quote:"Bij deze gerechten kunt u vleesvervangers toevoegen: wij rekenen 6,00 extra voor: vega kip, vega eendenfilet, vega garnalen, vega inktvis of vega coquilles."
Dat is echt een idee van vroeger. Vleesvervangers en zuivelvervangers zijn tegenwoordig goedkoper dan de moordvarianten.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:09 schreef Roesjesjager het volgende:
Vega is gewoon duur en dat komt door de bbb
Die vega troep is gewoon indirecte moord op allerlei apensoorten en oerwoudbewoners. Maarja dat zie je niet in dit landje. Vieze hypocriete honden die die troep eten.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is echt een idee van vroeger. Vleesvervangers en zuivelvervangers zijn tegenwoordig goedkoper dan de moordvarianten.
Sojayoghurt AH: 71 cent voor 500gr
Vegan kaas AH: 1,48 euro voor 8 plakken
Vegan gehakt AH: 2,42 euro voor 375 gram
Ouleh jij zegt zelf bijslag van 6 euro. Dat is dan toch duurder? Grondstofprijzen heb ik het niet over, ik koop het niet aan de grondstofprijs. Ouleh, jij denkt ik heb fabriek in tuin? Ik betaal wat de fabrikant voor het eindproduct vraagt, en een vleesvervanger is dan per gram vaak duurder dan gemengd gehakt of zo per gram is.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is echt een idee van vroeger. Vleesvervangers en zuivelvervangers zijn tegenwoordig goedkoper dan de moordvarianten.
Sojayoghurt AH: 71 cent voor 500gr
Vegan kaas AH: 1,48 euro voor 8 plakken
Vegan gehakt AH: 2,42 euro voor 375 gram
Soberso, naar een vreetschuur gaanquote:Op maandag 26 mei 2025 18:02 schreef Mikeytt het volgende:
Hierdoor betaal je uiteindelijk gewoon 20 (!) euro voor bij een fucking vreetschuur!!!
Nouja, zijn toevallig wel precies de vega vervangers die bij iedere Chinese toko te koop is, dus heb een sterk vermoeden dat ze die gewoon kopenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die kip wil ik nog wel geloven, maar het gaat rap down hill vanaf daar. Vega eendenfilet? Serieuze twijfels. Vega garnalen? Next to impossible. Vega inktvis en dan op het allerlaatste nog fucking goddelijke St. Jacobsschelpen?jaaaahaaaaaa ga maar verder in de bijbel.
Dat ze het verkopen betekent niet dat het klopt. Caviart is ook geen (goddelijke) Duitse kaviaar.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nouja, zijn toevallig wel precies de vega vervangers die bij iedere Chinese toko te koop is, dus heb een sterk vermoeden dat ze die gewoon kopen![]()
En vegan garnalen hadden ze een hele tijd ook bij de AH
[ afbeelding ]
Natuurlijk begrijp je dat wel, maar schijtlollig dom doen is ook erg leukquote:Op maandag 26 mei 2025 18:31 schreef cherrycoke het volgende:
dan ben je vega dan eet je geen vlees, dan ga je iets eten wat er uitziet als vlees,
ik heb dat nou nooit begrepen.
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:21 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ouleh, jij denkt ik heb fabriek in tuin?
Moord gaat tegen mijn menselijkheid in.quote:
Je krijgt ze ook niet levend mee hequote:Op maandag 26 mei 2025 18:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moord gaat tegen mijn menselijkheid in.
Ja, je trekt vast volle zalen met die instelling, en om nou te voorkomen dat je met je azijngezeik ieders avond vergalt, rekenen ze ¤6 per portie extra. Gewoon omdat ze je een lul vinden.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moord gaat tegen mijn menselijkheid in.
En dat is nog te weinig.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:02 schreef Mikeytt het volgende:
TS is na een tijd weer terug naar de beste vreetschuur in Roffa, De Kade in Chinatown
Nu schrok ik me echt de tering toen ik de menukaart zag... ze hebben tegenwoordig een grote vega menukaart, maaaaaaar... die prijzen??????
[..]!!!
Hierdoor betaal je uiteindelijk gewoon 20 (!) euro voor bij een fucking vreetschuur!!!
Krankzinnig
lees eens 6 reacties daaronderquote:
Ik leg nog 100 euro er bij voor een biertje.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:04 schreef Nober het volgende:
Ik geef altijd 500 euro en dan zie ik wel of ik wat terug krijg. Boeiend.
Hoe gaat het eigenlijk met die terminale longkanker van je? Of ben je soms weer druk met het faken van KiKa donaties?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:27 schreef Mikeytt het volgende:
lees eens 6 reacties daaronderVegetariërs zijn ook gewoon stom. Veganisme is ethisch het beste, anders op zijn minst flexanist.
Vega inktvisquote:Op maandag 26 mei 2025 18:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die kip wil ik nog wel geloven, maar het gaat rap down hill vanaf daar. Vega eendenfilet? Serieuze twijfels. Vega garnalen? Next to impossible. Vega inktvis en dan op het allerlaatste nog fucking goddelijke St. Jacobsschelpen?jaaaahaaaaaa ga maar verder in de bijbel.
En ¤7,50 voor een halve haan om de bek af te vegen.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik leg nog 100 euro er bij voor een biertje.
Een hoop gerechten zijn nou eenmaal lekkerder als er iets tussen zit met de textuur van vlees. Je zou daar een nieuwe naam voor kunnen verzinnen maar je kan het ook noemen naar hetgeen waar het op lijkt. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:31 schreef cherrycoke het volgende:
dan ben je vega dan eet je geen vlees, dan ga je iets eten wat er uitziet als vlees,
ik heb dat nou nooit begrepen.
quote:
Circa 97% van de grond waarvoor oerwoud gekapt is en waar sojaplantages op komen, is bestemd voor het verbouwen van soja als veevoer.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die vega troep is gewoon indirecte moord op allerlei apensoorten en oerwoudbewoners. Maarja dat zie je niet in dit landje. Vieze hypocriete honden die die troep eten.
Zij doen iig ietsquote:Op maandag 26 mei 2025 23:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die denken de planeet te redden door vegan te zijn
Vega inktvis?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:02 schreef Mikeytt het volgende:
TS is na een tijd weer terug naar de beste vreetschuur in Roffa, De Kade in Chinatown
Nu schrok ik me echt de tering toen ik de menukaart zag... ze hebben tegenwoordig een grote vega menukaart, maaaaaaar... die prijzen??????
[..]!!!
Krankzinnig
Ik eet gewoon weinig vlees , net zo handig.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:39 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ok, de gasoven dan maar.
Of eet een 'vleesvervanger'. Net zo lullig.
Nazi-kaas? Jij collaborateur!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:42 schreef junkiesietze het volgende:
ik had laatst een spinazi kaas schijf in mijn too good to go box. niet te hachelen, zat totaal geen smaak aan.
En ik hou van kaas.
Waarschijnlijk de bliktoeslag om op te verdienen.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:03 schreef Mikeytt het volgende:
Waarschijnlijk vleesvervangers uit blik die je bij de Aziatische toko kan halen, dus er is geen enkele reden om een toeslag van 6 fucking euro te rekenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |