind augustus en nu zitten nog drie maanden. Lekker woorden in de mond leggen. Sowieso zijn ze op vakantie en nations league en weet ik veel wat allemaal.
Wat ik ermee bedoel: als Ajax meer tijd voor een trainer aantrekken neemt dan krijgen ze weer het verwijt dat het allemaal niet snel genoeg gaat en dat het een sChAnDe is dat er bij de eerste training nog geen nieuwe trainer is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_217782678
Het dramaqueen-gehalte is verder vrij hoog in dit topic.
In Southern Sun
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:13:40 #241
378023 Wotte
wotte!?
pi_217782714
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:03 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Vind het wel grappig hoe overdreven dramatisch er hier wordt gereageerd :)
Nee ik ook niet helemaal maar goed vorig jaar kon Farioli er ook niets van en had ook niets gepresteerd. Het is nou niet echt een fantasierijke keuze maar snap 'm opzich wel als je Kroes hoort over rigoureus inpassen van Jeugd.

Pak je een buitenlander die heeft echt geen enkel krediet zoals Farioli ook ondervond. Los van alles is de gok op het doorbreken van jeugd ook de enige escape voor Ajax gezien de financiële mogelijkheden.
pi_217782802
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Wat ik ermee bedoel: als Ajax meer tijd voor een trainer aantrekken neemt dan krijgen ze weer het verwijt dat het allemaal niet snel genoeg gaat en dat het een sChAnDe is dat er bij de eerste training nog geen nieuwe trainer is.
Wat boeit verwijten nu weer voor Ajax als club. Ze hadden prima 2 weken langer kunnen nemen zonder extra verwijten te krijgen. Ze moeten gewoon de juiste beslissing nemen en het lijkt op paniekvoetbal. Alle lijstjes waar ze het altijd over hebben blijkt voor de belangrijkste positie niet te bestaan.

Beuker en de lange en kroes doen helemaal hip en stoer en wij zijn modern blabla maar dan komen ze gewoon met oude jongens krentenbrood. Totaal tegenovergesteld van de keuze van vorig jaar. Echt compleet anders.
pi_217782823
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:19 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Wat boeit verwijten nu weer voor Ajax als club. Ze moeten gewoon de juiste beslissing nemen en het lijkt op paniekvoetbal. Alle lijstjes waar ze het altijd over hebben blijkt voor de belangrijkste positie niet te bestaan.
Blijkbaar wel want binnen twee weken hebben ze het naar verluidt al gefikst. Dat jij het er niet mee eens bent is iets heel anders.
In Southern Sun
pi_217782839
Hoi John we willen jou, maar we kunnen voor de beeldvorming beter twee weken wachten anders wordt BEFEM van het Fok! forum boos.
In Southern Sun
pi_217782859
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Blijkbaar wel want binnen twee weken hebben ze het naar verluidt al gefikst. Dat jij het er niet mee eens bent is iets heel anders.
Zie mijn tweede alinea uit mijn edit.
pi_217782867
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:23 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Zie mijn tweede alinea uit mijn edit.
Zie mijn tweede post.
In Southern Sun
pi_217782884
quote:
Hoi John we willen jou, maar we kunnen voor de beeldvorming beter twee weken wachten anders wordt BEFEM van het Fok! forum boos.
Bij een nieuwe trainer kan je nog zeggen dat je pas moet oordelen als ie er is maar Heitinga heeft al 10 jaar bij Ajax rondgelopen. We weten gewoon wat we krijgen en dat is een totaal andere richting dan Beuker en Kroes steeds geroepen hebben.
pi_217782912
quote:
Leuke rubriek :)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217784931
quote:
"Ik heb de jongens in de rust gezegd, dat als ze kampioen willen worden, ze dit soort wedstrijden moeten winnen."

Never forget.

Aangevuld met de diepgaande tactische briljantie van Keizer:

quote:
Frenkie de Jong mogelijk vaker hangend linksbuiten

24 november 2017 - AjaxLife.nl

Tegen NAC kwam Frenkie de Jong in actie als een soort hangende linksbuiten. In een gesprek met journalisten waaronder die van de Supportersvereniging liet de Ajax coach weten dat dat vaker zou kunnen gebeuren. "Frenkie hangend aan de linkerkant is een soort variant op 4-3-3, dan heb je een vierde middenvelder. Ik heb in sommige gevallen graag een vierkant op het middenveld, het voorspelbare van 4-3-3 moet eraf," verklaart Keizer. "Er mag best een buitenspeler naar binnen trekken, we hebben graag aanvallers op het veld staan, maar in de slotfase of om tactische redenen kan het ook met Frenkie."

4-4-2-god _O_

Zeker geen paniek hoor, maar gewoon flexibel zijn.
quote:
0s.gif
Op vrijdag 8 december 2017 14:20 schreef Bugno het volgende:

“Als we winnen, moeten we tot aan de winterstop de schade verder beperkt houden. Als dat lukt, dan kunnen we het zeker halen.”

Ook 'n pareltje dit hoor. Ik hou van Keizer O+
quote:
0s.gif
Op maandag 6 november 2017 19:38 schreef Bugno het volgende:

[..]
"Heel lastig aan te geven. We starten eerst wel goed, nu 2 x niet. Moeten we het met de groep over hebben"

Kortom ik weet het niet.

“Diepgaande middenvelders. Maar die lopen dan de drukte in en dat is dan de kracht van Siem”

Ok.

“Dus ja, dat is niet dat het nu heel anders is, maar het is even lastig. Het is dat de ruimte dan even anders liggen. Tegen Willem II vonden we die ook en nu niet”

Ja, ja.

“Bij Utrecht gingen de backs af en toe door, bij Willem II gingen de middenvelders wel eens uit”

“Over het algemeen weten we gewoon hoe we dit uit moeten spelen en waar de ruimtes liggen”

“Hadden we meer gevaar uit moeten stichten, want op zich was de actie goed, maar dan , het directe gevaar moet je dan ehh, met de eindpass, was niet goed genoeg, maar die fase zaten we er goed op en dan zie je ook dat we de kracht nog hebben om een goal te maken”

Hoe gaat zo’n jongen daar dan mee om?

“Ja, dat is natuurlijk moeilijk, iedereen wil graag een goal maken, dus dat is voor hem heel vervelend. Het vervelende voor ons is dat we elkaar na deze week 10 dagen niet zien en dat er een paar jongens alweer in het vliegtuig zitten.”

KJH bleef de hele wedstrijd op de bank

“ Ja in een normale situatie denk ik dat KJ daarbij hoort, maar we hadden Donny voor Siem. Ik had KJ daarbij kunnen zetten, maar dan waren we het overwicht op het middenveld dan kwijt waren geweest en ja, dan ehh, loop je helemaal tegen counters aan, dus je dacht “de opstelling blijft hetzelfde, de formatie blijft hetzelfde en we hadden genoeg spelers die ook een wedstrijd kunnen beslissen. Dus die keuze is gemaakt en niet voor Klaas, maar had ook een logische keuze kunnen zijn”

“Ja goed, we geven een ingooi weg en daar krijgen we een goal uit tegen. Dat is enorm slordig”

We hoeven nog niet te spreken van een inhaalrace?

“Euhm, nee, maar we moeten zorgen dat we ons eigen spel wel verbeteren, zodat we wedstrijden makkelijker kunnen winnen.”

KeizerGod
@Alaphilippe_ @PowerLoungen
pi_217785369
quote:
Als Heitinga wat zelfreflectie zou hebben dan zou hij de keuze moeten maken om gewoon lekker bij Liverpool te blijven

De man heeft wel een goede voetbalcarrière maar kwa uitstraling en intelligentie kan hij beter ergens hulpje blijven. De man is gewoon VMBO.

Het is geen geboren manager. In het huidige voetbal is voetbalachtergrond in combinatie met managerskwaliteiten doorslaggevend. Hij mist gewoon 1 van de 2.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')