abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2025 @ 20:53:24 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217762504
https://nos.nl/artikel/25(...)rdam-niet-beeindigen

quote:
Rechter: minister mocht bed-bad-broodregeling in Amsterdam niet beëindigen

Minister Faber (Asiel en Migratie) heeft ten onrechte de opvang van 28 vreemdelingen in de gemeente Amsterdam stopgezet, oordeelt de bestuursrechter.

De 24-uursopvang is bedoeld voor vreemdelingen die geen recht hebben op een verblijfsvergunning. Vaak gaat het om kwetsbare mensen die al lang in Nederland zijn, niet goed voor zichzelf kunnen zorgen en fysieke of psychische problemen hebben. Sinds 2019 verzorgen vijf gemeenten de opvang: Amsterdam, Rotterdam, Groningen, Eindhoven en Utrecht.

Het financieren van de opvang vanuit het Rijk staat bekend als de 'bed-bad-broodregeling', waarmee uitgeprocedeerde asielzoekers sobere opvang, eten en wat leefgeld krijgen. Faber wilde de financiering per 1 januari van dit jaar stopzetten, omdat de mensen die worden opgevangen geen recht hebben op een verblijfsvergunning. De minister vindt dat ze "allang hadden moeten vertrekken".

De 28 personen zeiden dat ze door het beëindigen van de opvang buiten hun wil op straat zouden komen te staan. De rechtbank vindt dat deze mensen aannemelijk hebben gemaakt dat ze niet zelf in bed, bad en brood kunnen voorzien en dat ze met het beëindigen van de opvang een groot risico lopen op een "onmenselijke of vernederende behandeling".

Vrijheidsbeperkende locatie
Gemeenten vreesden dat het besluit van Faber tot overlast en onveiligheid zou leiden omdat vreemdelingen op straat zouden gaan zwerven. Faber was van mening dat deze groep zich kon melden in Ter Apel bij de zogeheten vrijheidsbeperkende locatie (VBL). Om daar toegang toe te krijgen moet de persoon bereid zijn om mee te werken aan zijn vertrek. Faber vindt dat uitgeprocedeerden daaraan moeten meewerken.

Volgens de rechter had Faber de opvang van de 28 personen niet zonder nader onderzoek mogen beëindigen. Zo geeft de minister de VBL als enige alternatief, terwijl onduidelijk is of de uitgeprocedeerde vreemdelingen gezien hun medische problematiek daar kunnen worden opgevangen.

Bovendien is niet onderzocht of er wel plaats is in de VBL en mag niet in alle gevallen van een vreemdeling worden verlangd dat hij meewerkt aan zijn vertrek, bijvoorbeeld als iemand daar psychisch niet toe in staat is.

Minister moet voorlopig opvang betalen
De minister moet nu per persoon bekijken hoe het verder moet. Tot die tijd mogen de 28 mensen in de opvang in Amsterdam blijven en moet de minister voor de opvang betalen.

Het is niet voor het eerst dat minister Faber door de rechter wordt teruggefloten bij het stopzetten van de bed-bad-broodregeling. Eerder oordeelde de rechter dat in Utrecht en Rotterdam de regeling ook na 1 januari moest worden voortgezet.
:D De minister moet nu de opvang gewoon doorbetalen voor deze mensen _O-

Echt, is er iets wat dit mens wél gelukt is? Behalve dan het politieke landschap omtoveren tot circus Rens :')

Je zou toch bijna denken dat zo'n minister gewoon een team capabele mensen heeft die wel weten hoe het werkt? De PVV denkt nog steeds in de oppositie te zitten en denkt alles via moties en schreeuwen te kunnen bewerkstelligen i.p.v. gewoon de juiste procedures volgen.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  maandag 26 mei 2025 @ 21:08:27 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217762691
Wie denkt die rechter wel niet dat hij is om tegen beleid te zijn. :(
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217762728
quote:
Zo geeft de minister de VBL als enige alternatief, terwijl onduidelijk is of de uitgeprocedeerde vreemdelingen gezien hun medische problematiek daar kunnen worden opgevangen.

Bovendien is niet onderzocht of er wel plaats is in de VBL
Oftewel de motivatie van Faber schiet tekort deel #273262227 sub 5.

Echt, ga eens gewoon aan het werk als minister in plaats van al die bijzaken :')

Als ze nou bij zo'n rechter komt met het verhaal "daar is plaats, kijk maar dat is uitgezocht en aan de medische noden is gedacht" dan wordt de kans dat ze gelijk krijgt ineens een factor honderd groter.

Maar nee het is weer heel hard schreeuwen, maar het eigenlijke werk van een ministers en gedegen voorbereiding ho maar.
pi_217762732
Altijd die D66 rechters weer
  maandag 26 mei 2025 @ 21:13:04 #5
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217762741
Fabertje Fabertje Fabertje toch
  Redactie Sport maandag 26 mei 2025 @ 21:16:28 #6
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217762773
Ach, Faber
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217762806
Waarom worden deze mensen die "allang hadden moeten vertrekken" niet weggestuurd dan?
  maandag 26 mei 2025 @ 21:23:07 #8
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217762827
quote:
De rechtbank vindt dat deze mensen aannemelijk hebben gemaakt dat ze niet zelf in bed, bad en brood kunnen voorzien en dat ze met het beëindigen van de opvang een groot risico lopen op een "onmenselijke of vernederende behandeling".
Een opmerkelijk argument dit, welke 'onmenselijke of vernederende behandeling' doelt men hier precies op?
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:20 schreef Halcon het volgende:
Waarom worden deze mensen die "allang hadden moeten vertrekken" niet weggestuurd dan?
Omdat bepaalde activisten en actiegroepen zulke mensen hier waarschijnlijk graag willen houden en men daarom gewoon nog een keer door de hele molen heen worden geduwd en aan het eind wellicht alsnog een verblijfsvergunning krijgt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 26 mei 2025 @ 21:26:28 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217762851
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:23 schreef HowardRoark het volgende:
Een opmerkelijk argument dit, welke 'onmenselijke of vernederende behandeling' doelt men hier precies op?
Op straat slapen, bedelen, vuilnis eten.
  maandag 26 mei 2025 @ 21:27:04 #10
21467 franske19
Hit the deck!
pi_217762859
Lijkt me wel duidelijk dat we dringend al die internationale verdragen die onze democratie ondermijnen moeten herzien. Elke activistische rechter kan er de eigen politieke agenda mee doordrukken.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  maandag 26 mei 2025 @ 21:31:05 #11
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217762894
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:27 schreef franske19 het volgende:
Lijkt me wel duidelijk dat we dringend al die internationale verdragen die onze democratie ondermijnen moeten herzien. Elke activistische rechter kan er de eigen politieke agenda mee doordrukken.
Zie ook:
quote:
De rechtbank heeft de zaken gevoegd2 en op 15 april 2025 gezamenlijk op zitting behandeld. Hieraan hebben deelgenomen: een aantal eisers en belangstellenden, de gemachtigde van eisers, bijgestaan door [naam 1] van Het Wereldhuis en [naam 2] van de Radboud Universiteit, de gemachtigde van de minister en de gemachtigden van het college.

Bron
Kortom: een actiegroep en een wetenschapper die weer betrokken zijn.

Dit is dus hoe men de rechtstaat als een wapen wordt gebruikt tegen elk besluit dat men niet bevalt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 26 mei 2025 @ 21:34:06 #12
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217762918
Waarom hebben we nog grenzen? En ik denk dat ik ook maar ga stoppen met werken en belasting betalen. 8-)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 26 mei 2025 @ 21:43:39 #13
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217763014
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:11 schreef tizitl2 het volgende:

[..]

Echt, ga eens gewoon aan het werk als minister in plaats van al die bijzaken :')

Als ze nou bij zo'n rechter komt met het verhaal "daar is plaats, kijk maar dat is uitgezocht en aan de medische noden is gedacht" dan wordt de kans dat ze gelijk krijgt ineens een factor honderd groter.

Maar nee het is weer heel hard schreeuwen, maar het eigenlijke werk van een ministers en gedegen voorbereiding ho maar.
Volgens mij doet ze dit expres. :') Als ze de asielproblemen oplost, dan is het bestaansrecht van d'r partij in het geding.
  maandag 26 mei 2025 @ 21:44:10 #14
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_217763020
Er is iets mis met de rechtspraak want echt iedereen heeft door dat dit niet klopt :')
  maandag 26 mei 2025 @ 21:48:13 #15
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217763055
Activistische rechter deel 689779.
  maandag 26 mei 2025 @ 21:48:18 #16
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217763056
quote:
Gebrek aan medewerking van het thuisland, onbekende identiteit/nationaliteit, medische/humanitaire redenen (art. 64 vreemdelingenwet).... Zo zijn er wel meer redenen te bedenken.

De minister kan deze mensen gewoon uitzetten trouwens, maar dat kost moeite via de juiste procedures en diplomatie met de herkomstlanden. Daar doet Faber niet aan.
pi_217763067
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:48 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Gebrek aan medewerking van het thuisland, onbekende identiteit/nationaliteit, medische/humanitaire redenen (art. 64 vreemdelingenwet).... Zo zijn er wel meer redenen te bedenken.

De minister kan deze mensen gewoon uitzetten trouwens, maar dat kost moeite via de juiste procedures en diplomatie met de herkomstlanden. Daar doet Faber niet aan.
Het zou wel wat makkelijker moeten zijn om deze lui uit te zetten. Even los van deze minister.
pi_217763074
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:23 schreef HowardRoark het volgende:
gument dit, welke 'onmenselijke of vernederende behandeling' doelt men hier precies op?
Het blijft toch vreemd dat deze mensen wel helemaal zelf vanuit Azië of Afrika naar Nederland kunnen komen maar zodra ze hier zijn kunnen ze opeens helemaal niets meer. Althans volgens deze rechter dan.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
pi_217763086
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:11 schreef tizitl2 het volgende:

[..]

Breng dat mens nou niet op ideeën...

Man man.. :')
  maandag 26 mei 2025 @ 21:52:41 #20
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217763095
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:49 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het zou wel wat makkelijker moeten zijn om deze lui uit te zetten. Even los van deze minister.
Politiek is niet makkelijk. En als je dit makkelijker wil maken, dan moet je daar moeite in stoppen ja.

Heel leuk om te roepen dat mensen gedwongen terug moeten, maar wat als Algerije het vliegtuig niet binnen laat? Je moet dit simpelweg oplossen d.m.v. diplomatie, met of zonder druk.
pi_217763105
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:52 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Politiek is niet makkelijk. En als je dit makkelijker wil maken, dan moet je daar moeite in stoppen ja.

Heel leuk om te roepen dat mensen gedwongen terug moeten, maar wat als Algerije het vliegtuig niet binnen laat? Je moet dit simpelweg oplossen d.m.v. diplomatie, met of zonder druk.
Als Algerije die haar eigen onderdanen weigert (kun je nagaan wat voor tuig het is), dan moet je er werk van maken inderdaad dat ze die mensen wel weer terugnemen.

Nederland kan er in elk geval niks mee.
  maandag 26 mei 2025 @ 21:54:45 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217763113
quote:
Omdat Faber weigert iets te doen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 26 mei 2025 @ 21:55:34 #23
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217763121
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:50 schreef mackinac het volgende:

[..]
Het blijft toch vreemd dat deze mensen wel helemaal zelf vanuit Azië of Afrika naar Nederland kunnen komen maar zodra ze hier zijn kunnen ze opeens helemaal niets meer. Althans volgens deze rechter dan.
Dit is inderdaad opvallend. Men kan acht, negen of tien veilige landen doorreizen en als ze hier het handje komen ophouden is Nederland ineens verantwoordelijk voor zulke mensen en wappert in bepaalde contreien ineens driftig met 'mensenrechten' en andere smoesjes om die mensen maar niet terug te hoeven sturen.
pi_217763122
quote:
De 24-uursopvang is bedoeld voor vreemdelingen die geen recht hebben op een verblijfsvergunning
Rechter ontslaan en die lui naar het detentiecentrum.
  maandag 26 mei 2025 @ 21:57:39 #25
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217763143
quote:
16s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Omdat Faber weigert iets te doen
Tja, alles dat die vrouw probeert wordt meteen op deze manier afgeschoten of een stokje voor gestoken waarna er vervolgens gegniffeld wordt dat zij 'niets voor elkaar zou krijgen'. Nee, gek hè, als na elke beslissing een actiegroep of stel activisten naar een rechter stapt die natuurlijk meteen deze mensen in het gelijk stelt.
  maandag 26 mei 2025 @ 21:58:23 #26
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217763149
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:54 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als Algerije die haar eigen onderdanen weigert (kun je nagaan wat voor tuig het is), dan moet je er werk van maken inderdaad dat ze die mensen wel weer terugnemen.

Nederland kan er in elk geval niks mee.
Dat is prima, maar dat kost nou eenmaal moeite. Faber snapt niet helemaal dat ze ook daadwerkelijk aan het werk moet en met Algerije (en dergelijke landen) moet praten.

Alles klakkeloos doen zonder onderbouwing en het dan gek vinden dat de rechter je constant terugfluit. Het is echt een parodie op een politicus.
  maandag 26 mei 2025 @ 22:00:49 #27
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217763173
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:58 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat is prima, maar dat kost nou eenmaal moeite. Faber snapt niet helemaal dat ze ook daadwerkelijk aan het werk moet en met Algerije (en dergelijke landen) moet praten.

Alles klakkeloos doen zonder onderbouwing en het dan gek vinden dat de rechter je constant terugfluit. Het is echt een parodie op een politicus.
Ik begin vooral het idee te krijgen dat Nederland een parodie op een democratie is. Zodra rechts wint, kan er geen beleid worden gemaakt of geïmplementeerd door actiegroepen en activisten die driftig in de weer gaan met rechtszaken.

Daarnaast begin ik tevens steeds beter te begrijpen waarom men in Polen en Hongarije tot de conclusie is gekomen dat er soms wat rechters moeten worden vervangen om normaal beleid te kunnen maken als rechtse regering.
pi_217763186
Op basis van welke wet heeft de rechter dat besloten?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 26 mei 2025 @ 22:03:31 #29
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217763201
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:00 schreef HowardRoark het volgende:
Ik begin vooral het idee te krijgen dat Nederland een parodie op een democratie is. Zodra rechts wint, kan er geen beleid worden gemaakt of geïmplementeerd door actiegroepen en activisten die driftig in de weer gaan met rechtszaken.
Rechts is de huidige eeuw al altijd aan de macht geweest. Blijkbaar weten de andere rechtse partijen wel hoe het in mekaar zit en zijn die daadwerkelijk aan het werk gegaan.

Misschien kunnen ze bij de PVV eens capabele mensen neerzetten. Maar capabele mensen schrikken het pvv-electoraat wel af.
pi_217763216
quote:
De rechtbank vindt dat deze mensen aannemelijk hebben gemaakt dat ze niet zelf in bed, bad en brood kunnen voorzien en dat ze met het beëindigen van de opvang een groot risico lopen op een "onmenselijke of vernederende behandeling".
Volgens dit soort vaagtaal kun je zo'n beetje al het beleid dat het asielzoekers lastiger maakt om hier te verblijven wel afschieten. Weer een rechter die op de stoel van de politiek is gaan zitten.
  maandag 26 mei 2025 @ 22:06:35 #31
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217763226
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Op basis van welke wet heeft de rechter dat besloten?
Alsjeblieft: https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBDHA:2025:9288

Zou me echt kapot schamen met dit wanbeleid.
  maandag 26 mei 2025 @ 22:06:44 #32
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217763227
quote:
13s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zie ook:
[..]
Kortom: een actiegroep en een wetenschapper die weer betrokken zijn.

Dit is dus hoe men de rechtstaat als een wapen wordt gebruikt tegen elk besluit dat men niet bevalt.
The fuck zeg

:')

Wat een land
Hoezo onafhankelijke rechtsspraak
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 26 mei 2025 @ 22:08:36 #33
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217763243
Ok weer een topic van bekende afzender.
Ff afwachten tot de eerste vrouwenafzeik gaat plaatsen.

Gisteren in het agema topic genoeg over gesproken.
1947-2016
  maandag 26 mei 2025 @ 22:08:46 #34
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217763246
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:03 schreef Mikeytt het volgende:
Misschien kunnen ze bij de PVV eens capabele mensen neerzetten. Maar capabele mensen schrikken het pvv-electoraat wel af.
Niemand met enig fatsoen wil bij die partij betrokken raken. En terecht.
pi_217763248
Kan Faber geen asielcrisis uitroepen ofzo? Dan kan ze misschien wat sneller handelen.
  maandag 26 mei 2025 @ 22:09:14 #36
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217763251
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:05 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Volgens dit soort vaagtaal kun je zo'n beetje al het beleid dat het asielzoekers lastiger maakt om hier te verblijven wel afschieten. Weer een rechter die op de stoel van de politiek is gaan zitten.
Zeker met die 'adviseurs'
1947-2016
  FOK!fotograaf maandag 26 mei 2025 @ 22:10:31 #37
842 Zorro
Z
pi_217763264
quote:
Zo geeft de minister de VBL als enige alternatief, terwijl onduidelijk is of de uitgeprocedeerde vreemdelingen gezien hun medische problematiek daar kunnen worden opgevangen.
Ja koekoek, mooi niet.
Ze gaan maar erens anders herrie schoppen, in VBL hebben ze niks te zoeken.

Dat ze maar naar WZV gaan of zo.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 26 mei 2025 @ 22:11:46 #38
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217763272
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:03 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Rechts is de huidige eeuw al altijd aan de macht geweest. Blijkbaar weten de andere rechtse partijen wel hoe het in mekaar zit en zijn die daadwerkelijk aan het werk gegaan.

We hebben centrum tot centrumrechtse regeringen gehad die sociaal-liberaal eerder progressief waren dan conservatief.
pi_217763535
Krijg bijna het idee dat de PVV dit expres doet, zodat ze weer vingertjes kunnen wijzen 'het is de schuld van jullie'. Zo'n vreemde oppositie-schreeuw houding, om zelf maar niks te hoeven doen.
  maandag 26 mei 2025 @ 22:55:46 #40
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_217763604
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Daarnaast begin ik tevens steeds beter te begrijpen waarom men in Polen en Hongarije tot de conclusie is gekomen dat er soms wat rechters moeten worden vervangen om normaal beleid te kunnen maken als rechtse regering.
Wow :|W
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_217763625
PVV heeft het migratieprobleem alleen maar erger gemaakt _O- Grote bek, niks daar.
U MAD?
pi_217763651
Faber _O_ hoort een lintje te krijgen
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_217763717
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Faber _O_ hoort een lintje te krijgen
Waarom?
  maandag 26 mei 2025 @ 23:17:30 #44
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217763749
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:05 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Precies. De politiek eisen om een juridische 'gedragen motivering' en dan zelf met zulk abstract geleuter aankomen in de uitspraak, wat ook nog eens een politiek standpunt is.

Waanzin ten top. En wat voor prutsers zitten daar op het ministerie?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217763759
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Waarom?
ze doet alsof ze anti is en dus de anti's blij maakt, maar in de praktijk is ze pro, dus maakt ze de pro's ook blij.
iedereen blij
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_217763898
Volgens mij is dit gewoon bewust. Iedere keer als ik over een rechtzaak met Faber lees staat er dat de overheid haar huiswerk niet heeft gedaan. Kan de pvv mooi slachtoffer spelen en rechters afzeiken.
pi_217764136
Nog even en dat gewetenloze mokkel die arme vrouw moet 24/7 een juridische assistent om zich heen hebben lopen om na te gaan of de wet ook overtreden wordt :')
Google is your friend, abuse your friends
pi_217764661
Illegalen mogen hier ook niet zijn, toch heb je een rechter daar nooit over gehoord. Selectief gejankt weer van onze rechterlijke macht.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 08:58:43 #49
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217764749
Mooi dit.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217764831
Waarom zou je toch nog een asielprocedure hebben als dit soort dingen gewoon gefaciliteerd moeten worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')