Nog wel een paar jaar hoor.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die kwam ik net tegen maar 750 euro voor een telefoon vind ik te veel geld voor hoe ik er mee om ga
Die mini is nu nog 250 euro alleen is het wel een oude telefoon. 2021. Vraag me af hoe lang die nog ondersteund wordt.
Ja dat past toch niet als je een beetje wil FOK!ken in je bedquote:Op zondag 25 mei 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Sommige telefoons zijn inderdaad vaak van het formaat tablet.
Ik ook geloof ik en behoorlijk te groot.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Welke Samsung?
Heb nu een A52 en die vind ik te groot.
Jaquote:Op zondag 25 mei 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Kun je de tekst wel goed lezen met je slaperige hoofd.
Ja haha precies dat. Fijne telefoon verder maar ik kom niet linksboven in de hoek met een hand.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:17 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik en behoorlijk te groot.
Is twee handen gebruiken dan toch niet gewoon handiger?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja haha precies dat. Fijne telefoon verder maar ik kom niet linksboven in de hoek met een hand.
3e beenquote:Op zondag 25 mei 2025 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is twee handen gebruiken dan toch niet gewoon handiger?
Nee vind ik heel erg ellendig. En ik zit vaak te pielen op de fiets met dat ding.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is twee handen gebruiken dan toch niet gewoon handiger?
Bij mij is het scherm zo erg gebroken dat ik soms niks meer kan doenquote:Op zondag 25 mei 2025 22:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja haha precies dat. Fijne telefoon verder maar ik kom niet linksboven in de hoek met een hand.
Ja ik ga het niet uitbeeldenquote:Op zondag 25 mei 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In combinatie met het bedienen van een telefoon? Hoe moet ik dat zien?
Ik ben een beelddenkerquote:Op zondag 25 mei 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In combinatie met het bedienen van een telefoon? Hoe moet ik dat zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |