In het begin kon ik die Verstappen wel serieus nemenquote:
Ja, van zoveel gedraai word je wel gek in je hoofd ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In het begin kon ik die Verstappen wel serieus nemen
Maar door zijn misselijke arrogante houding is dat 700 graden gedraaid in het jaar daarna....
Hij had iig geen kansloze actie ;-)quote:Op zondag 1 juni 2025 17:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En weer was Hamilton kansloos tegen zijn teamgenoot
je moet het kansloze is gaan bekijken met verstappen met zijn teamgenootquote:Op zondag 1 juni 2025 17:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En weer was Hamilton kansloos tegen zijn teamgenoot
Helemaal top hoor:quote:Op zondag 1 juni 2025 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Fantastische gereden
Geen gekke dingen gedaan
podium is goedquote:
moet je bij de ferrrarie leiding zijnquote:
Voor Max geëindigdquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:16 schreef Rnie het volgende:
Weer een tiende op zijn teamgenootje.
Ach Lewis.
Slaat als een kut op een drumstel. Verstappen deed het laatste rondje niet mee.quote:
Dan had die wel mee moeten doenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:21 schreef Rnie het volgende:
https://www.statsf1.com/e(...)-lewis-hamilton.aspx
Lewis is gewoon tweede rijder. Niet erg hoor, die moeten er ook zijn natuurlijk.
[..]
Slaat als een kut op een drumstel. Verstappen deed het laatste rondje niet mee.
Deze comeback, op zeer hoog Harvard niveau, zag ik niet aankomen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dan had die wel mee moeten doen
1 plus 1 is 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |