Ja hoor, weer een met van die The Joker-haakjesquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Meghan Trainor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag dit niet en nu zie ik het door jouw bericht en blijf ik het zien.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ja hoor, weer een met van die The Joker-haakjes![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ja hoor, weer een met van die The Joker-haakjes![]()
[ link | afbeelding ]
Kon zo zonder verdere aanpassingen het getuigenbeschermingsprogramma in.quote:Op maandag 1 september 2025 12:36 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Astrid Holleeder
Wat een enge vrouw
Deze foto is wel net na een huilbui gemaakt ...quote:Op maandag 1 september 2025 12:36 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Astrid Holleeder
Wat een enge vrouw
Dat maakt niks uit, die veroorzaakt in dr eentje een heel plastic probleem.quote:Op maandag 1 september 2025 12:42 schreef maily het volgende:
[..]
Deze foto is wel net na een huilbui gemaakt ...
Dat maakt haar gezicht niet anders.quote:Op maandag 1 september 2025 12:42 schreef maily het volgende:
[..]
Deze foto is wel net na een huilbui gemaakt ...
Ik zat al te denken aan plastische chirurgie toen ik haar voor het eerst zag. Maar toen dacht ik, als het vuilnis buiten zetten al een flinke taak is, hoe moet een ritje naar de plastisch chirurg wel niet zijnquote:Op maandag 1 september 2025 12:36 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Astrid Holleeder
Wat een enge vrouw
Dat ook natuurlijk!quote:Op maandag 1 september 2025 15:54 schreef Ama het volgende:
Ik heb geen idee hoe ze er eerst uitzag dus ik kan hier niet over oordelen.
Nou ja, ik verbaas mij nergens meer over.quote:Op maandag 1 september 2025 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zat al te denken aan plastische chirurgie toen ik haar voor het eerst zag. Maar toen dacht ik, als het vuilnis zetten al een flinke taak is, hoe moet een ritje naar de plastisch chirurg wel niet zijn
Zeker! Ze straalt.quote:Op maandag 1 september 2025 15:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze is 59. Als ze niks heeft laten doen ziet ze er fantastisch uit.
..en lipfillers.quote:Op maandag 1 september 2025 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker! Ze straalt.
Maar durf best in te zetten op een facelift of een botoxje, roep ik als leek
Voor de bühne he .... hij kijkt/luistert vast mee.quote:Op maandag 1 september 2025 15:31 schreef tesssssssss het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nou ik weet ook niet dat als mijn broer opdracht had gegeven voor 6 moorden dat ik hem dan nog het beste zou wensen/gunnen, maar goed.
Dat denkt ze zelf ook geeft ze aan in dat interview.quote:Op maandag 1 september 2025 17:04 schreef maily het volgende:
[..]
Voor de bühne he .... hij kijkt/luistert vast mee.
Lief doen. Willem leest mee en het blijft s'n sussie.quote:Op maandag 1 september 2025 12:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit, die veroorzaakt in dr eentje een heel plastic probleem.
Dat voorhoofd staat zo strak als de huid van een baby.quote:Op maandag 1 september 2025 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zat al te denken aan plastische chirurgie toen ik haar voor het eerst zag. Maar toen dacht ik, als het vuilnis buiten zetten al een flinke taak is, hoe moet een ritje naar de plastisch chirurg wel niet zijn
Naja, is gewoon het leven van de gemiddelde user hierquote:Op maandag 1 september 2025 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zal maar zo binnen moeten zitten al die jaren.
Ik vond Corona al lang duren.quote:Op maandag 1 september 2025 18:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Naja, is gewoon het leven van de gemiddelde user hier
En die parelwitte tanden. Je kan mij niet wijsmaken dat dat compleet van haarzelf is. Moet ze inderdaad allemaal zelf weten, maar het geeft bij mij wel wat vragen.quote:Op maandag 1 september 2025 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat voorhoofd staat zo strak als de huid van een baby.En verder wat trekjes van Linda de Mol om haar neus enzo.
Moet ze overigens verder zelf weten. Hoop dat ze weer het leven op kan bouwen. Dat ze maar weer haar familie, geliefden en vrienden kan zien.Je zal maar zo binnen moeten zitten al die jaren.
Ik heb niks van de interviews gezien, enkel gelezen dat ze nu dus eindelijk naar buiten kan. Maar kan het niet dat ze nu pas, sinds ze die beveiliging heeft, langs een kliniek voor de botox en fillers is gegaan? Dus dat alles heel recent is?quote:Op maandag 1 september 2025 19:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En die parelwitte tanden. Je kan mij niet wijsmaken dat dat compleet van haarzelf is. Moet ze inderdaad allemaal zelf weten, maar dan moet ze niet verkondigen dat een zak vuilnis buiten zetten een enorme taak was als ze buitenshuis haar uiterlijk ging verfraaien.
Ik snap dat dit een flinke aanname is, maar ze ziet er te goed uit voor bijna 60Of misschien kan je thuis wel ook je tanden op zo'n manier bleken dat ze er prachtig uit gaan zien, geen idee ook.
Je hebt gelijk. Ik had mijn post al soort van aangepast.quote:Op maandag 1 september 2025 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks van de interviews gezien, enkel gelezen dat ze nu dus eindelijk naar buiten kan. Maar kan het niet dat ze nu pas, sinds ze die beveiliging heeft, langs een kliniek voor de botox en fillers is gegaan? Dus dat alles heel recent is?
En anders iemand thuis laten komen. Lijkt me wel kunnen met die spuitjes.Bleekset thuis kan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |