Welke bessen tracht je te beschermen? Mijn kruisbessen hangen al mooi vol voor een eerste jaar. Kersen in de grote kersenbomen worden al roodquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooitje aaien/fok <droog buiten> → buiten met het bessennet vechten <regen> → Mooitje /fok<droog> → bessennet <regen> →
oh. het is weer droog. Ik ga even naar het bessennet
Ik heb een flinke rij bessen staan, vooral aalbes en twee grote blauwe bessen. De struiken van zwarte bes en kruisbes zijn gesneefd, daar moet ik nog eens wat nieuws van aanplanten maar dat heb ik nog niet gedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welke bessen tracht je te beschermen? Mijn kruisbessen hangen al mooi vol voor een eerste jaar. Kersen in de grote kersenbomen worden al rood
Bedoel jij, dat je “al” naar beneden bent geroetsjd?quote:
Het om je heen kijken is leuker op het dak, het glijden leidt nogal afquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bedoel jij, dat je “al” naar beneden bent geroetsjd?
https://rotterdamsedakendagen.nl/
Hoe was dat? Kun je om je heen kijken dan?
Geweldig 👍🏼lijkt mij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het om je heen kijken is leuker op het dak, het glijden leidt nogal afGrappig dat het allemaal zo bekend is, maar dat het er op zo'n hoogte toch allemaal weer anders en nieuw uitziet
Kind en ik gaan morgen roetsjen!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:50 schreef AnneX het volgende:
Oooooh…geweldig! https://rotterdamsedakendagen.nl/
Wie gaat?
Hou het weer in de gaten. Je koopt een kaartje voor het dak en bij regen gaat de Roetsj dicht! Dan kun je dus geen geld terugkrijgen omdat je wel gewoon het dak op kunt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:37 schreef Yinny het volgende:
[..]
Kind en ik gaan morgen roetsjen!
Fijn dat het beter met je gaat, Anne! Rustig aan en beterschap!
Ja ik ga welquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Ga er naar de wedstrijd @:borisz of liever niet na het gedoe de vorige keer?
Kleine excursie boot met glazen bodemquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Veel plezier met bootje varen @:blues eigen bootje huren of met een excursie mee?
Ik ga niet meer blij zijn met een paar nachten zonder pijn, heb ondertussen wel door dat het driedubbel terugkomt.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gedaan, kom je uit op prednison en dat wil ik (nog) niet. Wanneer het daarna weg zou zijn wel, maar dat is niet zo.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:26 schreef Tele6 het volgende:
Ik was gister zo blij over hoe werk gaat enz.
Nou op andere plakken maak ik er gewoon nog steeds hetzelfde zooitje van.
Ik moest vandaag
- Huis opruimen (afwas, was afhalen, enz)
- Afval naar de grote container brengen
- Planten water geven en klaar zetten voor degene die op ze past
- Inpakken
- Sporten (rondje hardlopen en oefeningen van de fysio)
- Boeken kiezen en op de e-reader zetten
En dan rond 16:00 de deur uit en naar B toe zodat ik daar met het avondeten ben.
Nu is het 16:00 geweest en ik heb nog niet gesport en het afval staat voor de deur klaar om naar de grote kliko te brengen.
Ik moet schakelen. Niet meer sporten, gewone kleren aan ipv sportkleding, afval vlug weg en dan vlug naar station.
Eventueel kan ik vanavond bij B nog m'n rondje hardlopen en de oefeningen doen. Of ik doe ze niet - ik heb nog spierpijn van de oefeningen van gister.
Ik heb ook nog geen lunch op. Dat zal vast niet helpen. Maar ik wilde na het sporten, in de trein op weg naar B lunchen.
De moetjes: Vuil wegbrengen en planten water geven/klaarzetten. En op tijd de deur uit naar B.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:26 schreef Tele6 het volgende:
Ik was gister zo blij over hoe werk gaat enz.
Nou op andere plakken maak ik er gewoon nog steeds hetzelfde zooitje van.
Ik moest vandaag
- Huis opruimen (afwas, was afhalen, enz)
- Afval naar de grote container brengen
- Planten water geven en klaar zetten voor degene die op ze past
- Inpakken
- Sporten (rondje hardlopen en oefeningen van de fysio)
- Boeken kiezen en op de e-reader zetten
En dan rond 16:00 de deur uit en naar B toe zodat ik daar met het avondeten ben.
Nu is het 16:00 geweest en ik heb nog niet gesport en het afval staat voor de deur klaar om naar de grote kliko te brengen.
Ik moet schakelen. Niet meer sporten, gewone kleren aan ipv sportkleding, afval vlug weg en dan vlug naar station.
Eventueel kan ik vanavond bij B nog m'n rondje hardlopen en de oefeningen doen. Of ik doe ze niet - ik heb nog spierpijn van de oefeningen van gister.
Ik heb ook nog geen lunch op. Dat zal vast niet helpen. Maar ik wilde na het sporten, in de trein op weg naar B lunchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
En al helemaal om jezelf wijs te maken dat je er "een potje van maakt"quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Helemaal eens met @:dancingphoebe en @:z80
Lijstje maken met to do is leuk, maar zolang er niemand aan doodgaat wanneer het niet binnen een paar uur af is is het goed. Gebruik het lijstje gewoon als “dit moet een keer” ipv “dit moet nu”
En de 10 jaar daarna blijf je dat ook doen. En ik heb de hoop dat er structuur komt in mijn doen en laten ook maar opgegeven.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:31 schreef sigme het volgende:
Oh en @:tele6, ik kan je uit ervaring vertellen dat je er later op je 52ste nog steeds een potje van maakt. Ook altijd op dezelfde punten. Mensen zijn zulke onnozele oenen
oh halloquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:16 schreef Smallish het volgende:
Ik lurk zo af en toe even in dit topic, omdat ik het soms zo’n lief en prettig topic vind. Zoals nu.![]()
Wilde ik even kwijt.
Eenschquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:16 schreef Smallish het volgende:
Ik lurk zo af en toe even in dit topic, omdat ik het soms zo’n lief en prettig topic vind. Zoals nu.![]()
Wilde ik even kwijt.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:22 schreef Smallish het volgende:
[..]Hoi Fles. Jouw reissnacks volg ik. Fijn zijn die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en de zeebodem zakte je ook wat weg in het zand met lopenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Zeeschildpad ❤️
Da’s best lastig waden naar die boot
Geen verschil, het is deze. Alleen heb ik er een van 124,99 want dan zit er een extra dweil bij voor 16 euro ipv (normaal) 20 euroquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:32 schreef AnneX het volgende:
Je hebt je vermaakt, Ludolf 👍🏼
@:Kaatje1 die elektrische dweil ding van jou…wat is het verschil met deze van Philips?
https://www.vergelijkeven(...)8EAQYDiABEgJzQfD_BwE
behalve de prijs. Het lijkt mij écht handig hier op 100 m2 !
Geef mij jouw link, please.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen verschil, het is deze. Alleen heb ik er een van 124,99 want dan zit er een extra dweil bij voor 16 euro ipv (normaal) 20 euro
Hoeft niet. Zag al filmpje. Verkocht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Wanneer je dichterbij woonde zou je m kunnen komen lenen
Ja, 2e stand is voor nattere vloer, da’s echt niet nodig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoeft niet. Zag al filmpje. Verkocht.
En besteld. Deze heeft ook ( maar) één stand.
Nou, zò smerig is de vloer hier nou ook weer niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |