Kun je eindelijk alle dagen naar kantoorquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben nieuwe stoelen!En de airco werkt eindelijk!
Dat duurde ook maar 6 jaar.
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kun je eindelijk alle dagen naar kantoor
Trek jij zoveel verandering van je flexwerkplek in je kantoortuin wel?quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben nieuwe stoelen!En de airco werkt eindelijk!
Dat duurde ook maar 6 jaar.
Hij is er spontaan gestopt met drinken erdoor.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trek jij zoveel verandering van je flexwerkplek in je kantoortuin wel?
Concerning. Will look into it.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij is er spontaan gestopt met drinken erdoor.
Maar toen kwam ik hier al niet meer geloof ikquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb al best al lang geleden mijn naam veranderd. Volgens mij nog voor Covid..
Jep. Al valt zuipen ook wel mee. Gewoon lekker wat wijntjes drinkenquote:
het is hier heel ontspannen ja.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Middagwandeling kwam langs de Chinees dus haal ik daar wel wat. Het is rustig hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net m'n eten op, ik zit netquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, even de plantjes water geven dan kan ik zoetjes aan weer naar bed
quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
het is hier heel ontspannen ja.
Vroeger vlogen de topics erdoorheen, maar was er onderling ook meer vuurwerkLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
het is hier heel ontspannen ja.
Vroeger vlogen de topics erdoorheen, maar was er onderling ook meer vuurwerkWie was dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Snotverquote:
Ik weet ook eindelijk wie jij bentquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jeetje de hele oude garde komt weer omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |