SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 13 2023 (met Bernice, Claudia, Richard, Piet en Haico)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 14 2024-2025 (met Deedry, Jan, John, Julius, Martijn en Roel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________________________
Kylie over Boer zoekt vrouw-avontuur met Julius: ‘Ik heb er alles aan gedaan’
Klinkt eigenlijk alsof het er van de kant van Kylie wel in had gezeten in de eerste periode na de citytrip.quote:Goede basis
Kylie vertelt: 'Na de citytrip zijn we naar huis gegaan met de conclusie: er is een goeie basis maar ik mis wat, ik weet niet zo goed wat en ik weet ook niet zo goed wat ik voel. Moet dat dan betekenen dat dit het einde is? Vind ik niet. Er waren daarvoor heel veel dingen die ik wel heel erg leuk vond.'
Opnieuw van start
'Ik heb voor mezelf bedacht: we gaan het nog een keer proberen, druk op die reset-knop. We gaan opnieuw van start,' vertelt Kylie. Ze hebben eerst weer even appcontact gehad. 'Dat liep, net als voor de citytrip, vrij soepel.'
Kylie is weer naar Julius is Friesland gegaan. 'We hebben een hele leuke periode gehad, waarin het veel meer vanzelf ging. De druk was eraf, hij was weer veel meer zichzelf, de gesprekken waren beter. De dynamiek was gewoon goed. Het stukje lichamelijk contact werd zelfs een beetje beter. Dus we gingen echt wel de goede kant op.'
Kylie durft zich in die periode open te stellen. 'Ik heb echt een muur laten zakken en ben er echt volledig ingesprongen. Dat heb ik ook uitgesproken: voor mij zit het gevoel nu wel echt goed en ik zou het verder willen uitzoeken.'
Keerpunt
Daar kwam een keerpunt, vertelt Kylie. 'Ik kreeg niet de antwoorden die ik hoopte te krijgen. Dat heeft mij wel weer heel onzeker gemaakt. Het heeft ervoor gezorgd dat ik de deur een beetje dicht deed en ik een stapje terug heb gedaan.
Ik merkte dat er vanaf het begin heel veel initiatief van mij moest komen. Ik was ook degene die op citytrip een stap terug deed, dus ik vond ook dat ik degene was die initiatief moest nemen en hem moest laten zien dat ik ervoor wilde gaan.
Op het moment dat ik dat deed, deed hij niet het stapje naar voren wat ik nodig had. Daar is het eigenlijk mis gegaan. Hij kon mij niet bevestiging geven die ik nodig had. Ik heb iemand nodig die mij vertelt: jij bent het voor mij. En dat kon hij niet doen.'
Trots
'Ik ben wel heel blij dat ik het heb gedaan, heb veel over mezelf geleerd,' vertelt Kylie. 'Ik ben ook trots op mezelf. Ik heb het gevoel dat ik er alles aan gedaan heb om het te laten werken, daar heb ik echt m'n best voor gedaan.
Het heeft wel weer eventjes tijd nodig om een plekje te geven. Ik ben er wel over uit dat ik niet de rest van m'n leven alleen wil blijven. Eerst gewoon weer even genieten met m'n paarden, er staan veel leuke dingen op de planning. Ik heb lieve vriendinnen waar ik veel leuke dingen mee doe. Dus eerst even dat, en dan komt het vanzelf, hoop ik.'![]()
Wat een leegte die Deedry...
Yvonne: Wat maakt hem (Roy) nou zo leuk?
Deedry: Roy wilt altijd best wel veel voor je doen. Hij is best wel romantisch want ik krijg bloemen en een beertje heb ik al gehad.
Paardenmeisjes![]()
![]()
Of niet warm voor Kylie, dat kan natuurlijk ook gewoon.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:49 schreef Postbus100 het volgende:
Samenvatting: Julius is dus gewoon een boer.![]()
![]()
Ik denk juist dat hij Kylie koos omdat hij wist dat ze ver buiten zijn reguliere klasse viel, en toen bleek ze hem nog echt leuk te vinden ook, en toen kon hij daar helemaal niets mee.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:49 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Of niet warm voor Kylie, dat kan natuurlijk ook gewoon.![]()
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij Kylie koos omdat hij wist dat ze ver buiten zijn reguliere klasse viel, en toen bleek ze hem nog echt leuk te vinden ook, en toen kon hij daar helemaal niets mee.
(ik zou ze allebei niet aantrekkelijk noemen volgens algemene maatstaven)![]()
Hij zou in een andere situatie niet de ballen hebben om op een meisje als Kylie af te stappen.quote:
Dat zij dat misschien juist wel leuk zou vinden komt niet in hem op, hij schat zichzelf echt in een andere categorie in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zou in een andere situatie niet de ballen hebben om op een meisje als Kylie af te stappen.
Dat zij dat misschien juist wel leuk zou vinden komt niet in hem op, hij schat zichzelf echt in een andere categorie in.Zou kunnen dat dit zijn inactie richting Kylie verklaart. Maar aan het begin van BzV zei hij al tegen Yvon dat hij op dit vlak, in het algemeen, zich niet zo zeker voelt. Ik weet niet of dat ook betekent of dat dit samenhangt met dat hij zich te min voelt bij veel meisjes en of dat hij dat ook zou hebben met Kylie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou kunnen dus, maar ik zie geen duidelijke aanwijzingen voor het één of ander.![]()
Nou, Kylie was toch duidelijk wel anders dan de andere dames die hij uitgenodigd had voor de speeddate.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:20 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Zou kunnen dat dit zijn inactie richting Kylie verklaart. Maar aan het begin van BzV zei hij al tegen Yvon dat hij op dit vlak, in het algemeen, zich niet zo zeker voelt. Ik weet niet of dat ook betekent of dat dit samenhangt met dat hij zich te min voelt bij veel meisjes en of dat hij dat ook zou hebben met Kylie.
Zou kunnen dus, maar ik zie geen duidelijke aanwijzingen voor het één of ander.
Een stuk vlotter en meer ehm..... een Flugel meisje zeg maar.
Maar goed, dat ze verder die tanden op elkaar houding heeft (zowel letterlijk als figuurlijk) merk je natuurlijk pas als je haar wat beter kent, en hij kon haar daardoor moeilijk peilen, net als wij.
Plus dat hij nog steeds niet kon geloven dat het wildste meisje van zijn groepje toch echt wel interesse in hem had.
Een beetje een Wietse en Neeltje situatie.
Behalve dat Wietse toch net een beetje meer zelfvertrouwen had.![]()
Ik heb persoonlijk helemaal niet deze associaties bij Kyliequote:Op maandag 26 mei 2025 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, Kylie was toch duidelijk wel anders dan de andere dames die hij uitgenodigd had voor de speeddate.
Een stuk vlotter en meer ehm..... een Flugel meisje zeg maar.
Maar goed, dat ze verder die tanden op elkaar houding heeft (zowel letterlijk als figuurlijk) merk je natuurlijk pas als je haar wat beter kent, en hij kon haar daardoor moeilijk peilen, net als wij.
Plus dat hij nog steeds niet kon geloven dat het wildste meisje van zijn groepje toch echt wel interesse in hem had.
Een beetje een Wietse en Neeltje situatie.
Behalve dat Wietse toch net een beetje meer zelfvertrouwen had.![]()
Wel grappig hoe dit van persoon tot persoon kan varieren
Afgezien van haar handwerk, vond ik Myrthe een stuk vlotter![]()
Ik was wel benieuwd geworden hoe het nu met Wietse en Neeltje is. Ze zijn nog steeds bij elkaar en hartstikke leuk samen: Bekijk deze YouTube-video
Was alweer 16 jaar geleden dat ze meededen!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Vandaag gingen we op bezoek bij Melkveebedrijf van Boer Jan, en Dorien van Boer zoekt Vrouw waar de eerste snee gras van 2025 werd gemaaid en ingekuild door Loonbedrijf Entjes B.V. uit Slochteren en het schudden en harken werd gedaan door Jan en Dorien zelf.
ACV.
Boer Jan en Dorien met dochter Eva.
Is vooral boerderij filmpje met stukjes Jan en Dorien ertussen..
Wat kijken ze gelukkig naar elkaar...![]()
Ik vind dat er een speciale hoeishetnumet-uitzending moet komen voorMartijn en Ciska
, want die hadden elkaar na de citytrip niet meer gezien.
Dus weten we nog niks.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Samenvatting in het algemeen: De kandidaten zijn allemaal sociaal niet zulke handig mensen die nogal moeilijk een relatie aangaan (goh!). Dat maakt het vaak nogal lastigquote:Op maandag 26 mei 2025 20:49 schreef Postbus100 het volgende:
Samenvatting: Julius is dus gewoon een boer.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco![]()
Misschien hoor je er nog iets over, misschien ook niet. Het komt vanzelf wel weer eens op nu.nlquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind dat er een speciale hoeishetnumet-uitzending moet komen voorMartijn en Ciska
Dus weten we nog niks.![]()
Ciska heeft een openbaar Instagram profiel, en ze heeft geplaatst dat ze op dit moment, 5 weken na de opnames van de reünie nog steeds samen zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus weten we nog niks.
Filmpje hieronder:
https://www.instagram.com/reel/DKHi9N7NPHV/?igsh=Y3ZvNW1pNzZnbmF0![]()
O leuk, dank voor de tip. Ik ga even kijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ciska heeft een openbaar Instagram profiel, en ze heeft geplaatst dat ze op dit moment, 5 weken na de opnames van de reünie nog steeds samen zijn.
Filmpje hieronder:
https://www.instagram.com/reel/DKHi9N7NPHV/?igsh=Y3ZvNW1pNzZnbmF0Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Hahaha, ik ben ook een paardenmeisje. Als ik een beertje van iemand zou krijgen zou ik hem direct het erf afschoppen.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:17 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Wat een leegte die Deedry...
Yvonne: Wat maakt hem (Roy) nou zo leuk?
Deedry: Roy wilt altijd best wel veel voor je doen. Hij is best wel romantisch want ik krijg bloemen en een beertje heb ik al gehad.
Paardenmeisjes![]()
Ik denk dat ze vooral zelf moeten bepalen wat er gepubliceerd wordt en dat ze niet met camera's en draaiboeken lastig gevallen moeten worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ciska heeft een openbaar Instagram profiel, en ze heeft geplaatst dat ze op dit moment, 5 weken na de opnames van de reünie nog steeds samen zijn.
Filmpje hieronder:
https://www.instagram.com/reel/DKHi9N7NPHV/?igsh=Y3ZvNW1pNzZnbmF0
Er zijn dus 3 koppels van gekomen, in aflopende volgorde Martijn & Ciska, Jan & Dorien, Deedry & Roy. Ik vond dat Deedry een stuk losser geworden is: fysiek, qua gedrag, qua uitspraken. Ze loopt niet meer weg voor fysiek contact. En Roy lijkt me saai ondanks hun woordenspel. Waar Dorien al een verrassing bleek tijdens de reünie, kwam er nog langs andere weg de verrassing van de dochter, die al of niet ook op de boerderij woont, in elk geval wel meedoet.
Van de drie waar het niet gelukt is, zijn ze allen blij meegedaan te hebben, was een goede ervaring (deels vooral wanneer wij niets mee kregen van de gebeurtenissen), goede vriendschappen gesloten, etc. Roel en Julius zijn losgekomen en hebben nu betere startkansen. John is wat onduidelijk. Het viel me op dat hij nogal langs Eileen heen keek bij de laatste beelden van de citytrip.
Julius had voor een betere uitslag wsl Myrthe moeten kiezen. Maar hij is zich bewust geworden dat het bv met Kylie niet werken zou, ondanks de betere herstart. Snel geleerd. Het is jammer maar niet onoverkomelijk als je eerste relatie of relatiepoging niet werkt.
Simone in eigen huis lijkrt iemand anders dan Simone met de boer naar wie ze schreef. Ze hebben er in elk geval een grote vriendschap aan overgehouden.
Dus van de 5 boeren waarvan de vraag rees of ze echt wel BZV-hulp nodig hadden voor een partner, is het antwoord gebleken dat dit inderdaad weer nodig was. En natuurlijk ook een adempauze tussen de dag-date en het logeren. Dan heeft ieder de gelegenheid om de dingen wat op een rijtje te zetten, gedachten & indrukken te overdenken ofwel: houding bepalen en dan een hernieuwde start beginnen voor het "Wie van de drie", Dat is dan nog steeds zonder zekerheden maar wel al wat plus- en minpunten gezien hebben tijdens de dag-date op de boerderij, waar dus de eventuele toekomst van de uitverkorenen zal zijn. Ik denk dat het doorlopen van die ene dag in de logeerweek voor ieder een extra factor van onzekerheid => saaiheid door neutraalheid gebracht heeft.
De dag-date op de boerderij, door de boer bedacht, was natuurlijk wel een goede kennismakingsstunt, al zal het de boeren wel hoofdbrekens gekost hebben.![]()
Bij het zien van wat terugblik-flitsen van eerdere momenten, zag ik de derde dame van Julius en moest opeens denken: "Dat is een Martha". 't Was even in m'n herinnering graven om op haar naam te komen.![]()
Martijn had het zonder het programma ook gekund.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:01 schreef Teslynd het volgende:
Dus van de 5 boeren waarvan de vraag rees of ze echt wel BZV-hulp nodig hadden voor een partner, is het antwoord gebleken dat dit inderdaad weer nodig was.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Mogelijk te chaotisch. Hij kreeg nu al duidelijke hints dat het anders kon, lees: moest, met de choas van niet afgemaakte dingen en zo..quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Martijn had het zonder het programma ook gekund.![]()
Ciska verbaasde zich er ook over dat ze elkaar nooit op Tinder waren tegengekomenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Martijn had het zonder het programma ook gekund.
Want ze wonen kennelijk niet al te ver uit elkaar![]()
Wow, wat leuk dat ze niet ver uit elkaar wonen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ciska verbaasde zich er ook over dat ze elkaar nooit op Tinder waren tegengekomen
Want ze wonen kennelijk niet al te ver uit elkaar
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: