het beste kunnen we alvast het kruis neerzetten en kunnen jullie de eerste spijkers slaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik snap niet dat dit nog door blijft gaan, TS doet toch niets met de reacties en stopt toch niet met zuipen.
Nogal rare reactie. Hij heeft echt niet de intentie TS te kruisigen en zijn woorden duiden daar ook niet opquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:39 schreef kree het volgende:
het beste kunnen we alvast het kruis neerzetten en kunnen jullie de eerste spijkers slaan.
ja omdat jij eenzelfde soort bent, bij jou haalt het ook niets uit wat we schrijvenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
het beste kunnen we alvast het kruis neerzetten en kunnen jullie de eerste spijkers slaan.
Ik kan niet onder woorden uitdrukken hoeveel mss meer er begrip moet zijn? teveel drinken komt altijd door iets nl en alle die huisje boompje beestje hebben oordelen makkelijk.
dat wil ik maar zeggen, ik denk er onderhand toch iets anders over.
En het is dus altijd vermijding van een onderliggende issue. TS weigert iets toe te geven en wil alleen maar meer excusjes en dat mensen het met hem eens zijn. Dat helpt al helemaal niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan niet onder woorden uitdrukken hoeveel mss meer er begrip moet zijn? teveel drinken komt altijd door iets nl en alle die huisje boompje beestje hebben oordelen makkelijk.
In een topic heeft hij verteld over zijn leven en pijn. Echter op serieuze, meelevende reacties en vragen en adviezen ging hij niet in...quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
Denk wel dat het echt is maar geen hulp wil. Net zoals hij niet zo erg is als de andere bij de afkick kliniek. En hij zichzelf te goed voeldequote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Als @:Masberum écht open zou staan voor hulp en advies, dan zou dat wel merkbaar zijn in zijn reacties op wat mensen posten. Maar het blijft bij om zich heen slaan en ontwijkende antwoorden. Alsof hij niet geholpen wil worden.
Daarom, en gezien zijn posthistorie, denk ik dat het allemaal bullshit is. En als het wel echt is, dan heeft hij heel dringend hulp nodig die niemand hier hem kan bieden.
En dat is de rode draad in al zijn Posts .quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Denk wel dat het echt is maar geen hulp wil. Net zoals hij niet zo erg is als de andere bij de afkick kliniek. En hij zichzelf te goed voelde
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Als @:Masberum écht open zou staan voor hulp en advies, dan zou dat wel merkbaar zijn in zijn reacties op wat mensen posten. Maar het blijft bij om zich heen slaan en ontwijkende antwoorden. Alsof hij niet geholpen wil worden.
Daarom, en gezien zijn posthistorie, denk ik dat het allemaal bullshit is. En als het wel echt is, dan heeft hij heel dringend hulp nodig die niemand hier hem kan bieden.
Een alcoholist kan niet een beetje drinken .. als hij ooit van zijn verslaving af wilquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:47 schreef kree het volgende:
soms weet ik nog niet he wat ik nu wil. het alcohol gedeelte is iig onder controle want hoef niet meer te drinken enzo. dus dat geleerd
dit weet je uit eigen ervaring neem ik aan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een alcoholist kan niet een beetje drinken .. als hij ooit van zijn verslaving af wil
Die arrogante houding is overduidelijk jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat is de rode draad in al zijn Posts .
Het gepeupel weet niet wat hij weet
Wat Masberum is ., weinig discussie over mogelijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:04 schreef kree het volgende:
of wacht laten we het simpeler beginnen, wat is de definitie van alcoholist volgens jou (jullie)
Anders ga je het even navragenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:03 schreef kree het volgende:
[..]
dit weet je uit eigen ervaring neem ik aan?
Ik vind het anders heel sterk van iemand dat diegene hier publiekelijk z'n excuses aanbiedt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je censuur zegt en dan 2 keer erna een netjes bericht doet (wat niet het geval was maar goed, ik meld het voor de hypothetische situatie), dan ben je goed bezig ja? En dat is dan mijn schuld terwijl ik niet uitscheld maar netjes blijf
Je kan niet gewoon zonder enige zelfcontrole maar dingen doen en zeggen en dan het proberen dat te rechtvaardigen met als kernboodschap dat je iemand niet mag
Je eerdere excuses zijn niks waard. Je hebt niks geleerd. Je reageert net zo fel weer als dat je eerder deed terwijl ik weer niks heb gedaan om dat uit te lokken. Je praat het voor jezelf gewoon goed elke keer maar weer
Denk niet dat er een eenduidige definitie is, maar dat er gradaties zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:04 schreef kree het volgende:
of wacht laten we het simpeler beginnen, wat is de definitie van alcoholist volgens jou (jullie)
ok, nou ik weet dat niet want volg hem niet zo.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat Masberum is ., weinig discussie over mogelijk
denk je echt dat ik de definitie nog moet navragen na alles wat ik meemaakte, ik weet hoe ze de definitie stellenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anders ga je het even navragen
Bij een willekeurige instantie
Die verslaafden behandelen.
Als je ergens een mening over wil geven lees dan goed wat deze TS post over zijn drankprobleem.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:12 schreef kree het volgende:
[..]
ok, nou ik weet dat niet want volg hem niet zo.
maar geloof ik jullie maar op jen blauwe ogen over.
Heb je dit topic überhaupt wel gelezen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:12 schreef kree het volgende:
[..]
ok, nou ik weet dat niet want volg hem niet zo.
maar geloof ik jullie maar op jen blauwe ogen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |