Ik sta nergens meer van te kijken bij hem.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind een auto wel een beetje een rare impuls aankoop
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
Dat je een voor 1 nieuw auto naar de garage gaat en terug komt met twee nieuwe auto’s.
![]()
fruitella wrappersquote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken bij hem.
Ging eens met hem naar de winkel voor inkt cartridges. Kwam terug met een smeg citruspers en een nieuwe droger.
Oeh lekkerquote:
Ik beschouw ons nu als het gemiddelde.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet
Al heb ik wel een rijbewijs
ik heb een rijbewijs.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet
Al heb ik wel een rijbewijs
Oh ja! Dat is een poosje geledenquote:Op maandag 26 mei 2025 19:57 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook 1x een verzoek tot enquête invullen op FOK! gedeeld, en later een oproep voor een interview voor mijn bachelor scriptie.
Maar daar werd wel normaal op gereageerd omdat ik een actieve user was
Toen heb ik @:Karina nog geïnterviewd in Amsterdam
Jaquote:
ik heb een auto rijbewijs, een motor rijbewijs, en ik rij eens per maand auto? soms 2quote:Op maandag 26 mei 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik beschouw ons nu als het gemiddelde.
Ik zou zijn zakgeld verminderenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken bij hem.
Ging eens met hem naar de winkel voor inkt cartridges. Kwam terug met een smeg citruspers en een nieuwe droger.
Of dat hij naar de bouwmarkt gaat voor een deurstopper en plinten en dan terugkomt met die spullen maar ook een Kärcher stofzuiger. Want dat is handig.quote:
ik denk al.... heb jij een belletje om dat af gaat als je nick ergens geplaatst wordt... maar nee erg stond een mentionquote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of dat hij naar de bouwmarkt gaat voor een deurstopper en plinten en dan terugkomt met die spullen maar ook een Kärcher stofzuiger. Want dat is handig.
quote:
en hij heeft de telefoon in zn achterzak?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit al weken passenger prinses reels naar dudje te sturen omdat hij bijna altijd rijdt nu
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of dat hij naar de bouwmarkt gaat voor een deurstopper en plinten en dan terugkomt met die spullen maar ook een Kärcher stofzuiger. Want dat is handig.
quote:
quote:
Kansloos.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was een aantal jaar steeds zo
Een bepaalde tijd van het jaar dan kwamen er ineens een zoot van die lange OP's met uitleg over een random onderwerp, van gloednieuwe users, met daaronder een linkje naar een enquête
Bleek later dat er dus ergens een hogeschool was die dat voorstelde aan die studenten. Dat ze dat wel op FOK! konden doen voor voldoende respondenten
nee gewoon s avonds als we naast elkaar in bed liggenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
en hij heeft de telefoon in zn achterzak?
Dan rijdt hij altijd?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee gewoon s avonds als we naast elkaar in bed liggen
Ik zou zijn zakgeld afpakkenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik temper hem ook vaak en veel. Als ik hem laat gaan kan ik nog 5 extra pax kledingkasten kopen want die man heeft bizar veel kleding en koopt anders met gemak elke week nieuwe.
gelukkig was ik niet de enige die een vraagteken boven haar hoofd heeftquote:
nee ik stuur de reels niet als hij rijdtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |