Je beschrijft het weer mooi.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:12 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Wat je beschrijft raakt me.
Omdat het niet alleen gaat om een man die je liefhad, maar ook om het stuk wereld dat je via hem had leren kennen — een familie, een klank, een cultuur waar je je in wilde verankeren en die nu ronddrijft, net buiten bereik.
Waarom bewaar je dat dan, vooral sneren wat moet je daar mee?quote:Op zondag 25 mei 2025 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
No sweat, ik noteer dingen die handig zijn om te bewaren. Kutposts bijvoorbeeld, of als iemand mij een sneer geeft.
quote:Op zondag 25 mei 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij was pas 32. Ik vergeet nooit meer die gil van zijn moeder toen het haar verteld werd aan de telefoon.
Krijg er nog kippevel van.
Ja, ik zag ook vele namen voorbij komen die je nooit meer zietquote:Op zondag 25 mei 2025 08:14 schreef mario390 het volgende:
man man van costopic 2015 zijn hier niet meer vele
Nou, handig om een keer naar te kunnen refereren, mocht dat ooit nodig zijn.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom bewaar je dat dan, vooral sneren wat moet je daar mee?
Dat zijn geen geintjes hèquote:Op zondag 25 mei 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht altijd dat je een geintje maakte met je schrifjtes
Dat is echt heel intens in die cultuur. Maar vreselijk als moeder zijnde dat je kind overlijd zo verwegquote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij was pas 32. Ik vergeet nooit meer die gil van zijn moeder toen het haar verteld werd aan de telefoon.
Krijg er nog kippevel van.
Vandaar dat je nu een gebroken glas bent. Je inspireert mij.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, handig om een keer naar te kunnen refereren, mocht dat ooit nodig zijn.
Door schade en schande wijs geworden.
Ik ben iets te vaak genaaid.
O echt GG, mensen die mij genaaid hebben ga ik niet eens meer energie in stoppen.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, handig om een keer naar te kunnen refereren, mocht dat ooit nodig zijn.
Door schade en schande wijs geworden.
Ik ben iets te vaak genaaid.
Ik notuleer heel wat af, en inderdaad is het nuttig. Maar niet van wat er gezegd wordt op een forum. Maar goed dat is mijn mening, iedereen is daar anders is,quote:Op zondag 25 mei 2025 08:19 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Dat zijn geen geintjes hèNotuleren is een serieuze aangelegenheid
Je merkt dat ik me zelden in discussie's meng of als iemand commentaar of kritiek op me levert, dat ik daar niet op inga.quote:Op zondag 25 mei 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt GG, mensen die mij genaaid hebben ga ik niet eens meer energie in stoppen.
Die negeerr ik. En ga zeker de strijd niet meer mee aan.
Wat scherp gevonden van jequote:Op zondag 25 mei 2025 08:20 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu een gebroken glas bent. Je inspireert mij.
quote:Op zondag 25 mei 2025 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je merkt dat ik me zelden in discussie's meng of als iemand commentaar of kritiek op me levert, dat ik daar niet op inga.
Dat heeft dus een reden.
Gelukkig welquote:Op zondag 25 mei 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Beter dat je dat ook negeert GG ik ga er ook zelden op in. Ik laat ze maar lullen.
Zijn genoeg andere mensen waar je wel gezellig mee kan babbelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |