Dat is nog 8% over m'n oude loon dat is wel jammerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ga jij met jouw vakantiegeld doen?
Ik weet het ook nog niet zo goed! Dus het staat eerst op de spaarrekening!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nog 8% over m'n oude loon dat is wel jammer
Maar terug naar je vraag
Geen idee nog eigenlijk.
En jij?
Dat heb ik ook gedaan toen zag ik gelijk het bericht dat m'n spaarrente verlaagd isquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet zo goed! Dus het staat eerst op de spaarrekening!
Ga je niet op vakantie?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nog 8% over m'n oude loon dat is wel jammer
Maar terug naar je vraag
Geen idee nog eigenlijk.
En jij?
Het zegt ontzettend veel over een persoon als die "Ik was geen fan, maar.." gebruikt bij een tragisch nieuwsbericht. Dat valt simpelweg in de categorie "How can i make this about me?". Dit nieuws gaat niet om jou. Het gaat om Freek. Wat iemand wel/niet goed kan, hoort (tenzij racist, fascist) helemaal niet im frage of ter sprake te komen bij een tragisch nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er zo hartverscheurend aan?
Als een bekend iemand komt te overlijden starten mensen ook vaak iets als “geen fan van de show, maar wat verdrietig”.
Tot een paar uur geleden hebben mensen zich bescheurd om deze muziek en dit duo.
Je hebt nog nooit zoiets liefs gezegd. Deze ga ik afdrukken en inlijstenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed Anneloos
Jij laat zien hoe het moet
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik erken mijn meerdere. Al was mijn score wel een goede weergave van mijn werkdag verder.
Omdat het extra nadruk geeft hoe ernstig het nieuws is? Dat het zo’n extra trieste lading geeft terwijl je niet eens fan bent van de muziek of enige verbinding voelt met Freek en Suzan. Begrijp het wel om jouw relatie/gevoel bij de artiest te benoemen, of je nou hun allergrootste fan bent of helemaal niet naar ze luistert.quote:Op woensdag 28 mei 2025 00:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het zegt ontzettend veel over een persoon als die "Ik was geen fan, maar.." gebruikt bij een tragisch nieuwsbericht. Dat valt simpelweg in de categorie "How can i make this about me?". Dit nieuws gaat niet om jou. Het gaat om Freek. Wat iemand wel/niet goed kan, hoort (tenzij racist, fascist) helemaal niet im frage of ter sprake te komen bij een tragisch nieuwsbericht.
Ondanks dat ik het niet zo grappig vond heb ik toch maar een like gezetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
Grapje van Zorro gespot in NWS
Zorro in NWS / Rechter: Faber mocht bed-bad-broodregeling in Amsterdam niet beëindige
Meteen goed gebruik gemaakt van de tips van @GGMMquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:45 schreef Makamba_ het volgende:
Woordle 1439 4/6
⬜⬜⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟨⬜
🟩🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1235 3/6
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Een hoog ‘iedereen moet op mijn manier op slecht nieuws reageren’ gehalte inderdaad. Erg vermoeiond.quote:Op woensdag 28 mei 2025 06:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat het extra nadruk geeft hoe ernstig het nieuws is? Dat het zo’n extra trieste lading geeft terwijl je niet eens fan bent van de muziek of enige verbinding voelt met Freek en Suzan. Begrijp het wel om jouw relatie/gevoel bij de artiest te benoemen, of je nou hun allergrootste fan bent of helemaal niet naar ze luistert.
Wat ik niet zo begrijp is de neiging om mensen te gaan afkatten hoe ze op slecht nieuws reageren.
Dat zei ik helemaal niet.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:29 schreef GGMM het volgende:
Ik wist niet hoe ernstig het nieuws was totdat Gurney zei dat hij het erg vond ondanks dat hij geen fan is van de muziek.
Toen schrok ik wel een beetje
Fijn dat je gestopt bent met die achterlijke act maatquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:43 schreef onlogisch het volgende:
Forum admin @:GGMM en forumgebruiker @:Gurneyisbestoke vliegen als 2 kleine meisjes elkaar in de haren.
Dat viel reuze mee, dat waren slechts lichte plaagstootjes. Je hebt een levendige fantasie maat.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:43 schreef onlogisch het volgende:
Forum admin @:GGMM en forumgebruiker @:Gurneyisbestoke vliegen als 2 kleine meisjes elkaar in de haren.
Jawel ik heb hem een week geleden nog uitgenodigd voor lunch (maar hij ging helaas niet op deze uitnodiging in)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |