Mag lichtgetinte wollahnders wel?quote:Op maandag 26 mei 2025 13:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Oh ja zeg niet dat het om 'mannen' gaat, want dat mag niet.
De vraag stellen is hem beantwoorden, dus als je wilt dat het topic open blijft, doemaarnie.quote:
Ja toen spoot ik wat graffiti ergens op een muurtje. Of ik stal een keer een chocoladereep uit de supermarkt.quote:
Jij vindt een gedenkplaats onteren, zeker met zo'n drama geschiedenis, normaal?quote:
Dat is ook best aso, misschien wisten ze niet waar het voor was kan ook. Niet iedereen volgt nieuwsquote:Op maandag 26 mei 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja toen spoot ik wat graffiti ergens op een muurtje. Of ik stal een keer een chocoladereep uit de supermarkt.
Dat kleine beetje krediet wat je hier nog zou kunnen hebben, heb je bij deze wel voorgoed verloren.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is ook best aso, misschien wisten ze niet waar het voor was kan ook. Niet iedereen volgt nieuws
Dat is wel erg overdreven.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat deze volwassen mannen mentaal nog 13 jaar oud zijn ?
quote:Op maandag 26 mei 2025 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel erg overdreven.
Ik heb mannen van die leeftijd uit hun hotelraam zien springen in Spanje zo het zwembad in.
Of dronken de sloot in.
Ze dachten er misschien niets van alleen grappig hier liggen knuffels laten we ze meenemen.
Dat weet Elan heel goed, hij is gewoon aan het trollen omdat hij elders zijn gelijk niet krijgt.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk het filmpje maar, ze weten dondersgoed waar het voor is.
Wij moeten als land onszelf beschermen tegen racisten. Keihard afstraffen dmv in laten slapen. Dat schrikt die barbaren pas af en voorkomt dat ze hier de boel lopen te verzieken.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:12 schreef Jahr00n het volgende:
Wij moeten als land onszelf beschermen tegen dit soort buitenlanders. Keihard afstraffen dmv in laten slapen. Dat schrikt in de barbarenlanden pas af en voorkomt dat ze hier heen komen
Laaggeschoolde 13-jarige dan welquote:Op maandag 26 mei 2025 14:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat deze volwassen mannen mentaal nog 13 jaar oud zijn ?
Want jij vindt dat apengedrag van die 'mannen' normaal?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:13 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Wij moeten als land onszelf beschermen tegen racisten. Keihard afstraffen dmv in laten slapen. Dat schrikt die barbaren pas af en voorkomt dat ze hier de boel lopen te verzieken.
Normaler dan oproepen mensen te vermoorden omdat ze een paar knuffels gestolen hebben en van het foute 'ras' zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want jij vindt dat apengedrag van die 'mannen' normaal?
Het gaat niet om ras. Wie heeft er een ras genoemd? Jij begint daarover.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:56 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Normaler dan oproepen mensen te vermoorden omdat ze een paar knuffels gestolen hebben en van het foute 'ras' zijn.
Ja hoor. Belletje lellen, met de afstandsbediening TV's van de buren uitzetten, met een laserlampje schijnen etc.quote:
Moet je Forrest Gump ff vragen, die heeft hem uit het oerwoud gered.quote:
Die knuffels lagen niet in de koopjesbak bij de blokker, die zijn daar neergelegd door mensen die dit doen om die twee kleine kinderen te herdenken. Twee kinderen die vermoord zijn door hun eigen vader.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:56 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Normaler dan oproepen mensen te vermoorden omdat ze een paar knuffels gestolen hebben en van het foute 'ras' zijn.
Dit soort minkukels schamen zich nergens voor. Ja, als hun vrouw, zus of dochter iets doet wat voor kortsluiting zorgt in de lege schedel van deze non-mensen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:24 schreef SuperNeger het volgende:
Ach ja, als het een paar jochies van 12 waren kon je het wel als baldadigheid bestempelen omdat ze te jong zijn om de consequenties en impact hier van in te zien. Maar als je dit filmpje ziet en het dan zo wil noemen dan spoor je echt niet. Overduidelijk een structureel probleem vanuit deze bevolkingsgroep. Het is heel normaal om grafschennis te plegen of met herdenkingskransen te voetballen en met kanker te schelden. En als je hier wat van zegt ben je een racist!
nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit soort minkukels schamen zich nergens voor. Ja, als hun vrouw, zus of dochter iets doet wat voor kortsluiting zorgt in de lege schedel van deze non-mensen.
Zijn volkomen verknipt. Psychopaten in het kwadraat.
Dolle honden worden ook afgemaakt. Dus....
Nee je hebt wel gelijk hoor hahaquote:
Wat is dit nu? Is dit humor? Moet dit leuk gevonden worden? Wat wil klepzeikertje hiermee bereiken?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:42 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Gisteren jouw zus nog bijna laten verzuipen door mijn kwak.
Ooit was ik ook jong en baldadig. En ik heb heel wat kattekwaad uitgehaald. Belletje trekken, sneeuwballen gooien naar die vervelende buurvrouw, of buurman. Stenen of ijspegels verbergen in sneeuwballen om daar mee ongeliefde volwassenen mee te raken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:24 schreef SuperNeger het volgende:
Ach ja, als het een paar jochies van 12 waren kon je het wel als baldadigheid bestempelen omdat ze te jong zijn om de consequenties en impact hier van in te zien. Maar als je dit filmpje ziet en het dan zo wil noemen dan spoor je echt niet. Overduidelijk een structureel probleem vanuit deze bevolkingsgroep. Het is heel normaal om grafschennis te plegen of met herdenkingskransen te voetballen en met kanker te schelden. En als je hier wat van zegt ben je een racist!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |