Dus dat hele 1 topic gedoe is enkel hier ?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aan die modjes daar heb je ook echt wat![]()
Slap gedoe
EDIT: Ja, kennelijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus dat hele 1 topic gedoe is enkel hier ?
Oké... nu vraag ik me af of mijn medelijden met (en zorgen om) TS naïef/dom is of niet...quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
Een topic elders geeft het antwoord dat het niet verantwoord is dat de kinderen bij hem zijn
GC / Naar de huisarts gaan of niet?
Ik neem hem na het andere topic in GC en gezien zijn pohi in het verleden niet meer serieus. Goede act.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké... nu vraag ik me af of mijn medelijden met (en zorgen om) TS naïef/dom is of niet...
Ik vraag me nu af waar die snee nu eigenlijk zit vanwege de details in het verhaal maar dat is misschien meer iets voor dat topic...quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké... nu vraag ik me af of mijn medelijden met (en zorgen om) TS naïef/dom is of niet...
Misschien ken je zijn topics uit het verleden nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sinds het topic dat hij zijn kinderen voor zich wilde winnen. En toen had ik het met hem van doen...en ik dacht reactie vanuit een brein beneveld van de drank. Dat en de topics erna in R&P vind ik erg schrijnendquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien ken je zijn topics uit het verleden niet
Te naïef.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je zou voor de gein eens al zijn oude topics door moeten lezen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sinds het topic dat hij zijn kinderen voor zich wilde winnen. En toen had ik het met hem van doen...en ik dacht reactie vanuit een brein beneveld van de drank. Dat en de topics erna in R&P vind ik erg schrijnend
Anderzijds kan dit natuurlijk het echte probleem zijn en verder op het forum een beetje ouwehoeren?
Hij heeft een lange pohi. Ook onder eerdere usernames. En het is al die tijd hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sinds het topic dat hij zijn kinderen voor zich wilde winnen. En toen had ik het met hem van doen...en ik dacht reactie vanuit een brein beneveld van de drank. Dat en de topics erna in R&P vind ik erg schrijnend
Anderzijds kan dit natuurlijk het echte probleem zijn en verder op het forum een beetje ouwehoeren?
En die onder eerdere usernames.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zou voor de gein eens al zijn oude topics door moeten lezen.
Zijn topics daarvoor gingen over zijn relatie dat had ongeveer hetzelfde patroon, dat is de reden dat wij wat anders reageren, dus verwijt jezelf niksquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
😱quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die onder eerdere usernames.
Voor zover ze niet verwijderd zijn. Want dat gebeurt ook regelmatig.
Het is natuurlijk een goede karaktereigenschap om altijd eerst van het goede in een mens uit te gaanquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jep... het is duidelijk
Ik was naïef...
Je bent gewoon heel erg sociaalquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jep... het is duidelijk
Ik was naïef...
Je kunt niet alles wetenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jep... het is duidelijk
Ik was naïef...
Het leven is de beste, en hardste, leerschoolquote:
Ik vind hem /het bij tijd en wijle verrekte hardquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het leven is de beste, en hardste, leerschool
Maar vooral genietenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het leven is de beste, en hardste, leerschool
Truequote:Op woensdag 28 mei 2025 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind hem /het bij tijd en wijle verrekte hard
Ik heb nu idd een koude rakker voor mij staan 🍻quote:
Proost ouwe reusquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb nu idd een koude rakker voor mij staan 🍻
TS waarschijnlijk ook
Dat zou handig zijn zegquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
True
En helaas kun je bij de settings de difficulty niet op easy zetten zoals bij games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |