Mijn oven/magnetron/thuisbezorgd restaurants...quote:
Is dat makkelijker voor je nu er al bewoners weg zijn?quote:Op zondag 25 mei 2025 12:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boodschapjes doen maar. Kieeeep halen. Vanavond toch maar zelf koken.....
Ja, kans is kleiner dat er iemand de keuken/huiskamer binnenkomt...quote:Op zondag 25 mei 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat makkelijker voor je nu er al bewoners weg zijn?
Dat is dan opzich wel fijnquote:Op zondag 25 mei 2025 12:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, kans is kleiner dat er iemand de keuken/huiskamer binnenkomt...
Nou daar heb ik geen last van hoor. Beetje kou is niet direct ziek.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee meestal komt dat door een virus of bacterie oid
quote:Op zondag 25 mei 2025 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]Oh kak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Oei, nee! Slechte keuzequote:Op zondag 25 mei 2025 12:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn oven/magnetron/thuisbezorgd restaurants...
Het was ook maar een vraagquote:Op zondag 25 mei 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou daar heb ik geen last van hoor. Beetje kou is niet direct ziek.
Al aan de brunch gezeten daarstraks. Crackers pindakaas, gekookte eitjes, koffiequote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 12:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al aan de brunch gezeten daarstraks. Crackers pindakaas, gekookte eitjes, koffie
Geen idee of ik nog ga lunchen na dat grote stuk appeltaart zojuist.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee of ik nog ga lunchen na dat grote stuk appeltaart zojuist.![]()
Kreeg ik ergens aangeboden en dan zeg ik geen nee natuurlijk.quote:
Neuh, denk een plak cake van gisterenquote:
Ik ben meestal warmbloedig, als ik het koud heb dan ben ik vermoeid of ik heb iets onder de leden. Meestal dat eerstequote:
Nee. Morgen is er weer een overleg tussen dat plaatsingsteam en de begeleiding. Mijn persoonlijk begeleider zou zijn collega, die bij dat overleg zit, inlichten over mijn zorgen, dus wie weet, weet ik morgen meer.... Maar ben er bang voor...quote:Op zondag 25 mei 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is dan opzich wel fijn
En je weet nog steeds niets?
Gewoon brood met belegquote:Op zondag 25 mei 2025 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kreeg ik ergens aangeboden en dan zeg ik geen nee natuurlijk.
Wat zijn jouw lunchplannen?
Ik duim voor jequote:Op zondag 25 mei 2025 12:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Morgen is er weer een overleg tussen dat plaatsingsteam en de begeleiding. Mijn persoonlijk begeleider zou zijn collega, die bij dat overleg zit, inlichten over mijn zorgen, dus wie weet, weet ik morgen meer.... Maar ben er bang voor...
Wat zijn je ontbijtplannen?quote:
oh.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben meestal warmbloedig, als ik het koud heb dan ben ik vermoeid of ik heb iets onder de leden. Meestal dat eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |