Jan de Slager is zo rechts als de pest. Die zak stront denkt namens mij te spreken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En Max mikt op de Christelijk stemmende babyboomer die de tijd graag een jaar of 70 terug zou zetten (of vooruit, 60-plusser).
Ik heb er nu geen problemen mee in ieder geval. Mocht dat in de toekomst wel zo zijn en ik het niet zelf meer kan oplossen dan stap ik wel over op Firefox.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:18 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Nee, Google werkt dat actief tegen. Zie:
https://tweakers.net/nieu(...)-chrome-browser.html
Gewoon Chrome links laten liggen en overstappen op Firefox (of Safari als je een Apple device hebt).
Het werkt erg fijn en er bestaan veel addons voor.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb er nu geen problemen mee in ieder geval. Mocht dat in de toekomst wel zo zijn en ik het niet zelf meer kan oplossen dan stap ik wel over op Firefox.
Sowieso is fb tegenwoordig een stortvloed aan ongewenste algoritmes van pagina’s en groepen die je niet interesseert.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die reclame van Eclįt op mijn facebook. Ik heb al geklikt dat ik ze niet wil zien en toch krijg ik ze via een andere pagina weer te zien. Ik kom er gewoon niet van af.
Vreselijk irritant.
Welke issues? Vaak worden zulke dingen veroorzaakt door third-party add-on's en extenties. Brave heeft trouwens ook een dubieuze reputatie op het gebied van privacy e.d. Daarbij is Brave gewoon een schil om Chrome.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:18 schreef thabit het volgende:
Firefox gebruik ik al jaren niet meer, omdat het toch wel vrij ernstige performance issues heeft. Sinds kort overgestapt op Brave, bevalt tot nu toe erg goed.
Het is baggertraag en vreet resources. Brave is trouwens geen schil om Chrome, maar om Chromium; klein verschil.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:30 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Welke issues? Vaak worden zulke dingen veroorzaakt door third-party add-on's en extenties. Brave heeft trouwens ook een dubieuze reputatie op het gebied van privacy e.d. Daarbij is Brave gewoon een schil om Chrome.
Ik gebruik al jaren Firefox, met alleen de uBlock Origin addon (absolute aanrader), verder niks en heb totaal geen problemen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:30 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Welke issues? Vaak worden zulke dingen veroorzaakt door third-party add-on's en extenties. Brave heeft trouwens ook een dubieuze reputatie op het gebied van privacy e.d. Daarbij is Brave gewoon een schil om Chrome.
Ik weet niet wanneer je FF voor het laatst gebruikt hebt, maar in alle recente benchmarks is het verschil met Chrome verwaarloosbaar. En resources tja, dat vreten ze allemaal. Ja, my bad, dat moest inderdaad Chromium i.p.v. Chrome zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:59 schreef thabit het volgende:
Het is baggertraag en vreet resources. Brave is trouwens geen schil om Chrome, maar om Chromium; klein verschil.
Hier ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:02 schreef StateOfMind het volgende:
Ik gebruik al jaren Firefox, met alleen de uBlock Origin addon (absolute aanrader), verder niks en heb totaal geen problemen.
Chrome met alleen uBlock geeft bij mij ook geen problemen. Ja, paar dagen geleden dus die drie of vier pop-ups, maar dat is ook alweer verdwenen.quote:
Zal ergens rond 2012 geweest zijn. Verschil met Chrome was toen enorm. Sindsdien sporadisch nog wel Firefox geprobeerd, want open source, maar perfomance en UX bleven duidelijk achter. Chrome begint de laatste tijd ook kut te worden, vandaar nu Brave, heeft ook geen add-ons nodig. Mocht Firefox ooit duidelijk beter zijn, dan stap ik uiteraard weer daarop over, ben niet zo honkvast wat dat betreft.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:07 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je FF voor het laatst gebruikt hebt, maar in alle recente benchmarks is het verschil met Chrome verwaarloosbaar. En resources tja, dat vreten ze allemaal. Ja, my bad, dat moest inderdaad Chromium i.p.v. Chrome zijn.
Ja, het langste is een maand geloof ik? Maar het maakt niet echt uit want met dat Eclat bijvoorbeeld, zijn er meerdere fb pagina's die dat spul aanprijzen, dus als je het ene geblokt hebt komt het andere weerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso is fb tegenwoordig een stortvloed aan ongewenste algoritmes van pagina’s en groepen die je niet interesseert.
Dan komt er als optie: blokkeren of ‘niet geļnteresseerd’ en dan staat er: U krijgt deze advertenties voorlopig niet meer te zien.
Ik wil ze nooit meer zien.![]()
Er valt niet tegen op te klikken.
Of je hebt enkele seconde je beeld stilstaan op een item bijv. Richard Gere of Friends en BAM!!!, je wordt overspoeld met andere items over deze onderwerpen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, het langste is een maand geloof ik? Maar het maakt niet echt uit want met dat Eclat bijvoorbeeld, zijn er meerdere fb pagina's die dat spul aanprijzen, dus als je het ene geblokt hebt komt het andere weerGa weg met je agressieve marketing.
Ik heb dat momenteel op Face Book met Henk Evenblij. Die heb ik de pan aangeveegd en op z'n plaats gezet. Krijg ik verdomme steeds die extreme rechtse kutjournalist in beeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of je hebt enkele seconde je beeld stilstaan op een item bijv. Richard Gere of Friends en BAM!!!, je wordt overspoeld met andere items over deze onderwerpen.
It’s crazy.
Hebben wij dezelfde werkgever 😉?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zo ontzettend dit. En dan verbaasd zijn dat het zieketeverzuim skyhigh is en niemand nog een stap harder wil lopen.
Ouderwets recht-toe-recht-aan, met de menubalk horizontaal bovenaan. Het soort ontwerp wat ook een digibeet best kan volgen. Ben ik niet, maar het werkt alsnog fijn. Lekker zo houden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:37 schreef thabit het volgende:
[..]
...maar perfomance en UX bleven duidelijk achter.
Welkom bij ViDeOlAnDquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:24 schreef TLC het volgende:
Dat je tegenwoordig al een eigen tv serie krijgt als je meer dan 2 kinderen op de wereld hebt gezet.
EO.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zag ook iets bij de NPO. Met drielingen geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |