Is dat voor mensen die een combinatie van drie cijfers niet zelf kunnen onthouden?quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, een slim slot.
Hier zit vast een goede grap in. Dus we wachten op @:GGMM of @:Caland
Gemak dient de mens makker. Of denk je dat het leuk is om iedere paar minuten voor jr op te staan omdat hij om de haverklap naar binnen wil. Zo'n vingerafdruk gevalletje biedt dan prima uitkomst. Een sleutel meegeven doe ik niet. Hij zou zijn hoofd nog verliezen als die niet vast zat.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een totale geldverspilling.
Dat noemen ze opvoeding.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gemak dient de mens makker. Of denk je dat het leuk is om iedere paar minuten voor jr op te staan omdat hij om de haverklap naar binnen wil. Zo'n vingerafdruk gevalletje biedt dan prima uitkomst. Een sleutel meegeven doe ik niet. Hij zou zijn hoofd nog verliezen als die niet vast zat.
En hij kan dan ook meteen wennen aan het afgeven van zijn vingerafdrukquote:
voor geen beterquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:23 schreef GGMM het volgende:
Als het regent en je vingers zijn nat werkt zo'n slot voor geen beter. Sta je daar een half uur in de regen totdat dat ding eindelijk wil meewerken.
Nee, doe mij maar een sleutel
Ah, prima. Jesper Diercks volg ik al een tijdje niet meer en heb ik allang op negeren staan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:alaphilippe_ doet op X een Ziyech.Komt.Niet
Wat ben je toch een ontzettend luie fluitketel. Met je lampen op Siri. En nu dit weer.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gemak dient de mens makker. Of denk je dat het leuk is om iedere paar minuten voor jr op te staan omdat hij om de haverklap naar binnen wil. Zo'n vingerafdruk gevalletje biedt dan prima uitkomst. Een sleutel meegeven doe ik niet. Hij zou zijn hoofd nog verliezen als die niet vast zat.
Wow. Hier schrik ik van.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ontzettend luie fluitketel. Met je lampen op Siri. En nu dit weer.
Oh, blijkbaar volgde ik je niet meer. Opgelost.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan mention ik je hier wel als ik je nodig heb
Feyenoord had een slim slot.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, een slim slot.
Hier zit vast een goede grap in. Dus we wachten op @:GGMM of @:Caland
Wat zit er achter alle media die eensgezind Heitinga-fan zijn?quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland Is jouw innerlijk goed, zoals Salah-Eddine zou zeggen?
Niets nieuws onder de zon. Stevige roker die Freek mocht al niet eens.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
Post van @:Nober in de vuilnisbak @:Zipportal
Hiddendoe in NWS / [NWS feedback] Opgelost, slotje?
[ afbeelding ]
Buiten VBL is men gevoeligerquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Niets nieuws onder de zon. Stevige roker die Freek mocht al niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |