Ze zouden praktisch dezelfde leeftijd kunnen zijn terwijl Leontien al gauw 10 jaar ouder is, gok ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik vind Monique er zelfs nog ouder uit zien dan leontien. Die heeft toch even een knak gekregen zeg.
Die Eclat doet niets voor haar.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Katie price met een laskap aan het strand.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wel handig als zwemvest die voorgevelquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:38 schreef BE het volgende:
Ga weg! Wat een ongelofelijk enge kop heeft zij zeg!Afschuwelijk!
En die tieten zijn natuurlijk echt volslagen belachelijk!
Hier zit wel een stevige dsm 5 diagnose achter.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Katie price met een laskap aan het strand.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Soort bewegende Wim T Schippers installatiequote:Op zaterdag 26 juli 2025 07:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hier zit wel een stevige dsm 5 diagnose achter.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 01:28 schreef Radegast het volgende:
Ik vind haar er niet verspookt uitzien. Ja, té gebruind voor een blondine maar voor de rest..
Ze heeft wel een beetje zo'n neus als Monique van de Ven ja, Angela Schijf heeft dat ook.
Waarom koop je als ze zo rijk bent nog zulke foundation?quote:
Zonder make-up ziet ze er veel beter uit. Ziet ze dat echt zelf niet ?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:03 schreef tesssssssss het volgende:
Dit zou ze zijn zonder make-up (tenminste dat stond bij de foto)
[ afbeelding ]
Dit met make-up.
[ afbeelding ]
Mensen met anorexia zien zelf ook niet in de spiegel dat ze veel te mager zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zonder make-up ziet ze er veel beter uit. Ziet ze dat echt zelf niet ?
Daar heb je idd wel een punt...quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:15 schreef maily het volgende:
[..]
Mensen met anorexia zien zelf ook niet in de spiegel dat ze veel te mager zijn.
Maar wie is deze angstaanjagende mevrouw?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:03 schreef tesssssssss het volgende:
Dit zou ze zijn zonder make-up (tenminste dat stond bij de foto)
[ afbeelding ]
Dit met make-up.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |