Dat was eerder in deze scquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje ongepast om dat in zo'n topic te doen maar oke
Heel goed Anneloosquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:51 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1438 2/6
🟩🟨🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1234 5/6
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨🟨⬛
⬛🟩⬛🟩⬛🟨
⬛🟩🟨🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik erken mijn meerdere. Al was mijn score wel een goede weergave van mijn werkdag verder.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:51 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1438 2/6
🟩🟨🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1234 5/6
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨🟨⬛
⬛🟩⬛🟩⬛🟨
⬛🟩🟨🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat doe je voor werkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik erken mijn meerdere. Al was mijn score wel een goede weergave van mijn werkdag verder.
Certificeringsinstantie. Zoveel kritische tekortkomingen moeten uitschrijven dat ik een werkdag kwijt ben qua administratie en het verwerken ervan.quote:
Wat is er zo hartverscheurend aan?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Like uitgedeeld aan vriend van de show @:Mortaxx .
Waarom is 'geen fan maar wel triest' als opmerking toch nodig?
Mijn brein kan deze logica echt niet verwerken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er zo hartverscheurend aan?
Als een bekend iemand komt te overlijden starten mensen ook vaak iets als “geen fan van de show, maar wat verdrietig”.
Tot een paar uur geleden hebben mensen zich bescheurd om deze muziek en dit duo.
Daar geloof ik niks van.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben voor Feyenoord maar vind het ook heel erg wat er met Abdelhak Nouri is voorgevallen
Dat is nog 8% over m'n oude loon dat is wel jammerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ga jij met jouw vakantiegeld doen?
Ik weet het ook nog niet zo goed! Dus het staat eerst op de spaarrekening!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nog 8% over m'n oude loon dat is wel jammer
Maar terug naar je vraag
Geen idee nog eigenlijk.
En jij?
Dat heb ik ook gedaan toen zag ik gelijk het bericht dat m'n spaarrente verlaagd isquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet zo goed! Dus het staat eerst op de spaarrekening!
Ga je niet op vakantie?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nog 8% over m'n oude loon dat is wel jammer
Maar terug naar je vraag
Geen idee nog eigenlijk.
En jij?
Het zegt ontzettend veel over een persoon als die "Ik was geen fan, maar.." gebruikt bij een tragisch nieuwsbericht. Dat valt simpelweg in de categorie "How can i make this about me?". Dit nieuws gaat niet om jou. Het gaat om Freek. Wat iemand wel/niet goed kan, hoort (tenzij racist, fascist) helemaal niet im frage of ter sprake te komen bij een tragisch nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er zo hartverscheurend aan?
Als een bekend iemand komt te overlijden starten mensen ook vaak iets als “geen fan van de show, maar wat verdrietig”.
Tot een paar uur geleden hebben mensen zich bescheurd om deze muziek en dit duo.
Je hebt nog nooit zoiets liefs gezegd. Deze ga ik afdrukken en inlijstenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed Anneloos
Jij laat zien hoe het moet
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik erken mijn meerdere. Al was mijn score wel een goede weergave van mijn werkdag verder.
Omdat het extra nadruk geeft hoe ernstig het nieuws is? Dat het zo’n extra trieste lading geeft terwijl je niet eens fan bent van de muziek of enige verbinding voelt met Freek en Suzan. Begrijp het wel om jouw relatie/gevoel bij de artiest te benoemen, of je nou hun allergrootste fan bent of helemaal niet naar ze luistert.quote:Op woensdag 28 mei 2025 00:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het zegt ontzettend veel over een persoon als die "Ik was geen fan, maar.." gebruikt bij een tragisch nieuwsbericht. Dat valt simpelweg in de categorie "How can i make this about me?". Dit nieuws gaat niet om jou. Het gaat om Freek. Wat iemand wel/niet goed kan, hoort (tenzij racist, fascist) helemaal niet im frage of ter sprake te komen bij een tragisch nieuwsbericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |