als je daar al op moet hopen dan kun je net zo goed een baksteen gaan koppen, want die straf gaat echt niet komenquote:
Foutje in sector 2.quote:
ff quoten dezequote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als je daar al op moet hopen dan kun je net zo goed een baksteen gaan koppen, want die straf gaat echt niet komen
en dan Max van P5 naar P1.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:17 schreef wdn het volgende:
De Mclarens achter elkaar en niet naast elkaar.
Als Leclerc en Hamilton aggressief starten sluit ik geen crash uit
Kortste stukje naar de eerste bocht. Goede manier om je race te beëindigen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Lecler gaat norris wel voorbij in de eerste boch...
norris is een slechter starter
jaaaaaaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nette kwalificatie van Norris
Wanneer is diequote:
Ik heb vertrouwen in de onpartijdigheid van de stewardsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als je daar al op moet hopen dan kun je net zo goed een baksteen gaan koppen, want die straf gaat echt niet komen
Het was Q1 en beiden gingen toch doorquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in de onpartijdigheid van de stewards
Het is McLaren he, de strategie is niet hun sterke kant. Charles gaat winnen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:19 schreef amp25 het volgende:
bij deze proficat norris met de overwinning morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |