Morguh KW, en een beetje uitgerust nu?quote:
Mogguhhquote:
O, dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag het je van de week ook al zeggen vandaar
Ja en je ging ook strijkenquote:
Ja moet wel ff wakker wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh KW, en een beetje uitgerust nu?
Nou mooi, dan vandaag lekker rustig aan doenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja moet wel ff wakker worden
Hoe is het daar?
Ik strijk broeken, overhemden en heel soms T-shirts, als ze te gekreukt uit de machine komen.quote:
Ik streek eerder alles tot washandjes aan toe.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, dat was het.![]()
Dat ga ik straks weer doen, strijken, ik heb er een broek inzitten nu.
Mij teveel werkquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik strijk broeken, overhemden en heel soms T-shirts, als ze te gekreukt uit de machine komen.
Het is ook maar 5 minuutjes werk.
* gebrokenglas kijkt hier echt van op.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik streek eerder alles tot washandjes aan toe.
Ik heb nu echt al jaren geen strijkijzer met in de handen gehad.
ALs je de was uit de machine haalt, goed uitklopt en even gladtrekt scheelt je een hoop kreukelsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik strijk broeken, overhemden en heel soms T-shirts, als ze te gekreukt uit de machine komen.
Het is ook maar 5 minuutjes werk.
O maar die doe ik ook niet, en handdoeken en theedoeken ook niet. Als je die strak opvouwt is het al goed. En ze liggen toch in de kast, uit het zicht....quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik streek eerder alles tot washandjes aan toe.
Ik heb nu echt al jaren geen strijkijzer met in de handen gehad.
Ik ook, want was echt een strijkbeest.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt hier echt van op.
Zelfs mijn dekbedovertrekken 240/220 streek ik altijdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar die doe ik ook niet, en handdoeken en theedoeken ook niet. Als je die strak opvouwt is het al goed. En ze liggen toch in de kast, uit het zicht....
Ja, ik strijk als het net uit de machine komt, dan is het nog een beetje nat en strijkt het een stuk beter.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, want was echt een strijkbeest.
Ik doe altijd als het nat is en op een hangertje ophang het altijd al met de handen glasstrijken dan droog het mooi op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |