En toen en toen? Wat een cliffhanger dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:07 schreef chufi het volgende:
Puck begint ff vooraan maar zakt geheel door het veld ....
Toen won iemand andersquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En toen en toen? Wat een cliffhanger dit.
Ja was ze vooral buiten beeld.. zag dr ff ergens rond de 20e plek rondrijden , mmaar ze finishte als 11equote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En toen en toen? Wat een cliffhanger dit.
10 Europaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Een wereldbeker in Zuid-Korea, moedergods. De twee Braziliaanse races geschrapt, Val di Sole valt af want organisator wereldkampioenschap en geen Mont-Sainte-Anne meer, erg jammer.
Niet veel beter dan bij het veldrijden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:56 schreef Nober het volgende:
[..]
10 Europa
4 Noord-Amerika
0 Zuid-Amerika
0 Azië
0 Oceanië
0 Australië
0 Afrika
Hoezo 'wereld'beker?
Volgens de WLR kenners is het ongeveer 50-50 of hij de finish haaltquote:Op zondag 31 augustus 2025 08:08 schreef DeeBee het volgende:
Fijne Mathieu-dag, allen!
Benieuwd of hij eens een paar rondjes vol kan maken
Nou ja, in zijn laatste 5 MTB wedstrijden heeft hij zo'n beetje twee rondjes gereden, dus zo gek is dat niet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgens de WLR kenners is het ongeveer 50-50 of hij de finish haalt
Ik heb gestemd op dat hij wel de finish haalt maar geen noemenswaardig resultaat haalt. Vandaag is toch het belangrijkste wedstrijdritme op te doen. Wat verder nog weinig zegt of hij straks enige kans het op het WK. Het parcours lijkt hem niet echt te passen. Verder eens dat je dit er eigenlijk niet bij kunt doen en als je WK wilt worden er meer tijd en moeite in gestoken moet worden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou ja, in zijn laatste 5 MTB wedstrijden heeft hij zo'n beetje twee rondjes gereden, dus zo gek is dat niet.
Ik ben groot fan, maar wel eens met de analyze dat je dit niet meer part-time kunt doen. Vraag mij ook af of dit en het WK parcours iets voor hem zijn, dat klimwerk doet de grotere jongens toch snel de das om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |