320 euroquote:
Slotje dan maar?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:09 schreef -Deluzion- het volgende:
Laat ze de kosten maar lekker verhalen op de lui die zich niet weten te gedragen
Er staat ook dat de loonkosten zijn gestegen en dat het nieuwe schoonmaakbedrijf met 2 mensen komt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:09 schreef -Deluzion- het volgende:
Laat ze de kosten maar lekker verhalen op de lui die zich niet weten te gedragen
Ik wil juist weten hoe ik hieronderuit kan komen -.- Is dat uberhaupt mogelijk of zit ik vast aan deze onzin?quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:01 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik kreeg een tijdje terug een dikke rekening binnen, maar ik vond het hele verhaal complete onzin, dus ik besloot hem niet te betalen. Na de betaaltermijn ploft er uiteraard een brief op de mat. 😤
Die 320 euro is zoals ik het begrijp niet volledig vanwege het hogere schoonmaaktarief van dat nieuwe bedrijf. Het is deels de CAO verhoging, deels een electrarekening uit 2023, en deels doordat er een nieuw bedrijf komt schoonmaken. Dus die hele rekening niet betalen is natuurlijk onzin.quote:
Niet -.- nee ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:20 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik wil juist weten hoe ik hieronderuit kan komen -.- Is dat uberhaupt mogelijk of zit ik vast aan deze onzin?
Rinus weet raad.quote:
At your servicequote:
Qft.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:49 schreef nostra het volgende:
In wat voor asoflat woon je dat de schoonmaker eenzijdig zijn contract opzegt?
Het is een bepaald groepje (the usual suspects) dat zich niet kan gedragen, dat klopt. Ik vind dus dat die extra kosten gewoon op hen verhaald moeten worden, niet op mij.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:49 schreef nostra het volgende:
In wat voor asoflat woon je dat de schoonmaker eenzijdig zijn contract opzegt?
Dat soort onzin zou echt nooit in me opkomen, maar er zitten een paar gestoorden in de flat die het voor de fatsoenlijke mensen verpesten idd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:00 schreef Momo het volgende:
Waarom worden mensen agressief tegen schoonmakers in hun flat? Maakte de stofzuiger hun wakker om dinsdag 10:30, zei de schoonmaker pas op er is net gedweild. En reageerde een tokkie dan van Uhuhhh maak ik zelf wel uit, sla je op je bek
ja dit moet je betalenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:01 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik kreeg een tijdje terug een dikke rekening binnen, maar ik vond het hele verhaal complete onzin, dus ik besloot hem niet te betalen. Na de betaaltermijn ploft er uiteraard een brief op de mat. 😤
Wat is dit nou voor onzin? Hoe is het mijn schuld dat anderen zich niet kunnen gedragen? Waarom moet ik daarvoor boeten? Hoe moet ik dit zien? Heeft iemand hier ervaring mee of tips over hoe ik dit moet aanpakken??? Ik ben woest.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:16 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat soort onzin zou echt nooit in me opkomen, maar er zitten een paar gestoorden in de flat die het voor de fatsoenlijke mensen verpesten idd.
hier in de flat zitten dus van die figuren die de schoonmaker uitschelden, bedreigen of naar hem spugen. (dat geldt overigens niet alleen voor de schoonmaker)
de maatschappij dat ben jij. als jij daar geen actie op onderneemt dus er niets van zegt of het meld bij de woningbouw dan zitten daar consequenties aan vast. die heb je nu per post gehad.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:16 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat soort onzin zou echt nooit in me opkomen, maar er zitten een paar gestoorden in de flat die het voor de fatsoenlijke mensen verpesten idd.
hier in de flat zitten dus van die figuren die de schoonmaker uitschelden, bedreigen of naar hem spugen. (dat geldt overigens niet alleen voor de schoonmaker)
Mijn idee. Dit is het gevolg van een dergelijke "woon"vorm.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:32 schreef JopieKlaassen het volgende:
Dus je woont in een appartementencomplex, maar je wil niet meebetalen aan het schoonmaken van de gemeenschappelijke ruimtes en de elektra van diezelfde ruimtes?
Succes zou ik zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |