ja wegen julie allequote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet meer gaat lukken nu
Waarom zou jij hier wel mogen zijn en punten pakken en andere niet?quote:
ja wel maar niet op zo foute art dat hij en halfe topic allein postquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou jij hier wel mogen zijn en punten pakken en andere niet?
Gebeurd wel vaker in de nacht en zoals ik al eerder zei overdag nu ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja wel maar niet op zo foute art dat hij en halfe topic allein post
quote:
Don't cry for me ArgentinaPuntuhquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-05-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hoe is het met mutske?quote:
Fijn zo ging je vandaag boogschutten?quote:
Ja om 9uquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo ging je vandaag boogschutten?
Leuk. Een wedstrijd of gewoon voor de fun?quote:
Trainingquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk. Een wedstrijd of gewoon voor de fun?
Nou inderdaad ja. Het gebeurt wel vaker maar hier kijk ik toch weer even van op. 😳quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja GG hier wordt je toch hard toegesproken
O dat kan ook nog natuurlijk. Train je vaak?quote:
quote:
Ja, kan ik mij voorstellenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou inderdaad ja. Het gebeurt wel vaker maar hier kijk ik toch weer even van op. 😳
Nou, om 10 uur ben ik weg dus dan heb je alle ruimte om punten te pakken. En ik doe ook de was nu enzo, dan ben ik ook even weg.quote:
quote:
Ik heb even stil gelegenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook nog natuurlijk. Train je vaak?
Hoevaak was jij wel niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, om 10 uur ben ik weg dus dan heb je alle ruimte om punten te pakken. En ik doe ook de was nu enzo, dan ben ik ook even weg.
Doot je schouder?quote:
Zag het je van de week ook al zeggen vandaarquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet zo vaak hoor. Ik ben maar alleen en ik zet alleen de wasmachine aan met volle trommels.
Nou fijn dat dat weer goed gaat je in ieder gevalquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |