Over een paar dagen klopt ie weer.quote:
Niet vanmiddag? 🥲quote:Op maandag 26 mei 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over een paar dagen klopt ie weer.
Neequote:
Stomquote:
Jaloersquote:
quote:
Dat is wel chill.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hier grappen over kanker gemaakt worden, dus dat is al een plus.
Ze moeten het eens flikken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hier grappen over kanker gemaakt worden, dus dat is al een plus.
CotSquote:
Ik ken er eentje.quote:
Waar doen ze dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Zulke grappen zijn compleet onacceptabelquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de andere SC waar ik en andere R&P-ers soms komen, dus het was er even niet gezellig en nu kom ik weer hier buurten.quote:
Jammer dat dat er voor nodig is, maar wel gezellig je hier weer te zien!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de andere SC waar ik en andere R&P-ers soms komen, dus het was er even niet gezellig en nu kom ik weer hier buurten.
Voor de gein even teruggelezen en i derdaad wel een smakeloze grap ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de andere SC waar ik en andere R&P-ers soms komen, dus het was er even niet gezellig en nu kom ik weer hier buurten.
Ik ben in shock.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor de gein even teruggelezen en i derdaad wel een smakeloze grap ja.
Ook de vervolgreactie is een beetje jammer.
Verder zie ik daar een user beginnend met Ui wat voor mij een grotere reden zou zijn er weg te blijven
VECHTUHquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verder zie ik daar een user beginnend met Ui wat voor mij een grotere reden zou zijn er weg te blijven
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer dat dat er voor nodig is, maar wel gezellig je hier weer te zien!
Ach dat is gewoon de dorpsnar. Die zegt gewoon dingenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die was al even met vakantie. Maar niet lang genoeg.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk de R&PS SC-knokploeg optrommelen.
Je komt al langer daar, dat wist je toch al wel over deze mod? Is er zo eentje die alles denkt te kunnen maken en zeggen door zijn blauwe kleurtje.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je eindelijk een faceliftquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk de R&PS SC-knokploeg optrommelen.
Sowieso is het er niet gezelliger op geworden de laatste tijd met alle blauwen en ik merk dat ik er zelf ook wel zuurder van word (voor zover dat mogelijk was).quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Je komt al langer daar, dat wist je toch al wel over deze mod? Is er zo eentje die alles denkt te kunnen maken en zeggen door zijn blauwe kleurtje.
Dit waren ook geen grappen maar iemand belachelijk maken. Anderen worden dan geband om persoonlijke aanvallen maar dit mag uiteraard lekker verder posten.
Blijven we nu hier?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |