Verder niet gelezen, ik hoop voor je dat niet iemand anders zo over jouw leven denkt. Laat ik het daar maar bij houden.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Geen moordenaar, het was zelfverdediging.
Ja ik zeg al meermaals dat iedereen dat wil zien. Ik zou mezelf wel onder iedereen scharen inderdaad. Maar die oplossing wordt van de hand gewezen door Israel, die optie is verder weg dan ooit ook al lult men er al 50 jaar+ over. Daar kunnen we ook niet al te veel aan doen, behalve mijns inziens de politieke druk verhogen. Ik geef daar net al voorbeelden van, Palestina erkennen als staat iets wat Nederland niet doet. Associatieverdrag wegdoen als er geen pad naar een twee-staten oplossing komt, boycot, sancites, IDF op de terreurlijst. Etto heeft werkelijk niks gezegd van wat er volgens hem moet gebeuren waarom vraag je mij wat ik 2 posts terug nog zeg.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:56 schreef Homey het volgende:
[..]
Beantwoordt zelf eens de vraag: zie jij een twee staten oplossing?
En geen whataboutism of vingerwijzing naar een ander. Hoe denk jij daarover? Daarom zitten we op dit forum om je eigen mening ook te kunnen geven.
Puur uit interesse hoor, welke kanten?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Samenvatting, alle kanten kwamen eerder dit jaar uit op 50-60k directe slachtoffers, waarvan 2/3e burgers. Van die burgers is de helft kind.
Precies ja, gewoon niet nadenken. Geen argumenten lezen of weerleggen. Volgens jou is blijkbaar zelfverdeding slecht. Mensen doden voor winst goed. Duidelijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:03 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Verder niet gelezen, ik hoop voor je dat niet iemand anders zo over jouw leven denkt. Laat ik het daar maar bij houden.
Verhelderend. Nu begrijp ik waar de term genocide in Gaza vandaan komt bij jou. Jij veranderd gewoon de definitie van zaken zodat het in je straatje past,quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Je blijft ook constant liegen dat ik moordenaars verdedig, Luigi is geen moordenaar dat feit heb ik je al 10 keer uitgelegd.
Doet Israël ook....die voeren deze oorlog ook vanuit zelfverdediging.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Geen moordenaar, het was zelfverdediging.
Niet alleen dat, hij bagatelliseert de massamoord van Mao.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Door het vertrek van zowel Hamas als Netanyahu.
Verder kun je blijven reutelen tot je een ons weegt, je aanbidt een moordenaar als heilige. Vind je het heel erg dat ik al je epistels over mensenrechten en genocide niet zo serieus neem?
Nee hoor. Ik heb weet ik hoe vaak het feit van de genocidale handelingen aangetoond. Het zijn de mensen die het met me oneens zijn die definities verdraaien. Net als jij.quote:Op zondag 25 mei 2025 01:21 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Verhelderend. Nu begrijp ik waar de term genocide in Gaza vandaan komt bij jou. Jij veranderd gewoon de definitie van zaken zodat het in je straatje past,
Misschien weet het NIOD wel waar ze over spreken. Oh nee de eigenwijsjes op fok! weten beter die hebben de definite van genocide veel helderder dan Het NIOD Instituut voor Oorlogs-, Holocaust- en Genocidestudiesquote:In Gaza is sprake van genocidaal geweld, zegt de directeur van het NIOD
Nee hoor maar blijf hier vooral over zuigen meneer de chatbot. Met zon lege bovenkamer heb je inderdaad nooit iets te melden.quote:Op zondag 25 mei 2025 01:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet alleen dat, hij bagatelliseert de massamoord van Mao.
Lenin en Mao, ze worden allemaal in "context" gezet door jou, deze "leiders van de revolutie".quote:Op zondag 25 mei 2025 02:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee hoor maar blijf hier vooral over zuigen meneer de chatbot. Met zon lege bovenkamer heb je inderdaad nooit iets te melden.
Wat is je punt dombo. Je komt de hele tijd op dat topic terug zonder er iets over te zeggen behalve mijn standpunt totaal verdraaien. Misschien moet je Grok vragen een argument voor je te schrijven.quote:Op zondag 25 mei 2025 02:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lenin en Mao, ze worden allemaal in "context" gezet door jou, deze "leiders van de revolutie".
Lord-Ronddraai in POL / Sterke linkse leiders en prominente figuren (verzameltopic)
Oktoberrevolutie, Nazisme, koloniaal optreden door NL / Engeland / Frankrijk / Turkije, Mao, Pol Pot, Hamas. Ik heb er allemaal niks mee.quote:Op zondag 25 mei 2025 02:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat is je punt dombo. Je komt de hele tijd op dat topic terug zonder er iets over te zeggen behalve mijn standpunt totaal verdraaien. Misschien moet je Grok vragen een argument voor je te schrijven.
Je maakt je zogenaamd zorgen om Chinese doden 100 jaar gelden waar China zich geen zorgen over maakt. Wat een debilitas gelul. Vervolgens zeg ik wat vind je eigenlijk van alle doden die het Nederlandse verzet tegen onafhankelijkheid van Indonesie heeft opgeleverd dan vind je dat opeens niet boeiend genoeg er iets over te zeggen.
Maar die Chinese doden waar je 0,0 binding mee hebt dát is erg. Ga fietsen hypocriet.
Oktoberrevolutie was een goede actie verder heb ik niks met die gebeurens. Jij was meer voor de Tsaar? Of de interrim regering die zo impopulair pf incompetent was dat ze na hun coup binnen een jaar alweer gecouped waren?quote:Op zondag 25 mei 2025 02:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oktoberrevolutie, Nazisme, koloniaal optreden door NL / Engeland / Frankrijk / Turkije, Mao, Pol Pot, Hamas. Ik heb er allemaal niks mee.
Ok.quote:Op zondag 25 mei 2025 03:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oktoberrevolutie was een goede actie verder heb ik niks met die gebeurens.
Ik ben niet "voor" iemand. Ik ben geen Rus en ik kom niet uit die tijd. Geen van die sprookjes heeft echter een verbetering voor de Rus gebracht, alleen een verandering van leiderschap. Rusland bleef een autoritaire kleptocratie.quote:Jij was meer voor de Tsaar? Of de interrim regering die zo impopulair pf incompetent was dat ze na hun coup binnen een jaar alweer gecouped waren?
Dat is een manier om het te belichten. Hoeveel mensenlevens zijn hiervoor opgeofferd zonder enig mededogen?quote:Mao heb ik zeker niks mee maar het is niet te ontkennen dat hij de basis heeft gelegd waarmee China van een straatarm land naar een wereldmacht is gegaan.
Ik zeg niet dat hij intentioneel een hongersnood heeft veroorzaakt. Wat is vastgelegd is dat er zonder goed na te denken is geëxperimenteerd met desastreus beleid en dat dat gepaard is gegaan met massa-executies, dwang(arbeid), landonteigening en nog meer massa-executies. Ook is er nooit enige reflectie achteraf geweest.quote:Jij zegt dat hij intentioneel een hongersnood heeft veroorzaak ik zie de intentie om een hongersnood te veroorzaken niet.
In dit geval UN organisaties zoals Unicef en de kanalen van de Israëlische regering.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:05 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Puur uit interesse hoor, welke kanten?
quote:
En dit soort figuren op FOK! mogen lekker hun gang blijven gaan met hun walgelijke anti-moslim gebabbel.quote:
Welkom in dit topic, geregeerd door een paar users met een ongelofelijke diepe haat tegen moslims.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:56 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar met deze ranzige echoput hier. Compleet gebrek aan reflectie en het überhaupt lezen van zaken die tegen de eigen vooringenomen mening ingaan.
Geen enkele reactie vanuit kamp "alle is geoorloofd" op de meldingen dat ook Israëlische militairen daadwerkelijk burgers als menselijk schild gebruiken. Doen alsof ze alles weten maar stoppen met reageren als ze ongelijk krijgen over cijfers. Tenzij Howard stil is omdat hij bij 200k doden ineens wel de ernst in ziet. Heb nog geen greintje dialoog terug gezien, tenzij je dit soort shit een dialoog vindt:
"tot Hamas-dwepers die nu al anderhalf jaar proberen hun witte grrrrrristelijke erfschuld in te lossen door met hun kont omhoog te liggen voor salafi's."
Ga lekker verder met jezelf onsterfelijk belachelijk maken joh.
quote:Op zondag 25 mei 2025 07:56 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar met deze ranzige echoput hier. Compleet gebrek aan reflectie en het überhaupt lezen van zaken die tegen de eigen vooringenomen mening ingaan.
Geen enkele reactie vanuit kamp "alle is geoorloofd" op de meldingen dat ook Israëlische militairen daadwerkelijk burgers als menselijk schild gebruiken. Doen alsof ze alles weten maar stoppen met reageren als ze ongelijk krijgen over cijfers. Tenzij Howard stil is omdat hij bij 200k doden ineens wel de ernst in ziet. Heb nog geen greintje dialoog terug gezien, tenzij je dit soort shit een dialoog vindt:
"tot Hamas-dwepers die nu al anderhalf jaar proberen hun witte grrrrrristelijke erfschuld in te lossen door met hun kont omhoog te liggen voor salafi's."
Het is jammer dat je dat zo ziet. Dit topic is een uitstekende plek om over deze oorlog te praten, het staat iedereen vrij hier zijn perspectief te geven en gelukkig gebeurt dat ook vanuit allerlei hoeken.quote:Op zondag 25 mei 2025 07:56 schreef Fretwork het volgende:
We hebben nog geen Israëliërs met go-pro's op de borst een Palestijns dorp zien inrennen en uit etnische en religieuze haat tientallen of honderden Palestijnen zien afslachten, waarna men vervolgens met de telefoon van een van de slachtoffers de eigen ouders opbelde om op te scheppen over deze slachtpartij en er nog foto's van stuurde ook via WhatsApp.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:39 schreef Glazenmaker het volgende:
Kan iemand hier een misdrijf van Hamas opnoemen die we nog niet van Israël hebben gezien?
Ah ja sure....quote:Op zondag 25 mei 2025 09:49 schreef HowardRoark het volgende:
We hebben nog geen Israëliërs met go-pro's op de borst een Palestijns dorp zien inrennen en uit etnische en religieuze haat tientallen of honderden Palestijnen zien afslachten,
Onschuldige Thaise mensen ontvoeren en butcheren.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:39 schreef Glazenmaker het volgende:
Kan iemand hier een misdrijf van Hamas opnoemen die we nog niet van Israël hebben gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |