SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
HapDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Oooh danquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was al niet zo best toen ik hem kocht..![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gevaarlijke plantjes..Don't follow me. I am lost too
Vieze beestenquote:
Don't follow me. I am lost too
Naaktslakkenquote:
Vorig jaar was een invasie.quote:Don't follow me. I am lost too
Smerig om er overheen te fietsen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:16 schreef Lovely het volgende:
Op het fietspad hier verder op lopen er altijd veelDon't follow me. I am lost too
Die vindt ik smerig..quote:
Vies slijmspoor altijd overal.Don't follow me. I am lost too
Slaksporen van mannen vind ik viezerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die vindt ik smerig..
Vies slijmspoor altijd overal.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Okequote:
Ik ga boodschappen doen
Hier ook voornamelijk kleigrond.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meeste zit hier wel diep
En kleigrond dus vocht is niet meteen verdwenen
En dit is wat het is, ben er niet trots op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heeft het ook wel iets mooisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja heerlijk 🥄quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ha je bent weer terug![]()
Leuke vakantie gehad?![]()
![]()
Je moet anders niet op zo naaktslak stappen dat is zo vies gevoelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ff weekje Duitsland en Luxemburgquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:38 schreef Rob het volgende:
[..]
hmm geen weet van gehad.. Weg geweest of in Nederland gebleven![]()
![]()
Je moet er ook niet op gaan staan natuurlijkquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet anders niet op zo naaktslak stappen dat is zo vies gevoel
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja heel mooi daarquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:39 schreef Rob het volgende:
[..]
lekker..
Luxemburg staat in juni in de planning. relaxt landje![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het wel eens als ik in het donker achter het huis liep jakkie jakkie jakkie zo viesquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op gaan staan natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn dat je er weer bentquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verder wel redelijk duur, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:42 schreef Rob het volgende:
Luxemburg goedkoop qua rookwaar
goedkoop huisje op camping lekker effe weg.![]()
![]()
Valt wel mee eigenlijk. restaurants waren vorig jaar nog goed te doenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Verder wel redelijk duur, maar dat mag de pret niet drukken
Bezienswaardigheden ook. OV gratis wat wil je nog meer.![]()
In het donker is idd een ander verhaal en vaak zie je ze in bepaalde periodes (Voor/najaar na regenbuienquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens als ik in het donker achter het huis liep jakkie jakkie jakkie zo viesMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou eten en drinken wel een stuk prijziger dan Duitsland en zelfs ook NLquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:43 schreef Rob het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk. restaurants waren vorig jaar nog goed te doen
Bezienswaardigheden ook. OV gratis wat wil je nog meer.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou eten en drinken wel een stuk prijziger dan Duitsland en zelfs ook NL
Welcome back!![]()
Zal extra ping ping meenemenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou eten en drinken wel een stuk prijziger dan Duitsland en zelfs ook NL
bij wijze van ...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: