Hier is het nog steeds soort van gepaste anarchie. Soms dan he? Niet altijdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso is het er niet gezelliger op geworden de laatste tijd met alle blauwen en ik merk dat ik er zelf ook wel zuurder van word (voor zover dat mogelijk was).
Nou nouquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso is het er niet gezelliger op geworden de laatste tijd met alle blauwen en ik merk dat ik er zelf ook wel zuurder van word (voor zover dat mogelijk was).
Boo and hissquote:
Sowieso, mods die kutgedrag vertonen en dan zelf gaan zeggen "je leest er maar overheen" dan is toch het eind zoek. Weg ermee.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Je komt al langer daar, dat wist je toch al wel over deze mod? Is er zo eentje die alles denkt te kunnen maken en zeggen door zijn blauwe kleurtje.
Dit waren ook geen grappen maar iemand belachelijk maken. Anderen worden dan geband om persoonlijke aanvallen maar dit mag uiteraard lekker verder posten.
Gelukkig heb ik geen geit.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boo and hiss
Dishonor on you
Dishonor on your house
Dishonor on your goat
Maar m'n koe dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boo and hiss
Dishonor on you
Dishonor on your house
Dishonor on your goat
Het is wel heel erg blauw in KSC tegenwoordig ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het intranetforum van de politie is minder blauw.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is wel heel erg blauw in KSC tegenwoordig ja.
*note gezet*quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
het is allemaal de schuld van jouw soort mensen
Het woord 'wijf' mag je niet eens meer zeggenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso, mods die kutgedrag vertonen en dan zelf gaan zeggen "je leest er maar overheen" dan is toch het eind zoek. Weg ermee.
En waarschijnlijk alles onder het mom, ik ben geen mod op dit subforum.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso, mods die kutgedrag vertonen en dan zelf gaan zeggen "je leest er maar overheen" dan is toch het eind zoek. Weg ermee.
En dan blijkt zo dat ze wel notes uitdelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En waarschijnlijk alles onder het mom, ik ben geen mod op dit subforum.
Door voor de koelkastquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En waarschijnlijk alles onder het mom, ik ben geen mod op dit subforum.
Nah ik zal er wel blijven posten want er zitten ook leuke mensen. Maar ik moet me niet zo op de kop laten zitten door bepaalde types.quote:
Ohquote:
Die mag in de wei blijvenquote:
Tegen wie niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het woord 'wijf' mag je niet eens meer zeggen
Wou net zeggen, dat zou mij dus geen reet doen.quote:
Is het intimiderend, al die autoriteit?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is wel heel erg blauw in KSC tegenwoordig ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |