Over een paar dagen klopt ie weer.quote:
Niet vanmiddag? 🥲quote:Op maandag 26 mei 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over een paar dagen klopt ie weer.
Neequote:
Stomquote:
Jaloersquote:
quote:
Dat is wel chill.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hier grappen over kanker gemaakt worden, dus dat is al een plus.
Ze moeten het eens flikken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hier grappen over kanker gemaakt worden, dus dat is al een plus.
CotSquote:
Ik ken er eentje.quote:
Waar doen ze dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Zulke grappen zijn compleet onacceptabelquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de andere SC waar ik en andere R&P-ers soms komen, dus het was er even niet gezellig en nu kom ik weer hier buurten.quote:
Jammer dat dat er voor nodig is, maar wel gezellig je hier weer te zien!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de andere SC waar ik en andere R&P-ers soms komen, dus het was er even niet gezellig en nu kom ik weer hier buurten.
Voor de gein even teruggelezen en i derdaad wel een smakeloze grap ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de andere SC waar ik en andere R&P-ers soms komen, dus het was er even niet gezellig en nu kom ik weer hier buurten.
Ik ben in shock.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor de gein even teruggelezen en i derdaad wel een smakeloze grap ja.
Ook de vervolgreactie is een beetje jammer.
Verder zie ik daar een user beginnend met Ui wat voor mij een grotere reden zou zijn er weg te blijven
VECHTUHquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verder zie ik daar een user beginnend met Ui wat voor mij een grotere reden zou zijn er weg te blijven
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer dat dat er voor nodig is, maar wel gezellig je hier weer te zien!
Ach dat is gewoon de dorpsnar. Die zegt gewoon dingenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die was al even met vakantie. Maar niet lang genoeg.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk de R&PS SC-knokploeg optrommelen.
Je komt al langer daar, dat wist je toch al wel over deze mod? Is er zo eentje die alles denkt te kunnen maken en zeggen door zijn blauwe kleurtje.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je eindelijk een faceliftquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk de R&PS SC-knokploeg optrommelen.
Sowieso is het er niet gezelliger op geworden de laatste tijd met alle blauwen en ik merk dat ik er zelf ook wel zuurder van word (voor zover dat mogelijk was).quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Je komt al langer daar, dat wist je toch al wel over deze mod? Is er zo eentje die alles denkt te kunnen maken en zeggen door zijn blauwe kleurtje.
Dit waren ook geen grappen maar iemand belachelijk maken. Anderen worden dan geband om persoonlijke aanvallen maar dit mag uiteraard lekker verder posten.
Blijven we nu hier?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds soort van gepaste anarchie. Soms dan he? Niet altijdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso is het er niet gezelliger op geworden de laatste tijd met alle blauwen en ik merk dat ik er zelf ook wel zuurder van word (voor zover dat mogelijk was).
Nou nouquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso is het er niet gezelliger op geworden de laatste tijd met alle blauwen en ik merk dat ik er zelf ook wel zuurder van word (voor zover dat mogelijk was).
Boo and hissquote:
Sowieso, mods die kutgedrag vertonen en dan zelf gaan zeggen "je leest er maar overheen" dan is toch het eind zoek. Weg ermee.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Je komt al langer daar, dat wist je toch al wel over deze mod? Is er zo eentje die alles denkt te kunnen maken en zeggen door zijn blauwe kleurtje.
Dit waren ook geen grappen maar iemand belachelijk maken. Anderen worden dan geband om persoonlijke aanvallen maar dit mag uiteraard lekker verder posten.
Gelukkig heb ik geen geit.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boo and hiss
Dishonor on you
Dishonor on your house
Dishonor on your goat
Maar m'n koe dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boo and hiss
Dishonor on you
Dishonor on your house
Dishonor on your goat
Het is wel heel erg blauw in KSC tegenwoordig ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het intranetforum van de politie is minder blauw.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is wel heel erg blauw in KSC tegenwoordig ja.
*note gezet*quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
het is allemaal de schuld van jouw soort mensen
Het woord 'wijf' mag je niet eens meer zeggenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso, mods die kutgedrag vertonen en dan zelf gaan zeggen "je leest er maar overheen" dan is toch het eind zoek. Weg ermee.
En waarschijnlijk alles onder het mom, ik ben geen mod op dit subforum.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso, mods die kutgedrag vertonen en dan zelf gaan zeggen "je leest er maar overheen" dan is toch het eind zoek. Weg ermee.
En dan blijkt zo dat ze wel notes uitdelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En waarschijnlijk alles onder het mom, ik ben geen mod op dit subforum.
Door voor de koelkastquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En waarschijnlijk alles onder het mom, ik ben geen mod op dit subforum.
Nah ik zal er wel blijven posten want er zitten ook leuke mensen. Maar ik moet me niet zo op de kop laten zitten door bepaalde types.quote:
Ohquote:
Die mag in de wei blijvenquote:
Tegen wie niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het woord 'wijf' mag je niet eens meer zeggen
Wou net zeggen, dat zou mij dus geen reet doen.quote:
Is het intimiderend, al die autoriteit?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is wel heel erg blauw in KSC tegenwoordig ja.
Dat niet maar er wordt behoorlijk random nu dingen gemod.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het intimiderend, al die autoriteit?
Catharsis denk ik. En dan krijg je dit:quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:29 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het vooral bijzonder dat de mod in kwestie juist mod is van een kusje-kroel subforum. Kan ik dus niet rijmen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat niet maar er wordt behoorlijk random nu dingen gemod.
Ik vind m'n ene note wel serieus mooi.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
En we moeten ze dan zien als users maar als je iets er tegen zegt krijg je wel een note omdat je tegen een moderator iets zei. Maar als ik dat zelfde bijvoorbeeld tegen @:ijsdraakje had gezegd kreeg ik geen note.
En nee ik heb het dan niet over crewbash.
Jij hebt 1 note? SLECHTS 1 NOTE?!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind m'n ene note wel serieus mooi.
Er is wel.meer willekeur de laatste tijd.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
En we moeten ze dan zien als users maar als je iets er tegen zegt krijg je wel een note omdat je tegen een moderator iets zei. Maar als ik dat zelfde bijvoorbeeld tegen @:ijsdraakje had gezegd kreeg ik geen note.
En nee ik heb het dan niet over crewbash.
Ik ben meestal gewoon liev.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt 1 note? SLECHTS 1 NOTE?!
Damn...
Volgens mij heb ik er 1 of 2 omdat ik ooit kritiek had op de slechtste R&P mod ooitquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind m'n ene note wel serieus mooi.
Oh echt is dat gesloten? Damn. Zonde want het is nog steeds een actueel onderwerp.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er is wel.meer willekeur de laatste tijd.
Topicreeks over de oorlog in Oekraine van meer dan 1000 topics is gesloten.
Werd kapot gemaakt door een paar users met die Russische propaganda aan het posten waren, waarvan een net geregistreerd.
Werd niet tot nauwelijks tegen opgetreden. Vervolgens kwam er kritiek op de moderatie, dus flikkeren ze maar het hele topic dicht ipv een paar lui van het forum te tyfen
Ja, ik voel me vergeleken met jou een hele bad boi nuquote:
Veel te gezellig, al die kleurtjes. SCHWARZquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het intimiderend, al die autoriteit?
Een baars tegen je harses.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat krijg ik dan voor m'n 'domme kut' van vanmorgen?
Minimaal 2 weken ban toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat krijg ik dan voor m'n 'domme kut' van vanmorgen?
Gelukkig hebben we de quotes nog.quote:
Ze had er tot voor kort 0quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt 1 note? SLECHTS 1 NOTE?!
Damn...
Die ene die happy was?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er 1 of 2 omdat ik ooit kritiek had op de slechtste R&P mod ooit
Ben benieuwd of er meer opduiken binnenkort.quote:
Dit was idd wel heel erg zwakjes vond ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Werd kapot gemaakt door een paar users met die Russische propaganda aan het posten waren, waarvan een net geregistreerd.
Werd niet tot nauwelijks tegen opgetreden. Vervolgens kwam er kritiek op de moderatie, dus flikkeren ze maar het hele topic dicht ipv een paar lui van het forum te tyfen
DEEP STATEquote:
Die heeft ook niet lang volgehouden.quote:
3 maarquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die heeft ook niet lang volgehouden.
Net ff gekeken. 3 notes in 1 discussie toen![]()
Maar goed, die staat op Anoniem inmiddels.
Sow op Anoniem zelfsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja dan snap je het gewoon echt niet. Maar goed aan de andere kant is het niks nieuws ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Succesvol doodtvermoordtTM dus door julliequote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nat broekje nu?quote:
Ik ben best lief. En voel weinig behoefte om enorm in discussie te gaan hier, dan block ik iemand lieverquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
3 maar
*herinneringen aan Los-gate*
Dat ging nu lastigquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben best lief. En voel weinig behoefte om enorm in discussie te gaan hier, dan block ik iemand liever
Oh you saucy minxquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er 69huehue
Waarvan één in de laatste vijf jaar. En die was zoals gebruikelijk nog onterecht ook.
De laatste keer had ik er 120. Maar ik denk dat er een paar bij zijn gekomen.quote:
Ik heb er tijdens corona een stel gekregen omdat mensen te dom waren om te poepen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:02 schreef Elvi het volgende:
Ik heb er maar 22. Sinds 2019 geen notes meer gehad. Niet zo gek, want toen kwam ik niet meer hier en daarna waren er een paar modjes weg
Misschien moet je weer even op kutwijftraining.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:02 schreef Elvi het volgende:
Ik heb er maar 22. Sinds 2019 geen notes meer gehad. Niet zo gek, want toen kwam ik niet meer hier en daarna waren er een paar modjes weg
Nee dat is vermoeiend. Liever lui dan kutwijf.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je weer even op kutwijftraining.
Lolquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er tijdens corona een stel gekregen omdat mensen te dom waren om te poepen.
Ohja. Van die mensen die de bereidingswijze op een blik soep gaan lezen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er tijdens corona een stel gekregen omdat mensen te dom waren om te poepen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leukquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je weer even op kutwijftraining.
Nee die gaan miepen dat er twee dagen na nieuwe regels nog steeds geen daling te zien is in het ziekenhuis. dUs DaN WeRkEn Ze NiEtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ohja. Van die mensen die de bereidingswijze op een blik soep gaan lezen.
Kan je nu weer mee verderquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De eerste termijn van trumpie was mijn gouden periode
Nee ze wil niet. Heeft vast wat anders te doen dat weekendquote:
En nu? Nu ben je "a dried out prune of a user"?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De eerste termijn van trumpie was mijn gouden periode
Ow van dat soort lampjes.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die gaan miepen dat er twee dagen na nieuwe regels nog steeds geen daling te zien is in het ziekenhuis. dUs DaN WeRkEn Ze NiEt
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die gaan miepen dat er twee dagen na nieuwe regels nog steeds geen daling te zien is in het ziekenhuis. dUs DaN WeRkEn Ze NiEt
Je kan ook gewoon even naar de winkel toe gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat je bij de Picnic eigenlijk alleen maar yoghurt hoeft te hebben en dat je dan helaas blikken Moersleutel Motor oil moet bestellen om aan het minimum bestelbedrag te komen tssk pfft
Nee vet lui ikkequote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even naar de winkel toe gaan natuurlijk.
Niet echt, want wat er nu uitkomt bij de paar trumpaanhangers die nog posten lijkt meer op een hersenbloeding dan een argument. Dus ik reageer er niet opquote:
Verstandig.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet echt, want wat er nu uitkomt bij de paar trumpaanhangers die nog posten lijkt meer op een hersenbloeding dan een argument. Dus ik reageer er niet op
Zo zien sommige users mij ongetwijfeldquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu? Nu ben je "a dried out prune of a user"?
Ah ja dat kan hequote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo zien sommige users mij ongetwijfeld
Volgende keer weer gewoon vierhonderd rollen pleepapierquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus nu ga je verplicht voor ¤35 maar erbij bestellen?
Ik zie jou hier ook echt gewoon voor aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer weer gewoon vierhonderd rollen pleepapier
Bestel dan chocola en airfryervoerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat je bij de Picnic eigenlijk alleen maar yoghurt hoeft te hebben en dat je dan helaas blikken Moersleutel Motor oil moet bestellen om aan het minimum bestelbedrag te komen tssk pfft
Chirurgen vallen ook om de minuut flauw, gaan met bosjes neer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Door een masker te dragen krijg je juist minder zuurstof!!" ja die dingen zijn niet van lood gemaakt he?
Ik he. Ooit 1x bij de supermarkt besteld in coronatijd. Moest ook nog iets bijbestellen om het bedrag te haken. Toen maar 5 pakken koffie erbij besteld. Bleek de koffie niet te hachelenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus nu ga je verplicht voor ¤35 maar erbij bestellen?
Ik had er vorige week een pak koekjes bij besteld en nu ben ik verslaafd aan die koekjes en kan ik nergens anders meer aan denken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik he. Ooit 1x bij de supermarkt besteld in coronatijd. Moest ook nog iets bijbestellen om het bedrag te haken. Toen maar 5 pakken koffie erbij besteld. Bleek de koffie niet te hachelen
Wel iemand anders er blij mee kunnen maken?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik he. Ooit 1x bij de supermarkt besteld in coronatijd. Moest ook nog iets bijbestellen om het bedrag te haken. Toen maar 5 pakken koffie erbij besteld. Bleek de koffie niet te hachelen
Oeh, welke?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er vorige week een pak koekjes bij besteld en nu ben ik verslaafd aan die koekjes en kan ik nergens anders meer aan denken.
Welke koekjes? (ik vraag dit uiteraard voor een vriend)quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er vorige week een pak koekjes bij besteld en nu ben ik verslaafd aan die koekjes en kan ik nergens anders meer aan denken.
https://www.ah.nl/product(...)tes-wafels-chocoladequote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Welke koekjes? (ik vraag dit uiteraard voor een vriend)
Ik wissel ook een beetje af. Airfryervoer moet ik ook mee uitkijken want ik heb a- maar een heel klein AFje en b- maar een beperkte diepvries. Dusjah.quote:
Oh. Dat lijkt me echt niksquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)tes-wafels-chocolade
Zo sadistisch ben ik niet. Ga anderen geen gore koffie gevenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel iemand anders er blij mee kunnen maken?
Het hoeft er niet allemaal in 1 keer in he?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wissel ook een beetje af. Airfryervoer moet ik ook mee uitkijken want ik heb a- maar een heel klein AFje en b- maar een beperkte diepvries. Dusjah.
In de tuin leggen tegen katten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo sadistisch ben ik niet. Ga anderen geen gore koffie geven
Nog grotere hekel aan mensen gekregen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:21 schreef Barbusse het volgende:
Nog steeds getraumatiseerd van die covid lockdowns hier
Zo'n pak naturel galetten gaat in 1x leeg. Chocola eet ik nauwelijks dus deze haal ik niet in huis.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het niveau "red velvet met cookiedough" wasquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
stahpquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het niveau "red velvet met cookiedough" was
Heb ik geen last van.quote:
Oh ja, dat ijs staat hier nog in de vriezer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het niveau "red velvet met cookiedough" was
Nee ik ga de hele dag door viandellen bakken nou goedquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hoeft er niet allemaal in 1 keer in he?
Nou ik had het best geloofd.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga de hele dag door viandellen bakken nou goed
IJS?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, dat ijs staat hier nog in de vriezer.
Bestel je er ook andere dingen?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die koekjes leven rentfree in m'n hoofd 24/7
Heb jij nog nooit ijs gezien? Laat staan *shudder* gegeten?quote:
Ze hoeven toch niet 8 uur te garen?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga de hele dag door viandellen bakken nou goed
Ben & Jerry's.quote:
Jawel, maar niet redvelvet-cookiedoughquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit ijs gezien? Laat staan *shudder* gegeten?
Oh nee, die niet. De gewone cookie dough.quote:
Je leven is futiel en ontdaan van iedere betekenis nu. Ripquote:
Ja nu krijg je klappen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh nee, die niet. De gewone cookie dough.
Moet ze er wel bij kunnen.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ze er wel bij kunnen.
hele jaar naar de klotequote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je leven is futiel en ontdaan van iedere betekenis nu. Rip
Denk je dat ik klein ben?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ze er wel bij kunnen.
Allemaal door dat klote ijs.quote:
Ja narigheidquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:38 schreef Elvi het volgende:
SHO / Freek (van Suzan) heeft Longkanker
Oh shit![]()
Zie het net voorbij komen idd. Sneu verhaal. Jonge jongen, kind onderweg....quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:38 schreef Elvi het volgende:
SHO / Freek (van Suzan) heeft Longkanker
Oh shit![]()
Kleiner dan ik wel jaquote:
You assume an awful lot.quote:
1.92m.quote:
Ik wacht wel op jequote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat valt echt mee. Daar kom ik wel bij.
Boze CL incoming in 3....2....1.....quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Lindt caramel zeezout chocola is echt niet lekker.
That's darkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
vanmiddag op de crematie chocolade gegapt
Dan is het ook niet echt gappen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als erfgename had ik er recht op
Wat doet dit ksc gespuis hier.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het ook niet echt gappen natuurlijk
Das gewoon boter, brrrr...quote:
Nohja net hoe je het bekijkt :pquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het ook niet echt gappen natuurlijk
Goede smaak.quote:
Plekkie zoeken waar het leuk isquote:
Wij zijn altijd heul gezelligquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plekkie zoeken waar het leuk isAls mensen hier kut gaan doen dan ga ik weer.
Wij zijn helemaal zonneschijn en sterke drankquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plekkie zoeken waar het leuk isAls mensen hier kut gaan doen dan ga ik weer.
Sunshine and moonshine. How exciting.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij zijn helemaal zonneschijn en sterke drank
Barb hangt wel vaak de elite uit, maar ook hij is gewoon een fokker.quote:
En heeft het hier nog wat met R&P te maken ook? Of hoeft dat niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Barb hangt wel vaak de elite uit, maar ook hij is gewoon een fokker.
Watquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En heeft het hier nog wat met R&P te maken ook? Of hoeft dat niet?
Ik begreep dat er hier flink in het rond geneukt wordt via DM.
Sinds Yats en Faxie niet meer of niet meer vaak op fok komen is dat drastisch gedaald. En men is gaan settelen enzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En heeft het hier nog wat met R&P te maken ook? Of hoeft dat niet?
Ik begreep dat er hier flink in het rond geneukt wordt via DM.
Wanneer gaan wij een keer daten?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Watvolgens mij is dit meer de celibataire sc van fok
Oh.quote:
Oh ik ben een generatie te laat. Story of my life.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben je helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik ben in mijn eentje al toxisch genoeg
Ik las groepseksquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Doen jullie weleens irl meeten en zo? Met een groepske?
Vroegah wel. Althans zo tussen 2015 en 2018 wel. Daarna heb ik geen idee want ben ik jaren afwezig geweest. Sinds 2024 is dit topic nogal doods met recent ineens een opleving. Volgens mij doordat @Samzz ineens weer verscheen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kan je de toon zetten voor de nieuwe generatie?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik ben een generatie te laat. Story of my life.
Ja?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik las groepsekser is vroeger wel eens gemeet ja
Nee voor altijd +1.quote:
Nee ik vond het wel gewoon een mooi moment om binnen te vallen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja wij hebben samen romantisch etentje gehad of ben je dat alweer vergeten?!
Nou mooi is dat!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik vond het wel gewoon een mooi moment om binnen te vallen.
Eentje meer of minder tijdens de groepseks maakt ook niet uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik vond het wel gewoon een mooi moment om binnen te vallen.
Nou, vastquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Misschien kan je de toon zetten voor de nieuwe generatie?
Vroeger echt vaak.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
De incrowd meetings niet meetellen.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Eentje meer of minder tijdens de groepseks maakt ook niet uit.
Vermoeiheid sorry ik lees niet meer zo goedquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zei toch nee? Als in, nee ik ben het niet vergeten?
en dan de steker eruit trekken als user X of Y ook belangstelling laat doorschemeren etcquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:30 schreef Elvi het volgende:
Misschien moet ik er weer een meet ingooien.
Er was hier ook een topic waar je random meets kon organiseren maar ik weet niet of ik dat nog zou willen
En als ik een kutdag heb?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dit is r en p niet klaagbaak
Zou het bij bepaalde mensen wel doen ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan de steker eruit trekken als user X of Y ook belangstelling laat doorschemeren etc
Of iedereen zegt af en ik sta weer alleen met CL op een begraafplaatsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan de steker eruit trekken als user X of Y ook belangstelling laat doorschemeren etc
Ik kom toch niet dus dat scheelt.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga douchen heb mezelf weer eens ondergekotst
Dan mag je er hier over vertellen en dan gaan wij erover oordelen en je eventueel uitlachen of ongevraagd advies geven. Waarschijnlijk beide.quote:
Heb vorige week medicatie verhoging gekregen en het lijkt slechter te gaan dan dat het ging.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan mag je er hier over vertellen en dan gaan wij erover oordelen en je eventueel uitlachen of ongevraagd advies geven. Waarschijnlijk beide.
Ja ok kijk, eerst was ik medeleven want antidepressiva is wel kut.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb vorige week medicatie verhoging gekregen en het lijkt slechter te gaan dan dat het ging.
Maar goed dat kan wel met antidepressiva.
Maar is wel kut, van het weekend is de DTS-meet waar ik graag heen wil.
Lach me maar uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ok kijk, eerst was ik medeleven want antidepressiva is wel kut.
Maar toen begon je over een DTS meet en dat is wel reden tot uitlachen.
Moeilijk dit.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ok kijk, eerst was ik medeleven want antidepressiva is wel kut.
Maar toen begon je over een DTS meet en dat is wel reden tot uitlachen.
Moeilijk dit.
Welke meet was dat dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:42 schreef aeque het volgende:
Ja een geweldige meet die alleen maar gaat om zoveel mogelijk zuipen en een striptent.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Vroegah wel. Althans zo tussen 2015 en 2018 wel. Daarna heb ik geen idee want ben ik jaren afwezig geweest. Sinds 2024 is dit topic nogal doods met recent ineens een opleving. Volgens mij doordat @:samzz ineens weer verscheen.
De huidige dts meet.quote:
quote:
Dan ga ik weer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb jou gemeetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Vroegah wel. Althans zo tussen 2015 en 2018 wel. Daarna heb ik geen idee want ben ik jaren afwezig geweest. Sinds 2024 is dit topic nogal doods met recent ineens een opleving. Volgens mij doordat @:samzz ineens weer verscheen.
Twee begraafplaatsen en een Intratuin zelfs.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of iedereen zegt af en ik sta weer alleen met CL op een begraafplaats
Out of context is dit wel heel grappigquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of iedereen zegt af en ik sta weer alleen met CL op een begraafplaats
Wat?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee blijf! Ik ga toch weg. Moet de huisartsenpost gaan bellen heb bloed overgegeven
Ik heb die avond wel meer gekke dingen gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee blijf! Ik ga toch weg. Moet de huisartsenpost gaan bellen heb bloed overgegeven
En bedankt hequote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb die avond wel meer gekke dingen gedaan.
[..]
Als ik zeg dat ik nog steeds een foto heb waar jij oa op staat, helpt dat dan?quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik nog steeds een foto heb waar jij oa op staat, helpt dat dan?
Al ging het uiteraard om degene die ernaast zat.quote:
Da's nie goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ja, wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Al ging het uiteraard om degene die ernaast zat.
Dat je er niet alleen op staat of omdat ik er destijds mee vandoor ging.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, wrijf het er maar in
Dat eerstequote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat je er niet alleen op staat of omdat ik er destijds mee vandoor ging.
Nou ja sorry hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Sinds Yats en Faxie niet meer of niet meer vaak op fok komen is dat drastisch gedaald. En men is gaan settelen enzo.
Uren en uuuuuurenlang oraal genotquote:
Ik had net besloten dat ik eerst even ging kijken of ik het hier leuk vind voordat ik over meets ging beginnenquote:
Minimaal!quote:
Hier toch?quote:
Ik ben daar nooit bij geweest, maar wil ik wel eens meemakenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sowieso vreetmeet, daar staan we om bekend
Maar waar heb ik jouw nummer dan voor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |