Misschien maar ik wacht het einde van de vraag niet af. Vind ik leuk, alvast bedenken wat de vraag wordt, gaat ook weleens fout.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Jouw tv loopt voor op de mijne.
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 19 september 2025 20:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien maar ik wacht het einde van de vraag niet af. Vind ik leuk, alvast bedenken wat de vraag wordt, gaat ook weleens fout.
Bij mij was die zangvraag nog niet eens gesteld.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien maar ik wacht het einde van de vraag niet af. Vind ik leuk, alvast bedenken wat de vraag wordt, gaat ook weleens fout.
Ik heb Astrid zonder make-up in het echie gezien en die make-up is echt nodig.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
Het leek al jaren of Astrid geen dag ouder werd, maar nu begin je toch te zien dat ook voor haar de tijd doortikt.
Ze is 67, mag het?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Astrid zonder make-up in het echie gezien en die make-up is echt nodig.
Ze heeft een enorm pokdalige huid in haar gezicht…
Tuurlijk, maar haar huid is nooit zo strak geweest zoals wij dat al die jaren op TV hebben gezien…quote:
Ja, dan loop je een paar seconden achter.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Bij mij was die zangvraag nog niet eens gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |