Ho, jíj bent degene die komt met een kutgrap, dan moet je ook kunnen incasseren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
overduidelijk dat iedereen van een mug een olifant maakt, als er gewoon normaal over gedaan wordt hoe een ander met ies om gaat was het allang gewoon door gegaan
doe ik ook prima hoor, ik meld alleen dat het allang gezellig had kunnen zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho, jíj bent degene die komt met een kutgrap, dan moet je ook kunnen incasseren.
Nuilie nuilie, je wordt ergens op aangesproken. Zeg gewoon 'sorry het was niet zo hard bedoeld'.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
overduidelijk dat iedereen van een mug een olifant maakt, als er gewoon normaal over gedaan wordt hoe een ander met ies om gaat was het allang gewoon door gegaan
Het is hier al heel lang niet meer gezellig.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik ook prima hoor, ik meld alleen dat het allang gezellig had kunnen zijn
Grapjas.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik ook prima hoor, ik meld alleen dat het allang gezellig had kunnen zijn
Nee daarvoor zeg ik geen sorry.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nuilie nuilie, je wordt ergens op aangesproken. Zeg gewoon 'sorry het was niet zo hard bedoeld'.
Dan ben je gewoon een domme kut. Toedeledokie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee daarvoor zeg ik geen sorry.
ik wil best sorry zeggen als ik het meen
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hier al heel lang niet meer gezellig.
Niemand begint dan ook over je familie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die misschien wel, wil niet zeggen dat iedereen het maar tof moet vinden. Als je zo over mijn familieleden begint, krijg ik een ban.
nee dat is niet erg.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Is het zo erg om toe te geven dat die opmerkingen misschien niet helemaal gepast waren.
Jij bent ook af.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand begint dan ook over je familie.
Iemand maakt 1 opmerkingen over een persoon waar je tot vandaag nog nooit een emotie bij hebt gevoeld.
hmm,quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wie gaat er even mee wandelen?
Namen en rugnummers aubquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hier al heel lang niet meer gezellig.
Is heel moeilijk. Kan echt niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Is het zo erg om toe te geven dat die opmerkingen misschien niet helemaal gepast waren.
Ja, buitenquote:
hmmm weet ik nog nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Gaa we het hier nu weer de hele dag over hebben en alles wat al is gezegd tig keer herhalen? Dan sla ik vandaag even over
En anders, wat is de lunch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |