Weet niet hoe het nr verder gaatquote:
Noemen ze dat tegenwoordig kajakkenquote:Op zondag 25 mei 2025 23:31 schreef devzero het volgende:
Morgen heb ik geheid enorme spierpijn in mijn kont (van het kajakken)En we hebben besloten om voor de BBQ morgenmiddag nog een paar uurtjes het water op te gaan, dus ik laat de 2 kayaks nog even op mijn auto zitten
Sterkte, it has just begun (de spierpijn? :p )quote:Op zondag 25 mei 2025 23:31 schreef devzero het volgende:
Morgen heb ik geheid enorme spierpijn in mijn kont (van het kajakken)En we hebben besloten om voor de BBQ morgenmiddag nog een paar uurtjes het water op te gaan, dus ik laat de 2 kayaks nog even op mijn auto zitten
Oh, ik dacht aan dit nummer. Maar "hallo hallo wie heb ik aan de lijn?" zal vast in een hoop andere nummersquote:
Ja dat is 'm ook, maar je kwoot klopt nietquote:Op zondag 25 mei 2025 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht aan dit nummer. Maar "hallo hallo wie heb ik aan de lijn?" zal vast in een hoop andere nummers
voorkomen
Bekijk deze YouTube-video
Oooo ja daar is het vanquote:Op zondag 25 mei 2025 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht aan dit nummer. Maar "hallo hallo wie heb ik aan de lijn?" zal vast in een hoop andere nummers
voorkomen
Bekijk deze YouTube-video
Hallo Hallo?quote:Op zondag 25 mei 2025 23:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is 'm ook, maar je kwoot klopt niet
Marioaans jaquote:Op zondag 25 mei 2025 23:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Een bericht van mario zonder borsten, is geen mario bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |