SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
He shit een fout in de TT moest zijn Pindakaas en geen Pindaskaas
ik ben die asot 1000 celebration mix aan het luisterenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
welnee prima TT.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:33 schreef Lovely het volgende:
He shit een fout in de TT moest zijn Pindakaas en geen Pindaskaas
Pindakaas met stukjes is ook een prima basis voor satesaus![]()
Lekker mixje hoorquote:Op zondag 25 mei 2025 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben die asot 1000 celebration mix aan het luisteren![]()
![]()
Maar er staat een S in de Pindakaasquote:Op zondag 25 mei 2025 18:35 schreef Rob het volgende:
[..]
welnee prima TT.
Pindakaas met stukjes is ook een prima basis voor satesaus
Nja topic is zo toch weer vol en dan komt er weer een andere TT
Nee we houden deze erinquote:Op zondag 25 mei 2025 18:37 schreef Lovely het volgende:
Nja topic is zo toch weer vol en dan komt er weer een andere TT![]()
![]()
Als je het zo gaat bekijken dan wel jaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:37 schreef Rob het volgende:
[..]
spellingsgewijs klopt het niet maar letterlijk is het wel zo.. gemaakt van pinda's
ben weer even terug in de jaarbeurs bij die 6 urige celebration set, eerste ASOT in NL sinds coronaquote:Uw ADH vitamine Worst
Boh, das lekker hoorquote:Op zondag 25 mei 2025 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben weer even terug in de jaarbeurs bij die 6 urige celebration set, eerste ASOT in NL sinds corona![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2025 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ja was magisch, want was ook voor mij eerste keerAls je er maar aan denkt dat je trommelvlies geen maagdenvlies is die gemist kan worden.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:46 schreef JustinK het volgende:
Mijn eerste Armin feestje is alweer een tijdje terug![]()
Oordopjesquote:Op zondag 25 mei 2025 18:47 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Als je er maar aan denkt dat je trommelvlies geen maagdenvlies is die gemist kan worden.![]()
![]()
Even in z'n geheel luisteren, brbquote:Op zondag 25 mei 2025 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
Was dus deze waar ik live bij was, 3 keer uitgesteld vanwege corona
Bekijk deze YouTube-video![]()
had je ook de ISOS set van Tiesto van laatst beluisterd? Die was wel een verrassing voor mijquote:Uw ADH vitamine Worst
Nee, ISOS is wat chiller toch?quote:Op zondag 25 mei 2025 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had je ook de ISOS set van Tiesto van laatst beluisterd? Die was wel een verrassing voor mij![]()
ja klopt, maar 1000 keer fijner dan zijn reguliere set bij zelfde eventquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: