quote:
Ja, topickapert is het.quote:
Laat Hadjer alsjeblieft even rustig bij de Racing Bulls blijven. Voor hem veel beter.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:43 schreef D. het volgende:
Hadjar op 5, netjes
Misschien moet ie Tsunoda maar vervangen
Staat genoteerd over zijn beoordelingquote:
Gelukkig heb ik vanochtend de chaos al gezien.quote:
In de jouwe staat dat je veel door slotjes heen postquote:Op zondag 25 mei 2025 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Staat genoteerd over zijn beoordeling
Niet alleen de gridwalk. De race zelf is niet veel beter.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:44 schreef vaarsuvius het volgende:
grid walk in monaco is echt niet te doen
Wie heeft er zitten lekken?quote:Op zondag 25 mei 2025 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de jouwe staat dat je veel door slotjes heen post
LV koffer kan wel in de zee worden gegooid.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol.. die bokaal past niet eens in de LV koffer.
Dat is mijn actquote:Op zondag 25 mei 2025 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de jouwe staat dat je veel door slotjes heen post
Ik zag een behoorlijke boem voorbij komen jaquote:Op zondag 25 mei 2025 14:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vanochtend de chaos al gezien.
we zullen eens kijken of 2 stops iets oplevertquote:Op zondag 25 mei 2025 14:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Niet alleen de gridwalk. De race zelf is niet veel beter.
20 extra pitstopsquote:Op zondag 25 mei 2025 14:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
we zullen eens kijken of 2 stops iets oplevert
Ik heb liever leuke inhaalacties, maarja dat is iets teveel gevraagd op dit circuit.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
*maakt extra notitie voor het lekken*quote:
in het verleden wel mooie acties gezienquote:Op zondag 25 mei 2025 14:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb liever leuke inhaalacties, maarja dat is iets teveel gevraagd op dit circuit.
Toen de auto's de helft smaller warenquote:Op zondag 25 mei 2025 14:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in het verleden wel mooie acties gezien
Max Verstappen in 2015 totdat Grosjean tegen kwam.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in het verleden wel mooie acties gezien
Wat verwacht je er zelf van? Leuk 20 extra pitstops maar met racen heeft het weinig te maken.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Doe dit lekker in jullie appgroep. Dit is geen slowchatquote:Op zondag 25 mei 2025 14:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
*maakt extra notitie voor het lekken*
partypooperquote:Op zondag 25 mei 2025 14:51 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Doe dit lekker in jullie appgroep. Dit is geen slowchat
quote:
Staat genoteerdquote:
Links vanuit de rijder gezien. Dus buitenkant want bocht is naar rechts.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
4e plaats is rechts, dus binnenkant toch? Of zie ik wat over het hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |