Ik wil de struik voor in mijn voortuintje ook biologischquote:
De keuze is reuzequote:Op zondag 25 mei 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil de struik voor in mijn voortuintje ook biologisch
Ben er alleen nog niet uit welke dan
quote:Op zondag 25 mei 2025 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
De twee roze clematissen hebben vooralsnog 1 bloem, maar wel meer knoppen, al loopt hier ook van alles over het blad. Vorig jaar gingen ze ineens dood ergens in mei/juniWas echt kut.
Jaquote:
Ik ben ook weer begonnen met extra voeding geven, maar dat moet met de gieter en dat is zo kutquote:Op zondag 25 mei 2025 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk blijven ze het nu wel doen dan
quote:Op zondag 25 mei 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
En die nestelende vogels zijn leuk, maar a) ze gooien dooie kuikens op m'n balkonb) ze laten allemaal nestmateriaal donderen overal en c) ze lopen te kutten op het dak en gooien van alles omlaag dus mijn balkon is een slagveld en d) ze schijten alles onder
Eksters en/of kauwen.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb twee potten met lavendel die niet willen dit jaar
Ik snap het ook niet. Misschien verkeerd gesnoeid. Er zit ook steeds mos en onkruid tussen.quote:
Te nat? Grond niet luchtig genoeg?quote:Op zondag 25 mei 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Misschien verkeerd gesnoeid. Er zit ook steeds mos en onkruid tussen.
Houthalen is toch een plek in België? Zo geestig.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het lijkt redelijk droog te blijven deze middag dus ik kan hout gaan halen
De andere bakken doen het nog wel gewoonquote:Op zondag 25 mei 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Te nat? Grond niet luchtig genoeg?
* ieniminimuis gaat verhuizenquote:Op zondag 25 mei 2025 13:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Houthalen is toch een plek in België? Zo geestig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |