SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
HuehueI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lekker vullen..Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Gaatjes vullen
Don't follow me. I am lost too
de aller aller allerquote:
leukste
MAILSYYYYYYYYYYY![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lotusquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:53 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Af!
Nu dat missende stukje maar eens even bestellen.
Exige ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vul
Jij vult..Don't follow me. I am lost too
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jemig verrotte wereld nu dit weer
Volgens Duitse media zijn er vrijdagavond twaalf gewonden gevallen bij een mesaanval in het centraal station in de Noord-Duitse stad Hamburg. De politie arresteerde een verdachte, de krant Bild schrijft dat het om een vrouw zou gaan.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250523_96170501Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gaat je kont afvegen met Lotus schijtlint ook extra snel net als hun snelle wagens?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Yup! Echt gaaf die Speedmasters. Een uurtje om te bouwen en ze hebben een hele grote collectie. Vind het echt wonderlijk hoe ze met zo weinig steentjes zo'n auto weten na te maken.quote:![]()
en netjes in Lotus kleurenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup! Echt gaaf die Speedmasters. Een uurtje om te bouwen en ze hebben een hele grote collectie. Vind het echt wonderlijk hoe ze met zo weinig steentjes zo'n auto weten na te maken.
![]()
![]()
Van gleuf tot gleuf, totdat je zak leeg was?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
Wel tijdje gedaan als werk, het vullen van gleuven![]()
Heej grees!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
de aller aller aller
leukste
MAILSYYYYYYYYYYY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar een beetje worst al niet goed voor isquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Van jou had ik dit dan wel weer verwachtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tis een stiekeme genieterquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Van jou had ik dit dan wel weer verwacht
De worst in zijn broek waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waar een beetje worst al niet goed voor is![]()
![]()
Ben je een week naar Disney geweest?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik was een week weg maar niemand mist mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoiquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij bent wel vaker ineens foetsiequote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hebben we ook eindelijk een beetje rust.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welkom terug, hopelijk was het leuk.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik had je nog niet terug verwachtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
nee 2,5 dag maar moest er nog een paar bijkomenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben je een week naar Disney geweest?
plus therapie intakeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Twijfel
Zal ik vanavond nog de bloempotjes in elkaar gaan zetten?
Wel nice voor op tafel als ik straks tv ga kijken.![]()
Lekker hoor! Hopelijk heb je het leuk gehad.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee 2,5 dag maar moest er nog een paar bijkomen
plus therapie intake
Intake goed gegaan?![]()
Ik heb je niet gemist.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
quote:![]()
![]()
![]()
jij bent er genoeg geweest als ik zo naar de punten kijkquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Hebben we ook eindelijk een beetje rust.
Welkom terug, hopelijk was het leuk.ik ga wel weerquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was jij nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:05 schreef KoningWouter het volgende:
Twijfel
Wel nice voor op tafel als ik straks tv ga kijken.
U
I
T
G
E
P
U
TWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Postbezorger geweest hequote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Van jou had ik dit dan wel weer verwachtUw ADH vitamine Worst
ik heb 90% van wat er mis is met me kunnen vertellen in een uur tijdquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker hoor! Hopelijk heb je het leuk gehad.
Intake goed gegaan?
dus degene die notuleerde vroeg zich af of ze niet misschien een nieuw typdiploma nodig hadHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:05 schreef KoningWouter het volgende:
Twijfel
Wel nice voor op tafel als ik straks tv ga kijken.
Hoewel, je had vanmorgen ook al je tuin gedaan ...
Leef je uit, maar denk er ook aan dat t net teveel kan zijn ...![]()
![]()
Is toch zo, maar leuk dat je weer terug bentquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]![]()
![]()
[..]
jij bent er genoeg geweest als ik zo naar de punten kijk
[..]
ik ga wel weer![]()
Ik ben er altijd, dat is toch niks nieuws?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]![]()
![]()
[..]
[..]
ik ga wel weerOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:
Alleen als je een bloempotkapsel aanmeetquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:05 schreef KoningWouter het volgende:
Twijfel
Wel nice voor op tafel als ik straks tv ga kijken.Uw ADH vitamine Worst
dus omdat ik mentaal niet altijd in staat ben om te fokken hoef ik geen liefde te verwachten als ik binnen valquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is toch zo, maar leuk dat je weer terug bent![]()
okeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed gedaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb 90% van wat er mis is met me kunnen vertellen in een uur tijd
dus degene die notuleerde vroeg zich af of ze niet misschien een nieuw typdiploma nodig had
Hopelijk brengt de therapie je wat. Ik heb er in ieder geval veel van geleerd alleen was dat natuurlijk voor andere problematiek als dat wat jij hebt.![]()
ik hoop ook gewoon op pillenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed gedaan.
Hopelijk brengt de therapie je wat. Ik heb er in ieder geval veel van geleerd alleen was dat natuurlijk voor andere problematiek als dat wat jij hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Hoewel, je had vanmorgen ook al je tuin gedaan ...
Leef je uit, maar denk er ook aan dat t net teveel kan zijn ...
Ik ga niet meer bouwen. Eigenlijk was dat autotje van net al wat te veel.![]()
Heb ik alquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen als je een bloempotkapsel aanmeet![]()
![]()
![]()
Gquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
J
a
E
i
g
e
n
l
i
j
k
W
e
l
I
k
G
a
N
i
e
t
M
e
e
r
B
o
u
w
e
n
M
o
r
g
e
n
W
e
e
r
T
h
a
n
k
s
F
o
r
T
h
e
H
e
a
d
s
u
p
O
E
D
Z
O
B
E
T
E
R
V
O
O
R
J
E
E
V
E
N
J
E
K
R
A
C
H
T
E
N
S
P
A
R
E
NWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus omdat ik mentaal niet altijd in staat ben om te fokken hoef ik geen liefde te verwachten als ik binnen val
oke
heb wel een vermoeden, sowieso autisme en er zit was overlapquote:
want als ik alleen autisme had dan was ik veel beter in plannen die ik maak ook opvolgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja het is uiteindelijk altijd maar een labeltje, klachten kunnen nog wel een beetje verschillen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb wel een vermoeden, sowieso autisme en er zit was overlap
want als ik alleen autisme had dan was ik veel beter in plannen die ik maak ook opvolgen
Maar Ritalin kan wel helpen dan ja. Lekker strak staan.![]()
![]()
Aanstellen is ook een vak.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus omdat ik mentaal niet altijd in staat ben om te fokken hoef ik geen liefde te verwachten als ik binnen val
oke
Gooi dit even lekker achter een spoiler.quote:
Zeker, dus opbokkenquote:
Wel lichtgeraakt jij.
ben al een ezel aan het tekenen dus zal m ff laten bokkenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Zeker, dus opbokken
Wel lichtgeraakt jij.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit is feitelijk onjuistquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
*bolkenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben al een ezel aan het tekenen dus zal m ff laten bokkenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ben zelf niet meer zoveel op FOK dus hou dat allemaal niet meer zo bijquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
jij had andere dingen die gedaan moesten worden de afgelopen weekquote:
*Lust geen koffie*![]()
Neemt niet weg dat ik je wel gemist hebquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij had andere dingen die gedaan moesten worden de afgelopen week![]()
![]()
en dan is de grap juist dat jij mij nog wel gementioned hebtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben zelf niet meer zoveel op FOK dus hou dat allemaal niet meer zo bij
*Lust geen koffie*![]()
Zou jou achter een spoiler gooienquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Gooi dit even lekker achter een spoiler.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ieuw nederlandse muziekquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:18 schreef KoningWouter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Leuk nummer. Kende haar nog niet.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb je een spoiler op je scoot?quote:
Brieven vol rookworsten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Waren behoorlijke brieven dan als die een hele sleuf vullenI'm surrounded by morons!
mag maar 3,2 cm dik zijn, valt beetje tegen imoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Waren behoorlijke brieven dan als die een hele sleuf vullenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zeker, heb wel aan je gedachtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan is de grap juist dat jij mij nog wel gementioned hebt![]()
![]()
ja heb niet opeens een nieuwe pen of tabletquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.
Heb je die ezel weer met alleen je muis getekend?
zit een kaartje op de Efteling dingen af te vinken en nu vind ik dat het een eerlijke verdeling moet zijn
*Lust geen koffie*![]()
Komt weleens voor, zo'n postpakket die net door de gleuf pastquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Waren behoorlijke brieven dan als die een hele sleuf vullen
Of eentje waar de bewoner al maanden afwezig is en de brievenbus al vol zitUw ADH vitamine Worst
Eerlijke verdeling? Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja heb niet opeens een nieuwe pen of tablet
zit een kaartje op de Efteling dingen af te vinken en nu vind ik dat het een eerlijke verdeling moet zijn![]()
gewoon doordouwenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt weleens voor, zo'n postpakket die net door de gleuf past
Of eentje waar de bewoner al maanden afwezig is en de brievenbus al vol zitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zellufquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt weleens voor, zo'n postpakket die net door de gleuf past
Of eentje waar de bewoner al maanden afwezig is en de brievenbus al vol zit![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Eerlijke verdeling? Hoe bedoel je?
waar kruisjes staan heb ik iets voor getekend, maar zoals je ziet is er van alles links mar weinig rechts dus dat is niet eerlijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah zo. Ja nu de Baron doen dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
waar kruisjes staan heb ik iets voor getekend, maar zoals je ziet is er van alles links mar weinig rechts dus dat is niet eerlijk![]()
![]()
er zijn echt prachtige dingen van lego gemaakt dat efteling isquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:24 schreef KoningWouter het volgende:
Als ik straks goed in LEGO wordt wil ik de ingang graag in LEGO maken. Geen idee of dat kan.
in het efteling museum staat nu ook de paddestoelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ga je de ingang ook vullen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:24 schreef KoningWouter het volgende:
Als ik straks goed in LEGO word wil ik de ingang graag in LEGO maken. Geen idee of dat kan.Uw ADH vitamine Worst
Ik zal eens op rebrickable kijken. Daar zullen er vast wel een aantal op staan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er zijn echt prachtige dingen van lego gemaakt dat efteling is
in het efteling museum staat nu ook de paddestoel
Zag van de week wel een filmpje van iemand die het hele park had nagebouwd.
Maar weet niet of hij ook de ingang heeft nagemaakt.
Maar die wordt wel enorm pittig.
En de Pagode doe ik niet, ik haat dat ding.![]()
Heel goed dat je dat op tijd merkt!!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga niet meer bouwen. Eigenlijk was dat autotje van net al wat te veel.![]()
![]()
Nope. En zoek ook nog iemand die hem kan opvoeren @Superbadeendje zou het doen. Maar die laat het afwetenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet van die rare dingen zeggen hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke![]()
![]()
https://rebrickable.com/s(...)ling&search_type=all
Er zijn wel een paar Efteling creaties maar niet de ingang.
Dat ding vind ik zowat het mooiste van heel het park.![]()
Pagode is top man, lekker relaxed je kop vol proppen en een paar koude paters wegtikken en dan mag je er weer uit. Top dingquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zal eens op rebrickable kijken. Daar zullen er vast wel een aantal op staan.
Zag van de week wel een filmpje van iemand die het hele park had nagebouwd.
Maar weet niet of hij ook de ingang heeft nagemaakt.
Maar die wordt wel enorm pittig.
En de Pagode doe ik niet, ik haat dat ding.![]()
![]()
Ik ben bang dat ik over het hekje spring. Jullie mogen daar prima in gaan, kijk ik wel van beneden. Mij krijg je niet in dat ding.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Pagode is top man, lekker relaxed je kop vol proppen en een paar koude paters wegtikken en dan mag je er weer uit. Top ding![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]![]()
![]()
[..]
[..]
ik ga wel weer![]()
![]()
ik zag in disney vele kinderen die met een lijntje vast zaten aan hun ouder, kunnen we ook met jou doenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik over het hekje spring. Jullie mogen daar prima in gaan, kijk ik wel van beneden. Mij krijg je niet in dat ding.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey Maily.
Ik blijf ook beneden. "Iemand moet op de tassen passen"quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik over het hekje spring. Jullie mogen daar prima in gaan, kijk ik wel van beneden. Mij krijg je niet in dat ding.![]()
het is natuurlijk maar afwachten welke attracties er op de lijst staanquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik over het hekje spring. Jullie mogen daar prima in gaan, kijk ik wel van beneden. Mij krijg je niet in dat ding.![]()
![]()
Dus jij gaat binnenkort met 60km/h over straat?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope. En zoek ook nog iemand die hem kan opvoeren @:Superbadeendje zou het doen. Maar die laat het afweten
Zie je niet meer zoveel tegenwoordig. Heb je een leven gekregenquote:
Aerodynamische helm op met een snelle plangaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus jij gaat binnenkort met 60km/h over straat?Uw ADH vitamine Worst
Nee ik blijf een slak denk ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus jij gaat binnenkort met 60km/h over straat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak daar maar een ijzeren ketting van en ik ga het proberen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zag in disney vele kinderen die met een lijntje vast zaten aan hun ouder, kunnen we ook met jou doen![]()
is ook afhankelijk van de druktequote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
het is natuurlijk maar afwachten welke attracties er op de lijst staan
maar eigenlijk zijn stable attracties voor de zomer wel de pirana, droomvlucht, carnaval festival, alles in ruigrijk, meer pirana
en standaard zal waarschijnlijk wel de Danse Macabre wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zie dit voor me.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aerodynamische helm op met een snelle planga
Ja precies, een ondankbare taak maar het is niet anders. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik blijf ook beneden. "Iemand moet op de tassen passen"![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maak daar maar een ijzeren ketting van en ik ga het proberen.
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk dat we niet meer dan 2 attracties kunnen bezoeken. Het is op een zaterdag en volgens de Efteling website wordt het druk. Maar wel super tof om met zo'n grote groep te gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
het is natuurlijk maar afwachten welke attracties er op de lijst staan![]()
oh lieverdquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet meer dan 2 attracties kunnen bezoeken. Het is op een zaterdag en volgens de Efteling website wordt het druk. Maar wel super tof om met zo'n grote groep te gaan.
we hebben 12 uur de tijd
meestal doen we makkelijk 10 attracties
vorige zomer zijn er mensen 4x in de pirana gegaan achter elkaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zooo en weer thuis. Erg gezellige game/spellen avondje gehad met wat collega's
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
tis half negenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:36 schreef StevenHyde het volgende:
Zooo en weer thuis. Erg gezellige game/spellen avondje gehad met wat collega's
Oh meen je, als ik naar de Efteling ga mik ik meestal op data dat het niet druk is.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh lieverd
we hebben 12 uur de tijd
meestal doen we makkelijk 10 attracties
vorige zomer zijn er mensen 4x in de pirana gegaan achter elkaar
Hoe lang moet je wachten dan ongeveer? Laatste keer dat ik ben geweest konden we overal doorlopen. Dat zal dan niet zijn maar een half uurtje per attractie is goed te doen.
Verder wordt het sowieso gezellig dus wachten is ook geen straf. Althans dat verwacht ik.![]()
![]()
Tafelvoetbal, en Sjoelen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:36 schreef StevenHyde het volgende:
Zooo en weer thuis. Erg gezellige game/spellen avondje gehad met wat collega'sHow can I make this topic about me?![]()
Yesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie je niet meer zoveel tegenwoordig. Heb je een leven gekregen![]()
![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tafelvoetbal, mariokart, nintendo sport golf en weer tafelvoetbalTrust nobody![]()
het verschilt, soms een half uur soms een uurquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh meen je, als ik naar de Efteling ga mik ik meestal op tijden dat het niet druk is.
Hoe lang moet je wachten dan ongeveer? Laatste keer dat ik ben geweest konden we overal doorlopen. Dat zal dan niet zijn maar een half uurtje per attractie is goed te doen.
Verder wordt het sowieso gezellig dus wachten is ook geen straf. Althans dat verwacht ik.
we verpesten wel wachtrijen met onze enorme groep maar ach
en rond etenstijd gaat veel volk naar huis, dan wordt de wachtrij voor de python opeens 5 minutenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja wel gezellig om dit om de zoveel tijd even samen te doen. Goed voor de sfeer
Nu maak ik me nooit zo druk welke attractiesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is ook afhankelijk van de drukte
maar eigenlijk zijn stable attracties voor de zomer wel de pirana, droomvlucht, carnaval festival, alles in ruigrijk, meer pirana
en standaard zal waarschijnlijk wel de Danse Macabre wordenalleen dat zwaar overrated carnaval festival daar ga ik best slecht op
![]()
![]()
![]()
Die wachttijden zijn erg. Anderhalf uur wachten voor een attractie.How can I make this topic about me?![]()
Hahaha mooi!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het verschilt, soms een half uur soms een uur
en rond etenstijd gaat veel volk naar huis, dan wordt de wachtrij voor de python opeens 5 minuten![]()
![]()
het is traditiequote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu maak ik me nooit zo druk welke attractiesalleen dat zwaar overrated carnaval festival daar ga ik best slecht op
*Lust geen koffie*![]()
komt eigenlijk nooit voor, danse macabre uitgezonderdquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Die wachttijden zijn erg. Anderhalf uur wachten voor een attractie.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je wilt niet overal doorlopen want dan kun je geen liedjes zingen in de wachtrijquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh meen je, als ik naar de Efteling ga mik ik meestal op data dat het niet druk is.
Verder wordt het sowieso gezellig dus wachten is ook geen straf. Althans dat verwacht ik.![]()
![]()
De hele trein vol met kerstmutsenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het verschilt, soms een half uur soms een uur
en rond etenstijd gaat veel volk naar huis, dan wordt de wachtrij voor de python opeens 5 minuten
asjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je wilt niet overal doorlopen want dan kun je geen liedjes zingen in de wachtrij
Dat is gelijk reden om weer uit de rij te stappen
How can I make this topic about me?![]()
We gaan toch wel schommelen in de droomvlucht?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je wilt niet overal doorlopen want dan kun je geen liedjes zingen in de wachtrij![]()
Dat viel de laatste keer ook heel erg meequote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
komt eigenlijk nooit voor, danse macabre uitgezonderd![]()
![]()
Ieeedereeen goed opgeletquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je wilt niet overal doorlopen want dan kun je geen liedjes zingen in de wachtrij
want dit is je grote kans
luister goed naar wat ik zeg
want hier komt de KABOUTERDANSHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
was wel mooi met de medewerkerquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat viel de laatste keer ook heel erg mee
ja hoi hoeveel?
76
sorry?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is echt al een kwart eeuw geleden dat ik in de Efteling ben geweest.
Nee daaromquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben je daar al eens in geweest? Ik niet.
Trust nobody![]()
aah helderquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tafelvoetbal, mariokart, nintendo sport golf en weer tafelvoetbal
Nou wachtrijen leuk. Ik was er serieus op deze dag toen was dit nieuws in het NOS journaal:
Was een rij van 2 uur en 30 graden en sommigen konden daar blijkbaar niet zo goed tegenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja en de andere keer doen we gezelschapspellen. En altijd bestellen we wel pizza of vette hap. Dus alleen maar pluspuntenquote:
wij werden ergens in een rij dat eigenlijk geen rij is naar achteren gestuurd maar uiteindelijk kwam het toch helemaal goedquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was wel mooi met de medewerker
ja hoi hoeveel?
76
sorry?![]()
![]()
hoest met je enkel?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja en de andere keer doen we gezelschapspellen. En altijd bestellen we wel pizza of vette hap. Dus alleen maar pluspuntenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
The horrorquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:45 schreef StevenHyde het volgende:
Nou wachtrijen leuk. Ik was er serieus op deze dag toen was dit nieuws in het NOS journaal:
[ afbeelding ]
Was een rij van 2 uur en 30 graden en sommigen konden daar blijkbaar niet zo goed tegen
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:45 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Was een rij van 2 uur en 30 graden en sommigen konden daar blijkbaar niet zo goed tegen![]()
![]()
![]()
Lief dat je het vraagt tnx. Het is gelukkig mijn kuit (enkel nog wat vervelender om blessure te hebben). Ik mag zeker niet klagen hoe het gaat. Kan wel weer ermee wandelen, dus dat is al een stuk beter dan ik gisteravond verwachtequote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
lekker tokotholin erop smerenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt tnx. Het is gelukkig mijn kuit (enkel nog wat vervelender om blessure te hebben). Ik mag zeker niet klagen hoe het gaat. Kan wel weer ermee wandelen, dus dat is al een stuk beter dan ik gisteravond verwachte
helpt vaak ook
Eftelinggenotquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:45 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Was een rij van 2 uur en 30 graden en sommigen konden daar blijkbaar niet zo goed tegen![]()
![]()
![]()
![]()
de doorstroom bij veel attracties is verbeterd de laatste 15 jaarquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:45 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Was een rij van 2 uur en 30 graden en sommigen konden daar blijkbaar niet zo goed tegen
en we kijken wel op de app wat een handige keuze is voor volgende attractie
als ergens meer dan een uur voor staat pakken we iets andersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan pak ik wel een doordeweekse dag, dat je in elk geval redelijk kunt doorlopen overal.quote:How can I make this topic about me?![]()
het werd omschreven als een unieke ervaringquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
wij werden ergens in een rij dat eigenlijk geen rij is naar achteren gestuurd maar uiteindelijk kwam het toch helemaal goed
ik wil gewoon graag die 108 aantikken ooit, heel de danse macabre vol met alleen onze groepHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en dan springt daar spontaan de wachttijd naar een uur+quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de doorstroom bij veel attracties is verbeterd de laatste 15 jaar
als ergens meer dan een uur voor staat pakken we iets anders![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:51 schreef maily het volgende:
https://www.bndestem.nl/v(...)n-van-e-step-1445988![]()
Hoe doen ze dat eigenlijk die wachtrij tijd raden?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
en dan springt daar spontaan de wachttijd naar een uur+![]()
![]()
Kende dat produkt nog niet maar als ik google krijg ik produkten wat goed is voor de luchtwegen. Is denk ik wat andersquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker tokotholin erop smeren
helpt vaak ookBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ze zullen vast daar ergens weten als rij tot paaltje x staat is wachttijd yquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat eigenlijk die wachtrij tijd raden?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nope kun je ook bij verkoudheid gebruikenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kende dat produkt nog niet maar als ik google krijg ik produkten wat goed is voor de luchtwegen. Is denk ik wat anders
Ja ik was zoals je weet datzelfde weekend wat weken terug als dat jij er was. En toen was het bij de vliegende hollander en de python bijv maar 15 min wachten. Top gewoonquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de doorstroom bij veel attracties is verbeterd de laatste 15 jaar
als ergens meer dan een uur voor staat pakken we iets andersBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ze hebben natuurlijk lang ervaring met bezoekersaantallen en waarschijnlijk meten ze de lengte van de wachtrij?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat eigenlijk die wachtrij tijd raden?How can I make this topic about me?![]()
vliegende hollander was met de wintereditie dichtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik was zoals je weet datzelfde weekend wat weken terug als dat jij er was. En toen was het bij de vliegende hollander en de python bijv maar 15 min wachten. Top gewoonHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sowieso een handig produkt danquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope kun je ook bij verkoudheid gebruiken
The fuckquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:45 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt soms ook wel bordjes naast de rij staan van bijvoorbeeld "vanaf dit punt nog 60 minuten wachttijd".
60 minuten klinkt minder lang dan een uur
Ik mag weer op pad om mijn dochter op de halen van scouting. Leuk om het hier weer even druk te zien iig
Dat zou ik dus echt never doen. Ik wacht max 30min.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt soms ook wel bordjes van "vanaf dit punt nog 60 minuten wachttijd".
60 minuten klinkt minder lang dan een uur![]()
![]()
lekker om aan te snuivenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker tokotholin erop smeren
helpt vaak ook
Smile, it's free therapy.![]()
we hebben ook wel eens gehad dat de rij bij de python nog op kortste stand was, dus wij gaan erin, wij ook al netjes de rij poortjes gesloten zodat er meer rij zou zijn, medewerker kwam 2 minuten later kijken zo van oh... oke is al gebeurdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Anno 1602 is toch wel een moeilijker spel dan ik dacht. Alles verwoest door een vulkaanTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kan inderdaad. Kan ook via de app op je mobiel en gps. En dan kijken hoe veel man bij de attractie in de rij staan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze zullen vast daar ergens weten als rij tot paaltje x staat is wachttijd y![]()
Tip: laat een goeie scheet en het scheelt zomaar een half uurquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt soms ook wel bordjes naast de rij staan van bijvoorbeeld "vanaf dit punt nog 60 minuten wachttijd".
60 minuten klinkt minder lang dan een uur![]()
![]()
misschien moeten we dit jaar kijken om een sprookjesboomshow mee te pakken
gewoon die hele banken vullen met idiotenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ripquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Anno 1602 is toch wel een moeilijker spel dan ik dacht. Alles verwoest door een vulkaanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
we hebben een keer met de kerst gehad met mijn zwagerquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Tip: laat een goeie scheet en het scheelt zomaar een half uur
die liet BUITEN in de rij bij symbolica een scheet.... en die bleef hangen.... als je 10 minuten later daar mensen door zag lopen zag je nog gezichten vertrekkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik moet denk ik toch wel beetje oppassen met scheten latenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:45 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Was een rij van 2 uur en 30 graden en sommigen konden daar blijkbaar niet zo goed tegenUw ADH vitamine Worst
ja ben er ook weer eens een keertjequote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En daar is MAAAA![]()
![]()
![]()
die gewoon genegeerd wordt door GG?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En daar is MAAAA![]()
![]()
![]()
die gewoon genegeerd wordt door GG?![]()
Dat was niet met opzet.
Dat zeggen ze allemaalquote:
Mijn smoes is: ik ben met veel dingen tegelijk bezig.
nieuws terugkijken, fok tabjes, heb nog ergens een YouTube openstaan, ik ben koffie aan het drinken, dat soort dingen.How can I make this topic about me?![]()
en nogeens ergens van schrikken en sproeienquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
nieuws terugkijken, fok tabjes, heb nog ergens een YouTube openstaan, ik ben koffie aan het drinken, dat soort dingen.![]()
![]()
Jij kan wel multitasken hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
nieuws terugkijken, fok tabjes, heb nog ergens een YouTube openstaan, ik ben koffie aan het drinken, dat soort dingen.
Uw ADH vitamine Worst
Nu zeg je dus eigenlijk dat maily nog onbelangrijker is dan dat alles.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
nieuws terugkijken, fok tabjes, heb nog ergens een YouTube openstaan, ik ben koffie aan het drinken, dat soort dingen.
Dat is nog niet gebeurd....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
en nogeens ergens van schrikken en sproeienHow can I make this topic about me?![]()
nee nee neequote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu zeg je dus eigenlijk dat maily nog onbelangrijker is dan dat alles.
Ik heb haar aanwezigheid gewoon gemist.How can I make this topic about me?![]()
Weet ik toch.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee nee nee
Ik heb haar aanwezigheid gewoon gemist.
Zo eens bedenken waarmee ik jullie ga vervelenTrotste mama van Ambar
krijg apart ideeën hierbijquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
en nogeens ergens van schrikken en sproeien
Ambar-spam?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo eens bedenken waarmee ik jullie ga vervelen
Hoeveel nachtjes nog wachten?![]()
* gebrokenglas drinkt snel zijn mok leeg, die was nog voor 40% gevuld.How can I make this topic about me?![]()
zo erg dat het je gewoon niet opvalt als ze er weer isquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee nee nee
Ik heb haar aanwezigheid gewoon gemist.
18quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ambar-spam?
Hoeveel nachtjes nog wachten?Trotste mama van Ambar
* loveislikeakiss noteert om 23 augustus een buttplug in te doenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik moet denk ik toch wel beetje oppassen met scheten latenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
* gebrokenglas kucht verlegen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zo erg dat het je gewoon niet opvalt als ze er weer isHow can I make this topic about me?![]()
bij wie?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss noteert om 23 augustus een buttplug in te doen![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:06 schreef maily het volgende:
Hondenpoep gegooid naar demonstranten in Katwijk
[..]![]()
![]()
grote groep ookSmile, it's free therapy.![]()
mezelfquote:
ik zit meer vezels toe te voegen aan mijn dieet
mijn darmen hebben nog een mening eroverHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
" Hierna stapten de betogers in een gereedstaande taxi."quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:06 schreef maily het volgende:
Hondenpoep gegooid naar demonstranten in Katwijk
[..]
En daaronder een plaatje van een ME-busje
Uw ADH vitamine Worst
Morgen ga ik wel weer even de dierenwinkel leegkopen
Trotste mama van Ambar
Die foto bij: veel politie aanwezig in Katwijk. Die agent die tegen een lantaarnpaal staat te leunenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
" Hierna stapten de betogers in een gereedstaande taxi."
En daaronder een plaatje van een ME-busje![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
Die foto bij: veel politie aanwezig in Katwijk. Die agent die tegen een lantaarnpaal staat te leunen
Uw ADH vitamine Worst
Ik had vandaag een Vrijwitquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen ga ik wel weer even de bierenwinkel leegkopen
Was lekker![]()
![]()
Mooizoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goed!![]()
Druk gehad de afgelopen tijd.![]()
Nu weer wat rustiger?
Goed, lekker aan het relaxen en een vage serie aan het kijkenquote:
Laat je wel wat over voor mijn konijnen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen ga ik wel weer even de dierenwinkel leegkopenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zal er aan denkenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat je wel wat over voor mijn konijnen?Trotste mama van Ambar
fijn om te lezen dat het goed met je gaatquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed, lekker aan het relaxen en een vage serie aan het kijken![]()
![]()
Wat ben je aan het kijken??
Ik heb net The Pitt gekeken. Kan ik aanraden als je van een ziekenhuis serie houdt.Smile, it's free therapy.![]()
Sirens op Netflixquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
fijn om te lezen dat het goed met je gaat![]()
![]()
Wat ben je aan het kijken??
Ik heb net The Pitt gekeken. Kan ik aanraden als je van een ziekenhuis serie houdt.
Oja dat vind ik over het algemeen wel leuk.. waar is dat te kijken?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Op Hbo. Kijkt echt lekker weg.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sirens op Netflix
Oja dat vind ik over het algemeen wel leuk.. waar is dat te kijken?
Even kijken wat Sirens voor iets is.Smile, it's free therapy.![]()
"scherpe, sexy en duister grappige verkenning van vrouwen, macht en klasse"Smile, it's free therapy.![]()
je doet je best maar er is iets stuk er lijkt iets kwijtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh die heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op Hbo. Kijkt echt lekker weg.
Even kijken wat Sirens voor iets is.![]()
Zozo toe maar weerquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Kijk op het account van iemand anders![]()
de kat dacht ook ik ga nog even goed alles laten stinken hieroHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-05-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4475 / +0 / +0 / 6851 / 7586
2. aeque / 1042 / +109 / +41 / 1688 / 2319
3. devzero / 807 / +22 / +18 / 600 / 819
4. Lovely / 768 / +71 / +58 / 1890 / 2391
5. KillemWieft / 705 / +52 / +0 / 229 / 406
6. hemarookworst / 678 / +34 / +43 / 1031 / 1484
7. gebrokenglas / 657 / +50 / +12 / 1551 / 2089
8. HappyCharly / 592 / +28 / +9 / 464 / 641
9. Harrie / 541 / +12 / +6 / 723 / 957
10. Dr.Mikey / 526 / +46 / +4 / 260 / 410
11. _UserName_ / 520 / +0 / +40 / 442 / 631
12. KoningWouter / 469 / +22 / +65 / 1206 / 1499
13. mario390 / 446 / +11 / +10 / 173 / 310
14. Rob / 372 / +2 / +68 / 237 / 343
15. kree / 337 / +4 / +24 / 555 / 749
16. Fogel / 335 / +5 / +0 / 357 / 548
17. Sally / 325 / +2 / +3 / 156 / 246
18. StevenHyde / 321 / +46 / +0 / 842 / 1067
19. sp3c / 292 / +14 / +0 / 239 / 335
20. RedShoe / 282 / +15 / +112 / 638 / 730SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
Big FunDon't follow me. I am lost too
Hey Birdy :w lang niet gezien.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goed!![]()
Druk gehad de afgelopen tijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet je wat hij nog meer kan behalve heel goed scores bijhouden?Trotste mama van Ambar
Goodevening Marcquote:
jou beminnen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat hij nog meer kan behalve heel goed scores bijhouden?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Juistem, zoals geen ander het kan.quote:Trotste mama van Ambar
VrijdagavondDon't follow me. I am lost too
BolkDon't follow me. I am lost too
Bijna volDon't follow me. I am lost too
Zuigen kan ik ook heel goed. Mijn interne moet binnenkort weer eens ontstoft worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Juistem, zoals geen ander het kan.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Brown sugarDon't follow me. I am lost too
Ik was in de war met Robbiequote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:45 schreef Monitor het volgende:
[..]
Zuigen kan ik ook heel goed. Mijn interne moet binnenkort weer eens ontstoft worden.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Oeh ik kom eraan lief!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:45 schreef Monitor het volgende:
[..]
Zuigen kan ik ook heel goed. Mijn interne moet binnenkort weer eens ontstoft worden.Trotste mama van Ambar
LapohuntDon't follow me. I am lost too
![]()
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: