Dit meer voor jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SFW![]()
Vast iets veranderd aan de API wat nog niet is doorgevoerd op FOK!quote:Op zondag 25 mei 2025 20:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Irritant. In het muziektopic ook. Geen idee wat voor muziek ze plaatsen. FOK laat alleen het plaatje zien.
TMFquote:Op zondag 25 mei 2025 20:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is lang geleden. Uit het TMF tijdperk...
Goede herinneringen aan. Op de basisschool in groep 8 hadden we op vrijdag altijd TMF op staan op zo'n mooie grote beeldbuis TV.quote:
Haha ja, mooie tijd was datquote:Op zondag 25 mei 2025 20:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Goede herinneringen aan. Op de basisschool in groep 8 hadden we op vrijdag altijd TMF op staan op zo'n mooie grote beeldbuis TV.
quote:Op zondag 25 mei 2025 20:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit meer voor jou?Ik sla overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SFW
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Geen idee verder.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Vast iets veranderd aan de API wat nog niet is doorgevoerd op FOK!
Google is weer aan het goochelen geweest hun diensten. Net MS die steeds knoppen op andere plekken zet in hun producten. Snap het wel, kunnen ze weer een cursusje verkopen. Ik bedoel; de certificeringen van hun zijn ook niet heel lang houdbaar.quote:
Ja verdienmodel, dat doen ze allemaalquote:Op zondag 25 mei 2025 20:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Google is weer aan het goochelen geweest hun diensten. Net MS die steeds knoppen op andere plekken zet in hun producten. Snap het wel, kunnen ze weer een cursusje verkopen. Ik bedoel; de certificeringen van hun zijn ook niet heel lang houdbaar.
Om de zoveel tijd is het mis idd.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Google is weer aan het goochelen geweest hun diensten. Net MS die steeds knoppen op andere plekken zet in hun producten. Snap het wel, kunnen ze weer een cursusje verkopen. Ik bedoel; de certificeringen van hun zijn ook niet heel lang houdbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |