SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat is mijn standaard set upquote:Op zondag 25 mei 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb kippenvleesen ik lig onder een dekentje
Oh. Echt?quote:
Ik leef onder dekentjes, tenzij het warmer is dan 20 gradenquote:
Goedemorgen Fles!quote:Op zondag 25 mei 2025 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooo even lekker zondags uitgeslapen. Goedemorgen allemaal
Fijnquote:Op zondag 25 mei 2025 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goedemorgen Fles!
De koffie staat al klaar
Met kippenvleesquote:Op zondag 25 mei 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik leef onder dekentjes, tenzij het warmer is dan 20 graden
Met enige regelmaat, maar niet continuquote:
Ben bang dat dit vaker gekopieerd gaat wordenquote:Op zondag 25 mei 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)n-stroomstoring.html ben je ook wel een triest figuur hoor, als je dat doet
Ik lig ook altijd onder dekentjes. Vind ik fijn. Maar nu heb ik het ook gewoon echt koudquote:Op zondag 25 mei 2025 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met enige regelmaat, maar niet continu
Ik kan mezelf niet goed meer warm houden, dus heb dekentjes, snugglehoodies, thermokleding, elektrische deken, infraroodpanelen..quote:Op zondag 25 mei 2025 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik lig ook altijd onder dekentjes. Vind ik fijn. Maar nu heb ik het ook gewoon echt koud
Nee joh, je wordt niet zomaar ziek.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:00 schreef essnhills het volgende:
Maar wordt je ziek oid als je dit normaal niet hebt?
Hoe komt dat?quote:Op zondag 25 mei 2025 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet goed meer warm houden, dus heb dekentjes, snugglehoodies, thermokleding, elektrische deken, infraroodpanelen..
Wie zou er anders koken?quote:Op zondag 25 mei 2025 12:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boodschapjes doen maar. Kieeeep halen. Vanavond toch maar zelf koken.....
Nee meestal komt dat door een virus of bacterie oidquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Koffie?quote:
Mijn oven/magnetron/thuisbezorgd restaurants...quote:
Is dat makkelijker voor je nu er al bewoners weg zijn?quote:Op zondag 25 mei 2025 12:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boodschapjes doen maar. Kieeeep halen. Vanavond toch maar zelf koken.....
Ja, kans is kleiner dat er iemand de keuken/huiskamer binnenkomt...quote:Op zondag 25 mei 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat makkelijker voor je nu er al bewoners weg zijn?
Dat is dan opzich wel fijnquote:Op zondag 25 mei 2025 12:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, kans is kleiner dat er iemand de keuken/huiskamer binnenkomt...
Nou daar heb ik geen last van hoor. Beetje kou is niet direct ziek.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee meestal komt dat door een virus of bacterie oid
quote:Op zondag 25 mei 2025 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]Oh kak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Oei, nee! Slechte keuzequote:Op zondag 25 mei 2025 12:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn oven/magnetron/thuisbezorgd restaurants...
Het was ook maar een vraagquote:Op zondag 25 mei 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou daar heb ik geen last van hoor. Beetje kou is niet direct ziek.
Al aan de brunch gezeten daarstraks. Crackers pindakaas, gekookte eitjes, koffiequote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 12:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al aan de brunch gezeten daarstraks. Crackers pindakaas, gekookte eitjes, koffie
Geen idee of ik nog ga lunchen na dat grote stuk appeltaart zojuist.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee of ik nog ga lunchen na dat grote stuk appeltaart zojuist.![]()
Kreeg ik ergens aangeboden en dan zeg ik geen nee natuurlijk.quote:
Neuh, denk een plak cake van gisterenquote:
Ik ben meestal warmbloedig, als ik het koud heb dan ben ik vermoeid of ik heb iets onder de leden. Meestal dat eerstequote:
Nee. Morgen is er weer een overleg tussen dat plaatsingsteam en de begeleiding. Mijn persoonlijk begeleider zou zijn collega, die bij dat overleg zit, inlichten over mijn zorgen, dus wie weet, weet ik morgen meer.... Maar ben er bang voor...quote:Op zondag 25 mei 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is dan opzich wel fijn
En je weet nog steeds niets?
Gewoon brood met belegquote:Op zondag 25 mei 2025 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kreeg ik ergens aangeboden en dan zeg ik geen nee natuurlijk.
Wat zijn jouw lunchplannen?
Ik duim voor jequote:Op zondag 25 mei 2025 12:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Morgen is er weer een overleg tussen dat plaatsingsteam en de begeleiding. Mijn persoonlijk begeleider zou zijn collega, die bij dat overleg zit, inlichten over mijn zorgen, dus wie weet, weet ik morgen meer.... Maar ben er bang voor...
Wat zijn je ontbijtplannen?quote:
oh.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben meestal warmbloedig, als ik het koud heb dan ben ik vermoeid of ik heb iets onder de leden. Meestal dat eerste
quote:Op zondag 25 mei 2025 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier en daar kom ik larven van lieveheersbeestjes tegen tussen mijn planten
Dat is altijd lekkerquote:
En het is zo'n mega scharrelei met dubbele dooier.quote:
Veel groene bladluis wel, maar ik zie niet dat de planten er veel last van hebbenquote:Op zondag 25 mei 2025 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog een lading ga bestellen
Ik moest even overgevenquote:Op zondag 25 mei 2025 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het is zo'n mega scharrelei met dubbele dooier.
M'n vlinderstruik is helemaal naar de klote. Ik heb er vier, maar net die ene is erg lekker. Zal wel een bepaalde soort zijn.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel groene bladluis wel, maar ik zie niet dat de planten er veel last van hebben
Ja, dat wel. Gelukkig merk ik daar binnen niks van.quote:
Met name de helleborussen lijken er wel last van te hebben hierquote:Op zondag 25 mei 2025 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel groene bladluis wel, maar ik zie niet dat de planten er veel last van hebben
quote:Op zondag 25 mei 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vlinderstruik is helemaal naar de klote. Ik heb er vier, maar net die ene is erg lekker. Zal wel een bepaalde soort zijn.
Zondequote:
Mijn buurvrouw heeft een conifeerhaagachtig ding staan in de voortuin. Daartussen groeit nu ook een mooie paarse clematisquote:Op zondag 25 mei 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
M'n paarse clematis heeft de jasmijn en kamperfoelie een beetje overwoekerd en groeit nu over het hek naar de buren toe. Had vorig jaar al gevraagd of ze dat erg vond, maar ze vond het prachtig dus als ik het zie haal ik het voorzichtig terug, maar ik ga het niet snoeien.
Hij zit helemaal in de knop, zal van de week hopelijk ontploffenquote:Op zondag 25 mei 2025 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft een conifeerhaagachtig ding staan in de voortuin. Daartussen groeit nu ook een mooie paarse clematis
Is denk ik overgewaaid van een paar huizen verderop, die heeft meerdere clematissen
Meer wortels is wel beterquote:Op zondag 25 mei 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu biologisch geteelde planten terwijl ik in het verleden bij het normale tuincentrum haalde. Heb wel het idee dat mijn biologische planten sterker zijn en iets meer kunnen hebben. Kreeg de meeste ook alleen als een zielig takje boven de grond met heel veel wortels.
Oh heerlijkquote:Op zondag 25 mei 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit helemaal in de knop, zal van de week hopelijk ontploffen
quote:Op zondag 25 mei 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit helemaal in de knop, zal van de week hopelijk ontploffen
Het is geëxplodeerdquote:Op zondag 25 mei 2025 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meer wortels is wel beter![]()
De bovenkant groeit vanzelf wel
Ik wil de struik voor in mijn voortuintje ook biologischquote:
De keuze is reuzequote:Op zondag 25 mei 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil de struik voor in mijn voortuintje ook biologisch
Ben er alleen nog niet uit welke dan
quote:Op zondag 25 mei 2025 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
De twee roze clematissen hebben vooralsnog 1 bloem, maar wel meer knoppen, al loopt hier ook van alles over het blad. Vorig jaar gingen ze ineens dood ergens in mei/juniWas echt kut.
Jaquote:
Ik ben ook weer begonnen met extra voeding geven, maar dat moet met de gieter en dat is zo kutquote:Op zondag 25 mei 2025 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk blijven ze het nu wel doen dan
quote:Op zondag 25 mei 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
En die nestelende vogels zijn leuk, maar a) ze gooien dooie kuikens op m'n balkonb) ze laten allemaal nestmateriaal donderen overal en c) ze lopen te kutten op het dak en gooien van alles omlaag dus mijn balkon is een slagveld en d) ze schijten alles onder
Eksters en/of kauwen.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb twee potten met lavendel die niet willen dit jaar
Ik snap het ook niet. Misschien verkeerd gesnoeid. Er zit ook steeds mos en onkruid tussen.quote:
Te nat? Grond niet luchtig genoeg?quote:Op zondag 25 mei 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Misschien verkeerd gesnoeid. Er zit ook steeds mos en onkruid tussen.
Houthalen is toch een plek in België? Zo geestig.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het lijkt redelijk droog te blijven deze middag dus ik kan hout gaan halen
De andere bakken doen het nog wel gewoonquote:Op zondag 25 mei 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Te nat? Grond niet luchtig genoeg?
* ieniminimuis gaat verhuizenquote:Op zondag 25 mei 2025 13:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Houthalen is toch een plek in België? Zo geestig.
Gewoon geraniums in knallen.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb twee balkonbakken staan maar dat gaat ook niet echt goed. Eentje zou een bijenmengsel bloemen moeten zijn. Dat worden alleen maar hele lange stengels met aan het eind net één bloemetje. En de andere zit vol met bollen waar al maanden steeds meer groen uit komt maar bloeien ho maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel zon heb je op een dag?quote:
Hmmquote:Op zondag 25 mei 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb zo'n grote bak waar de passieflora in zit, daar had ik drie lavendelplantjes bij gezet. Maar die bak is helemaal overgenomen door een of andere sedum dat hier naartoe is gewaaid, dus die lavendel verliest dat gevecht
Nee joh zijn leuke makkelijke plantjes, niet voor boomers. Stevige plantjes, lopen niet zo te miepen.quote:
Volgens mij is vooral diepte meestal een probleem. En anders zeg ik: campanulaquote:Op zondag 25 mei 2025 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb trouwens vier smalle langwerpige bakken voor op de balkonrand. Ik had er twee gebruikt voor muntplantjes maar dat ziet er sneu uit nu, ik ben de enige ter wereld die niet met munt om kan gaan. En in de andere had ik 100 blauwe druifjes gepoot dus die zijn uitgebloeid. Wat zal ik er eens mee doen? Ze zijn echt smal, dus te smal voor aardbeien voor lavendel denk ik.
Neee niet weggaanquote:
Die sedum is ook wel leuk, dus die mag op zich blijven. Je ziet ook heel goed waar veel zon komt en waar nietquote:Op zondag 25 mei 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Mijn ouders hadden dat een paar jaar terug
Lavendel in zo'n bak tussen de andere plantjes. Al die lavendel dood
Nog een keer lavendel erin gezet en dat doet het prima
Ambar en ik gaan verdwijnen naar een huisje in het bosquote:
*horror deuntje eronder*quote:Op zondag 25 mei 2025 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar en ik gaan verdwijnen naar een huisje in het bos
Ze komen echt vol in de zon te staan, kunnen ze dat een beetje hebben?quote:Op zondag 25 mei 2025 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is vooral diepte meestal een probleem. En anders zeg ik: campanula
Ik heb dat in de achtertuinquote:Op zondag 25 mei 2025 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is vooral diepte meestal een probleem. En anders zeg ik: campanula
Internet zegt zon - half schaduwquote:Op zondag 25 mei 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze komen echt vol in de zon te staan, kunnen ze dat een beetje hebben?
Ohja die heb ik er in gezet laatst op mijn balkonquote:Op zondag 25 mei 2025 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Lobelia's, die wilde ik erin doen. Maar die zijn er in augustus vaak klaar mee.
Die gaan hier altijd als een tierelier. Heb ze ook weleens gezaaid in een soort aardbeienbakken, maar die waren wat te kleinquote:Op zondag 25 mei 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja die heb ik er in gezet laatst op mijn balkon
Sommige doen het, andere niet
Oooh leuk! Ik hou wel van dat verwilderenquote:Op zondag 25 mei 2025 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was ongeveer tijdens de 1e zomer
[ afbeelding ]
Dat groeide uit tot
[ afbeelding ]
Vooral veel uitlopers maar weinig wortels, het was echt een zode aan het vormen.
Chinese duizendpootquote:Op zondag 25 mei 2025 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een paar jaar geleden bij de AH van die zakjes met zaadjes gekregen. Was ik zo dom om ze in de grote bak bij de clematissen te zaaien. Dus die kwamen elk jaar terug en het was gewoon onkruid. Er zat iets tussen dat alles overwoekerde, en lelijk ook gewoon. Die hele bak was een en al wortel van die zooi, misschien dat de clematis daarom niet vrolijk was. Heeft m'n vader de kluiten van de clematissen eruit gezaagd, zo hard waren die wortels, en opnieuw gepoot. Maar er komt nog steeds van dat onkruid op, dat moet ik er regelmatig uithalen. En het is kutspul, want ze breken af en dan blijft de wortel zitten, dus je moet ze er zorgvuldig uithalen.
Zodevormend klokjesbloem/campanula dus. Ik zou het gewoon uitproberen met 1tje. Ik had deze per ongeluk gekochtquote:Op zondag 25 mei 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oooh leuk! Ik hou wel van dat verwilderenEngelse-tuin-effect enzo.
Wel meer schaduwquote:Op zondag 25 mei 2025 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Die hosta is misschien ook wel een ideetje in een bak.
O dan wordt het lastig, want de schaduwplekjes staan al vol.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel meer schaduw
Deze bak stond in mijn oude huis eigenlijk altijd in de schaduw. Was ook mijn meest succesvolle bak
Je hebt ook van die 'muurtuintjes' maar dat is ook waardeloos watergevenquote:Op zondag 25 mei 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had ook hangbakken voor het schaduwbalkon hier bedacht, maar wat een gedoe met water geven
Als je bekend bent met de wijk Nude dan is het wat makkelijker uit te leggen. Het gaat om het kleine balkon van de portiekwoningen en ik heb dan maar 1 muurtje en juist daar komt de zon nog tegenaan, dus daar zit ik nog wel eens in de middag/avond. Dus geen muurtuintje aan die kant.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook van die 'muurtuintjes' maar dat is ook waardeloos watergeven
quote:Op zondag 25 mei 2025 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was ongeveer tijdens de 1e zomer
[ afbeelding ]
Dat groeide uit tot
[ afbeelding ]
Vooral veel uitlopers maar weinig wortels, het was echt een zode aan het vormen.
M'n broer heeft daar gewoond, die had een smal inpandig balkon, je kon er amper goed zitten zo smal.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je bekend bent met de wijk Nude dan is het wat makkelijker uit te leggen. Het gaat om het kleine balkon van de portiekwoningen en ik heb dan maar 1 muurtje en juist daar komt de zon nog tegenaan, dus daar zit ik nog wel eens in de middag/avond. Dus geen muurtuintje aan die kant.
Heb wel een tafel staan, die nu vol staat met planten.
quote:Op zondag 25 mei 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
De pioenrozen zijn er hier bijna klaar voor
Van de sociale huur in de wijk hebben ze de grotere balkons 1 meter groter gemaakt. En dat scheelt echt heelveel.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer heeft daar gewoond, die had een smal inpandig balkon, je kon er amper goed zitten zo smal.
Dat is ook wel veelquote:Op zondag 25 mei 2025 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van de sociale huur in de wijk hebben ze de grotere balkons 1 meter groter gemaakt. En dat scheelt echt heelveel.
Bij jou in de tuin? Super mooiquote:Op zondag 25 mei 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
De pioenrozen zijn er hier bijna klaar voor
Ik heb een bank onder het dak staan en de veilingkratten/bloembakken en dan kan ik nog steeds mijn benen strekken.quote:
en komen ieder jaar weer braaf terugquote:Op zondag 25 mei 2025 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij jou in de tuin? Super mooi![]()
en lees net dat ze geen doornen hebben, nice!
Ik had een plant in een bak. Ging niet goed. Binnen een maand doodquote:Op zondag 25 mei 2025 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en komen ieder jaar weer braaf terug
Weet ik nog niet. Meestal zet ik een paar lijnen op papier en dan komt er vanzelf iets uit...quote:
klinkt nu al goedquote:Op zondag 25 mei 2025 13:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Meestal zet ik een paar lijnen op papier en dan komt er vanzelf iets uit...
Dat lijkt me echt zo chill he, misschien ga ik het zo ook eens doen. Ik heb nog stress want deadline ergens deze week. Gaat wel goed maar leef echt even op zombiemodus, moet nog leren het wat beter te reguleren.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Meestal zet ik een paar lijnen op papier en dan komt er vanzelf iets uit...
En wie zijn "we"?quote:Op zondag 25 mei 2025 14:10 schreef Crack_ het volgende:
OEHHH, we hebben ons aangemeld voor de reis naar Bosnië!!![]()
![]()
Vakantie is vier jaar geleden, mag wel weer vliegen
![]()
Ga jij op vakantie met een mensquote:
quote:
Even aan het onderkantje blazenquote:Op zondag 25 mei 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]misschien robot, heb 't niet gecheckt. Hoe check je dat
Turing testje doen.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
Even vragen of die John Connor kentquote:Op zondag 25 mei 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Wachten op de F1.quote:
Doomscrollen terwijl ik onderweg naar huis ben. Jij?quote:
quote:
quote:
Wat ben je aan het klussen?quote:Op zondag 25 mei 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn favoriete winkel weer eens bezoeken
De bouwmarkt
MotoGP kijkenquote:Op zondag 25 mei 2025 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doomscrollen terwijl ik onderweg naar huis ben. Jij?
Geen MotoGP kijken???quote:
Sprint even gevolgdquote:
@Arcee is trots op jequote:
fantastischquote:
you can do it!!quote:Op zondag 25 mei 2025 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
yes![]()
al sta ik nu wel echt op het punt om weg te gaan
Nu binnen onder 1 dubbele dekenquote:
Ik ga de lambrisering in mijn slaapkamer eindelijk afwerken.quote:
Akoestische panelen diyquote:Op zondag 25 mei 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is iemand voor mij bij de zaag afdeling en ik weet niet wat hij laat zagen maar volgens mij maakt hij van 1 plank een heleboel latjes ofzo
Ze zijn iets van half uur aan het zagen geweest en hij kwam uit de ruimte met 4 stukken mdf. Dus geen idee waarom het zolang moest durenquote:
omdat je dan extra stapjes hebt, wat goed van jou!quote:Op zondag 25 mei 2025 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
En een klein balkje van mij willen ze niet zagen, omdat in het verleden die balkjes dan wel eens uit de ruimte vlogen. Final destination style.
Waarom vond ik het een goed idee om met de fiets naar de bouwmarkt te gaan, terwijl ik dan niet een plank van 280 mee kan nemen, wat lopend wel kan. Om uiteindelijk dan zonder fiets naar huis te gaan, zodat ik die zo weer kan ophalen?
Make it make sense
#AvondturenVanMuis
Ik las mayoquote:Op zondag 25 mei 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga een mango-yoghurtijsje maken @:essnhills
Kijk die snapt het, extra stapjes, extra hapjesquote:Op zondag 25 mei 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat je dan extra stapjes hebt, wat goed van jou!
smakelijkquote:
Lijkt mij niet heel erg lekker. Mayo ijsquote:
Mays.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lijkt mij niet heel erg lekker. Mayo ijs
quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk die snapt het, extra stapjes, extra hapjes
quote:Op zondag 25 mei 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb voor van de week allemaal goed rijpe banaan voor havermoutkoekjes en banaanijsjesquote:Op zondag 25 mei 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zondag 25 mei 2025 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb voor van de week allemaal goed rijpe banaan voor havermoutkoekjes en banaanijsjes
en de schillen?quote:Op zondag 25 mei 2025 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb voor van de week allemaal goed rijpe banaan voor havermoutkoekjes en banaanijsjes
Klinkt als een goed planquote:Op zondag 25 mei 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]echt een uitvinding
ik ga ijs ontbijten in de zomer gok ik
Die ga ik in een pot met water gooien voor de bosbessenstruikquote:
Ah, Belgiëquote:
Ja handgeschreven bordjes en 'werfvoertuigen', dat kan niet andersquote:
Goed idee!quote:Op zondag 25 mei 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
Ik ga denk ik cacaopoeder erdoor heen doen een keer
Chocoladebanaanijs
quote:Op zondag 25 mei 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed idee!ik heb ook best veel banaan - havermout combinaties opgeslagen van insta. Vooral van die dingen uit de oven in allerlei verschillende combinaties
wat vervelend alternatiefquote:Op zondag 25 mei 2025 16:58 schreef mschol het volgende:
als troost maar grote vliespinda's en een zakje doppinda's meegenomen van een notenzaak
quote:Op zondag 25 mei 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zijn iets van half uur aan het zagen geweest en hij kwam uit de ruimte met 4 stukken mdf. Dus geen idee waarom het zolang moest duren
Koekjes, gimmequote:Op zondag 25 mei 2025 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga weer voor Bayerische kost bij het brauhausquote:Op zondag 25 mei 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
ik had het idee om vanavond een rijkbelegde hamburger met raspatat te halen.
maar even de regenbuien bekeken in de app.... nee, de vriezer heeft nog wel wat voor in de ninja
mit gemuse!quote:Op zondag 25 mei 2025 17:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga weer voor Bayerische kost bij het brauhaus
Ja, ik denk dat ik vandaag wel even een krautsalat er bij bestel.quote:
Ik heb hamburgers in de vriezer, saus en ui in de koelkast en witte bolletjes in de kast. Ideaal.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
ik had het idee om vanavond een rijkbelegde hamburger met raspatat te halen.
maar even de regenbuien bekeken in de app.... nee, de vriezer heeft nog wel wat voor in de ninja
Nou nog geschikt weerquote:Op zondag 25 mei 2025 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hamburgers in de vriezer, saus en ui in de koelkast en witte bolletjes in de kast. Ideaal.
Hier schijnt de zonquote:Op zondag 25 mei 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Maar had er wel op gerekend dat ik inmiddels opgeknapt zou zijn
wat geweldig van jequote:Op zondag 25 mei 2025 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hamburgers in de vriezer, saus en ui in de koelkast en witte bolletjes in de kast. Ideaal.
nu zit het op de ramen?quote:Op zondag 25 mei 2025 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn peterselie is op het balkon gewoon compleet ontploft
Ik werd nog net niet voor gek verklaard toen ik zei dat de zon zou gaan schijnen vandaag.quote:
dan moet je je hamburger beter bakkenquote:
Hier heeft het de hele dag licht geregend.quote:
Oh nee toch niet.quote:
quote:1
1 Friet fritessaus met Medium voor ¤ 4,40
Friet fritessaus
Medium
¤ 4,40
1
1 Frikandel speciaal voor ¤ 3,30
Frikandel speciaal
¤ 3,30
1
1 Mexicano voor ¤ 2,95
Mexicano
¤ 2,95
1
1 Portie vlammetjes voor ¤ 3,95
Portie vlammetjes
¤ 3,95
Welke?quote:
Valt toch best mee?quote:
Ik had een keertje munt in de tuin geplant, jaar er na overwoekerde het alles dat ik het er uit heb moeten halenquote:Op zondag 25 mei 2025 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke kruiden lukt het wel om buiten te kweken?
- rozemarijn
- salie
- tijm
- lavendel
- peterselie
- bieslook
- citroenmelisse
Wat gaat altijd dood?
- basilicum
- munt
zo weinig?quote:
Halloooooohooooquote:
Munt woekert hier in de achtertuin.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke kruiden lukt het wel om buiten te kweken?
- rozemarijn
- salie
- tijm
- lavendel
- peterselie
- bieslook
- citroenmelisse
Wat gaat altijd dood?
- basilicum
- munt
Ik eet meer, denk ikquote:
quote:
Dan heb ik liever de mexicano dan frietquote:Op zondag 25 mei 2025 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb denk ik aan de friet al genoeg.
Liever de vlammetjes dan de mexicano.quote:
Snackbarbaarquote:Op zondag 25 mei 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een mexicano is.
quote:Op zondag 25 mei 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
De lekkerste snack in de snackbar na de kroket/kwekkeboom/bitterbalquote:Op zondag 25 mei 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Afhankelijk van de trek en wat ik de rest van de dag al op heb. Soms in 1 keer maar ook vaak nog genoeg over voor de lunch de dag er na.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
pizza van de pizzeria, geen bambino of calzone.
Krijg je die in één maaltijd op of doe je er 2 of 3 keer over?
wtf is het?quote:Op zondag 25 mei 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De lekkerste snack in de snackbar na de kroket/kwekkeboom/bitterbal
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit in m'n leven een pizza bewaard voor de volgende dag, wist niet eens dat dat een ding wasquote:Op zondag 25 mei 2025 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afhankelijk van de trek en wat ik de rest van de dag al op heb. Soms in 1 keer maar ook vaak nog genoeg over voor de lunch de dag er na.
Al wel lang niet meer gehad overigens
ja maar er is ook nog zoiets als minimum bestelbedragquote:
Jammer dat ze geen sitosticks hebben. Anders nam ik die. ELke keer.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De lekkerste snack in de snackbar na de kroket/kwekkeboom/bitterbal
[ afbeelding ]
herkenbaar.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afhankelijk van de trek en wat ik de rest van de dag al op heb. Soms in 1 keer maar ook vaak nog genoeg over voor de lunch de dag er na.
Al wel lang niet meer gehad overigens
gewoon inhaleren die pizzaquote:Op zondag 25 mei 2025 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in m'n leven een pizza bewaard voor de volgende dag, wist niet eens dat dat een ding was
Nee, niet dat ik weetquote:
quote:
Het is een beetje een soort kruising tussen een snackbarhamburger en een frikandel denk ik, maar dan wat pittiger gekruidquote:Een mexicano is een snackproduct dat uit gekruid, gemalen vlees met conserveermiddelen en smaakversterkers bestaat.
Het product werd in 1984 ontwikkeld door De Vries Vleessnacks[1] uit Dordrecht. De naam "Mexicano" werd in 1984 bedacht vanwege voorrondes van het WK voetbal 1986 in Mexico (waar Nederland zich in 1984 niet voor plaatste)[1] en is in 1986 als merk geregistreerd in de Benelux.[2] Het ribvormige uiterlijk werd in 2006 vastgelegd.[3] In 2016 vond er een kort geding plaats waarbij het woord- en vormmerkenrecht werden ingeroepen tegen een concurrent die onder dezelfde naam een soortgelijk product op de markt bracht in België en Frankrijk. De voorzieningenrechter oordeelde hier dat inderdaad sprake was van een inbreuk op het woordmerk maar niet op het vormmerk.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mexicano
Ah, ja.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar er is ook nog zoiets als minimum bestelbedrag
quote:
Een mexicano is een snackproduct dat uit gekruid, gemalen vleesquote:
Kan ook zijn dat je bij jouw pizzeria maar hele kleine pizzaatjes krijgtquote:Op zondag 25 mei 2025 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in m'n leven een pizza bewaard voor de volgende dag, wist niet eens dat dat een ding was
Dan moet je in België gaan wonenquote:Op zondag 25 mei 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen sitosticks hebben. Anders nam ik die. ELke keer.
Gewoon meer pizza bestellen danquote:Op zondag 25 mei 2025 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1 snackvluchteling in de KSC is wel genoeg heaquote:
Sitos zijn godenvoerquote:
Anders gewoon een keer naar België rijden met een koelbox en daar even inslaanquote:Op zondag 25 mei 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 snackvluchteling in de KSC is wel genoeg hea
Ik ga er speciaal voor naar de jumboquote:Op zondag 25 mei 2025 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon een keer naar België rijden met een koelbox en daar even inslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |