Ik mis het bos dan weer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel jaloers op, ik woon tegen de rand van de weilanden maar de zee is hier verder weg
Bossen zijn geweldigquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik mis het bos dan weer.
Ga ook altijd in de buurt van een bos op vakantie.
Eens maar daar woon ik te ver van wegquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Heerlijk om af en toe even aan zee uit te waaien.
Ik ook, daar moet ik dan echt een dagje uit van maken, voor wandelen aan het strand.quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook, daar moet ik dan echt een dagje uit van maken.
Ik heb hier wel met zware storm bij zee gestaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik was wel een keer toevallig vlakbij het strand in Scheveningen toen het stevig waaide, windkracht 8 of 9.
Dat was heerlijk, vol in de wind gaan staan. Beetje schemer al, en dan die zeelucht...
Windkracht 11 toen?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb hier wel met zware storm bij zee gestaan.
Was eerlijk gezegd niet leuk meer
Jep.quote:
Kan goed tekeer gaan op de wadden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:36 schreef Domnivoor het volgende:
Vorig jaar hadden Aoibhin en ik een flinke storm op Ameland. We hebben urenlang de tent vastgehouden om te voorkomen dat die zou scheuren. We hebben het overleefd, en de tent ook![]()
Die storm was ook alleen op Ameland en Terschelling. De rest van het land merkte er niets van.
Het is het proberen waard,,quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, jullie als foodconnaisseurs hier,
wat denken jullie van een pizza worstenbroodje
Viesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
Klinkt zout en vetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Ja elke dag een beetje beter, waarschijnlijk mag ze donderdag naar huis. De kleine is vanmiddag al ontslagen, maar blijft nog even als gast in het ziekenhuis.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het met je dochter al wat beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |