Op zich een goed idee, maar dan kan ik ook niet meer spelen met de gedachte dat zo'n vrouw misschien zwanger wordt. Juist die spanning heb ik nodig om echt te kunnen genieten.quote:
Dan fantaseer je maar over rekanalisatie (dat de eindjes misschien weer aan elkaar zijn gegroeid)quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Op zich een goed idee, maar dan kan ik ook niet meer spelen met de gedachte dat zo'n vrouw misschien zwanger wordt. Juist die spanning heb ik nodig om echt te kunnen genieten.
Ik wou dat dit een troll topic was, maar 5 minuten rondkijken op Fetlife leert dat dit een echte fetish is die echt hele bizarre vormen aanneemtquote:
ik ken de term maar dit is overduidelijk getrollquote:Op maandag 26 mei 2025 09:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik wou dat dit een troll topic was, maar 5 minuten rondkijken op Fetlife leert dat dit een echte fetish is die echt hele bizarre vormen aanneemt![]()
Moeilijk te zeggen wat echt en wat fantasie is natuurlijk, maar als ik online fora moet geloven dan spreken vrouwen met deze kink daadwerkelijk met mannen af, laten zich volspuiten, en zijn helemaal in de 7e hemel als ze dan zwanger blijken te zijn (en soms geen idee van wie, soms hebben ze niet eens de namen van hun sekspartners). Voor zover ik het begrijp gaat de kink bij mannen vooral om het risico, of om het idee hun 'zaad te verspreiden'. En bij vrouwen één of andere diepgewortelde drang om zwanger te worden.
Hoe dan ook, ik ben over het algemeen heel openminded over kink en fetish, maar dit is toch wel dermate fucked up en egoïstisch dat ik hier een lijn trek. Als de dingen die ik online lees ook maar voor de helft waar zijn dan zijn er echt mensen die psychische hulp nodig hebben. Als je het concept van een kind verwekken hebt gelinkt aan seksuele opwinding dan is er ergens in je leven echt iets niet goed gegaan en heb je echt hulp nodig. Zeker als je het in de praktijk wil brengen en totaal niet inziet hoe ongelooflijk fucked up dat is op zoveel niveaus
https://nl.clearblue.com/(...)jdens-je-menstruatiequote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
Dit is ook precies mijn fetish. Of ik beuk hem vol door de rode zee of ik verplicht ze om een morning after pil te nemen.
Goede tip.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:34 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dan fantaseer je maar over rekanalisatie (dat de eindjes misschien weer aan elkaar zijn gegroeid)
Wat jij omschrijft van die vrouwen die zich door vreemden laten volspuiten is geen stereotype breeding kink hoorquote:Op maandag 26 mei 2025 09:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik wou dat dit een troll topic was, maar 5 minuten rondkijken op Fetlife leert dat dit een echte fetish is die echt hele bizarre vormen aanneemt![]()
Moeilijk te zeggen wat echt en wat fantasie is natuurlijk, maar als ik online fora moet geloven dan spreken vrouwen met deze kink daadwerkelijk met mannen af, laten zich volspuiten, en zijn helemaal in de 7e hemel als ze dan zwanger blijken te zijn (en soms geen idee van wie, soms hebben ze niet eens de namen van hun sekspartners). Voor zover ik het begrijp gaat de kink bij mannen vooral om het risico, of om het idee hun 'zaad te verspreiden'. En bij vrouwen één of andere diepgewortelde drang om zwanger te worden.
Hoe dan ook, ik ben over het algemeen heel openminded over kink en fetish, maar dit is toch wel dermate fucked up en egoïstisch dat ik hier een lijn trek. Als de dingen die ik online lees ook maar voor de helft waar zijn dan zijn er echt mensen die psychische hulp nodig hebben. Als je het concept van een kind verwekken hebt gelinkt aan seksuele opwinding dan is er ergens in je leven echt iets niet goed gegaan en heb je echt hulp nodig. Zeker als je het in de praktijk wil brengen en totaal niet inziet hoe ongelooflijk fucked up dat is op zoveel niveaus
Ja maar niet omdat ze zo geil zijn, maar met het expliciete doel om zwanger te worden van een volslagen vreemde. Je weet wel, dat gene wat de meeste vrouwen precies niet willen.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat jij omschrijft van die vrouwen die zich door vreemden laten volspuiten is geen stereotype breeding kink hoor![]()
Heb daar nooit van gehoord op die manier.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja maar niet omdat ze zo geil zijn, maar met het expliciete doel om zwanger te worden van een volslagen vreemde. Je weet wel, dat gene wat de meeste vrouwen precies niet willen.
Dat verlangen zullen heel veel mannen diep van binnen wel hebben. Lijkt me dan ook geen kink maar gewoon natuurlijk instinct.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het hem om het in natura dekken van vrouwen gaat.
Kun je me eens de juiste richting op sturen hoe ik bij dit soort dames uitkom?quote:Op maandag 26 mei 2025 09:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen wat echt en wat fantasie is natuurlijk, maar als ik online fora moet geloven dan spreken vrouwen met deze kink daadwerkelijk met mannen af, laten zich volspuiten, en zijn helemaal in de 7e hemel als ze dan zwanger blijken te zijn (en soms geen idee van wie, soms hebben ze niet eens de namen van hun sekspartners).
Dat is de kink niet de kink zit in het risico en de spanning tijdens en rondom de daad zelf. De meeste mensen met zo'n kink vinden het idee geil dat je misschien zwanger kunt worden maar als je ze een half uur daarna serieus vraagt of ze een kind willen moeten ze daar niet aan denken. Het is eigenlijk meer oerinstinct dan kink.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:17 schreef SuperNeger het volgende:
Dus het fetish gedeelte is dat je (erna nog) hoopt dat ze echt zwanger is? Lijkt me erg stressvol, wat zijn die voor masochisten
Ik had ooit eens een nieuwsbericht gelezen over een autistische man die iets van 100x per maand zaad doneerde bij een zaadkliniek maar had verzwegen dat hij autistisch was, ik vond dat wel echt een bazenactie en moest hard lachenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de kink niet de kink zit in het risico en de spanning tijdens en rondom de daad zelf. De meeste mensen met zo'n kink vinden het idee geil dat je misschien zwanger kunt worden maar als je ze een half uur daarna serieus vraagt of ze een kind willen moeten ze daar niet aan denken. Het is eigenlijk meer oerinstinct dan kink.
Nou wat een bazenactie om bewust mensen met een stoornis geboren te laten worden, autisme is erfelijk namelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:27 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een nieuwsbericht gelezen over een autistische man die iets van 100x per maand zaad doneerde bij een zaadkliniek maar had verzwegen dat hij autistisch was, ik vond dat wel echt een bazenactie en moest hard lachen![]()
Hoezo is het een stoornis? Autisten zijn juist chill. Het probleem ligt hem voornamelijk bij de (domme) ouders die niet weten hoe ze er mee om moeten gaan en het daarom alleen maar domme dingen leert. Je moet zo iemand juist prikkelen: "hier heb je een computer en onbeperkt internettoegang succes" dan komt het 9 van de 10 keer gewoon goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou wat een bazenactie om bewust mensen met een stoornis geboren te laten worden, autisme is erfelijk namelijk
Hoop maar dat je aan het trollen bent. Anders die docu van Kees Momma een kijken om een wat meer realistisch perspectief op autisme te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:34 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoezo is het een stoornis? Autisten zijn juist chill. Het probleem ligt hem voornamelijk bij de (domme) ouders die niet weten hoe ze er mee om moeten gaan en het daarom alleen maar domme dingen leert. Je moet zo iemand juist prikkelen: "hier heb je een computer en onbeperkt internettoegang succes" dan komt het 9 van de 10 keer gewoon goed.
Nogmaals dat heeft dus niks met die autisten zelf te maken maar meer met hoe de wereld is ingericht.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoop maar dat je aan het trollen bent. Anders die docu van Kees Momma een kijken om een wat meer realistisch perspectief op autisme te ontwikkelen.
Hoewel sommige autisten prima functioneren of zelfs succesvol zijn is het leven voor veel van hun een enorme struggle.
De wereld is juist ingericht zoals die is omdat de meeste mensen geen autisme hebben en waarde hechten aan sociale interactie. Autisme is een vrij serieuze aandoening die vaak gepaard gaat met angst en onbegrip.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nogmaals dat heeft dus niks met die autisten zelf te maken maar meer met hoe de wereld is ingericht.
Maar als iedereen autistisch is heb je dus feitelijk dat probleem niet meer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
De wereld is juist ingericht zoals die is omdat de meeste mensen geen autisme hebben en waarde hechten aan sociale interactie. Autisme is een vrij serieuze aandoening die vaak gepaard gaat met angst en onbegrip.
Veel autisten willen juist om die reden ook helemaal geen kinderen.
Als mijn moeder ballen had was ze mijn vader.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:08 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar als iedereen autistisch is heb je dus feitelijk dat probleem niet meer.
Ik denk dat als het erop aankomt autisme en AI gaat winnen van gekke mensen gedrag.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Als mijn moeder ballen had was ze mijn vader.
Nou ja ergens is het wel apart. Voel je als vrouw echt zo veel meer zonder condoom? Of is het juist het foute aspect.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:13 schreef Servieskast het volgende:
Interessant en toevallig kreeg ik vandaag een bericht van iemand die dit ook wilde. Kennelijk is dit gewoon een ding.
Dit is toch niet apart? Ook als receiver? Alles is toch beter zonder condoom?
Vreemde vrouwen anaal neuken zonder condoom is ook zo wat ...quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:04 schreef Astro_boy het volgende:
Gewoon altijd anaal, en dan denken dat het vaginaal is.
Kijk op Fetlife.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Kun je me eens de juiste richting op sturen hoe ik bij dit soort dames uitkom?
Vrouwen....met een penis? Terwijl je op je eenhoorn rijdt zekerquote:Op maandag 26 mei 2025 20:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Misschien kan je je voortaan richten op vrouwen met een penis, die worden niet echt zwanger.
Vooral voor de geslachtsziekten geld "Alles is toch beter zonder condoom" (en dan heb ik het uiteraard niet over sex met je eigen partner)quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:13 schreef Servieskast het volgende:
Dit is toch niet apart? Ook als receiver? Alles is toch beter zonder condoom?
Ik heb geen seks zonder condoomquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:51 schreef Sakura het volgende:
[..]
Vooral voor de geslachtsziekten geld "Alles is toch beter zonder condoom" (en dan heb ik het uiteraard niet over sex met je eigen partner)
Bedenk ook, dat als er een "sexuele handeling" geweest is en er ontstaat een zwangerschap en de vrouw beslist het te houden, jij op zijn minst financiële verantwoording draagt voor het kind tot zijn 18de levensjaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:32 schreef CarbonC het volgende:
Kom je hier nog wel mee weg?
Ik bedoel: hoe groot is de kans dat het nooit uitkomt dat jij zo'n vrouw gedekt hebt?
Met die DNA-tests/databanken is op afzienbare termijn toch de hele genealogie in kaart gebracht?
OK.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:14 schreef Sakura het volgende:
[..]
Bedenk ook, dat als er een "sexuele handeling" geweest is en er ontstaat een zwangerschap en de vrouw beslist het te houden, jij op zijn minst financiële verantwoording draagt voor het kind tot zijn 18de levensjaar.
Als de moeder (of belastingdienst als de moeder bijvoorbeeld in de bijstand terecht komt) jou aanspreekt voor alimentatie voor dat kind zit je er wettelijk gewoon op zijn minst financieel aan vast.
Zelfs in het absurde geval dat die vrouw zich later bezwangert met jouw achtergelaten gevulde condoom zit je er aan vast omdat er een'sexuele handelingen' heeft plaatsgevonden.
De wet zit soms vreemd in elkaar, en zoals gezegd, DNA testen zijn in dit geval een niet te ontkennen bewijs.
Ja dat kan afgedwongen worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
OK.
Stel ze bindt je vast, melkt je zaad, insemineert haarzelf daarmee, wordt zwanger en werpt een kind: moet je dan ook alimentatie betalen?
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
OK.
Stel ze bindt je vast, melkt je zaad, insemineert haarzelf daarmee, wordt zwanger en werpt een kind: moet je dan ook alimentatie betalen?
Hoe ga je dat bewijzen? als de vrouw om alimentatie vraagt via de rechter is het volgensmij mogeljik dat jij gedwongen wordt mee te werken aan een DNA test en als dan wordt vastgesteld dat je de biologische vader bent heb jij deze verplichting.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ook als onder dwang en tegen je zin je sperma afgenomen wordt?
Als je niet direct daarna aangifte van verkrachting hebt gedaan, lijkt mij de kans vrij groot ja. Dan is het haar woord tegen het jouwe.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
OK.
Waarom moet het direct en mag het niet ook jaren later?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:43 schreef Sakura het volgende:
[..]
Als je niet direct daarna aangifte van verkrachting hebt gedaan, lijkt mij de kans vrij groot ja. Dan is het haar woord tegen het jouwe.
Omdat er dan waarschijnlijk wordt geoordeeld dat je dat nu oppert om onder de alimentatie uit te komen en dat als dit echt zo was je het wel eerder gemeld had.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:10 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Waarom moet het direct en mag het niet ook jaren later?
Dit lijkt mij bij veel van die fantasieenquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:19 schreef Ed1234 het volgende:
Ik herken het wel en vond het ook een erg geil idee. Maar na daadwerkelijk zwanger te zijn geweest, bevallen en een kind hebben is het bij wel gedaan met de kink. Vooral vroeger vond ik het idee erg spannend, het voegde voor mij wat extra’s toe aan de seks. Overigens nooit al te gekke dingen gedaan, het was vooral een rollenspel met vaste partners.
Omdat het dan meestal als minder geloofwaardig gezien wordt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:10 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Waarom moet het direct en mag het niet ook jaren later?
Klopt, het wordt dan inderdaad een stuk minder geloofwaardig. Dit geldt voor zowel mannen als vrouwenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:18 schreef Sakura het volgende:
[..]
Omdat het dan meestal als minder geloofwaardig gezien wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |