abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 mei 2025 @ 22:06:36 #76
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217730505
Ik zag trouwens aan het einde, toen met Dennis, een ontspannen Mark! Ik schrok me rot! En het was nog een grappig mannetje ook :D
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  vrijdag 23 mei 2025 @ 22:07:57 #77
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217730518
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 22:05 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik kan mij wel voorstellen dat het plafond van alle badkamers dicht moet zijn. Want anders trekt het vocht van de badkamers zo in die houten balken er boven.. Net ff gecheckt.. ik zag iig dat de badkamer van M&R een dicht plafond heeft...
Ze filmen de bovenkanten van de kamers nauwelijks. Maar idd. moeten de badkamers dicht zijn.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 22:08:47 #78
124676 RobertoCarlos
pi_217730527
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 22:00 schreef Firuze60 het volgende:
Die witte tegelwand bij M&H.. :X Lijkt wel een abattoir.
_O-
Samenvatting: 'De tegels van Heidy & Mark lijken op de badkamer van een:
1) Voetbalclub (RC)
2) Ziekenhuis (V)
3) Abbatoir (F60)

Hebben nog meer mensen een suggestie? _O- :s)
  vrijdag 23 mei 2025 @ 22:09:54 #79
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217730535
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 22:08 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
_O-
Samenvatting: 'De tegels van Heidy & Mark lijken op de badkamer van een:
1) Voetbalclub (RC)
2) Ziekenhuis (V)
3) Abbatoir (F60)

Hebben nog meer mensen een suggestie? _O- :s)
Viswinkel
  vrijdag 23 mei 2025 @ 22:09:58 #80
124676 RobertoCarlos
pi_217730537
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 22:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze wat van kleur hebben als meubilair. Maar die groene tegels vond ik ook niet mooi.
Ik vond dat bruin van het bad van M&R wel mooi, als het echt een beetje een bamboe-kleur is...
  vrijdag 23 mei 2025 @ 22:10:45 #81
124676 RobertoCarlos
pi_217730542
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Viswinkel
Staat genoteerd! :s)
  vrijdag 23 mei 2025 @ 22:12:13 #82
124676 RobertoCarlos
pi_217730554
Ik heb toch het idee dat de hele zondag-discussie een beetje uitgedoofd is ineens....

Mijn theorie: Naomi doet haar duck-snavel ineens niet meer open, omdat Mau en Noukie die zondag nu ineens wél hard nodig hebben....
  vrijdag 23 mei 2025 @ 22:13:01 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217730557
Mark en Heidy zitten er volgende week doorheen. Wat wensen wij hen toe?
pi_217730574
Die twee zeikzusjes over die te lage kranen bij de wasbakken, ze konden toch zo goed meten?
  vrijdag 23 mei 2025 @ 22:17:37 #85
124676 RobertoCarlos
pi_217730583
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Die twee zeikzusjes over die te lage kranen bij de wasbakken, ze konden toch zo goed meten?
De hoogte van die kraan was prima. Ze wilden gewoon Ronnie nog een keer zien...
  vrijdag 23 mei 2025 @ 22:18:58 #86
124676 RobertoCarlos
pi_217730593
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Mark en Heidy zitten er volgende week doorheen. Wat wensen wij hen toe?
Op dit moment: dat ze 2 kamers opleveren, gun ik ze nu wel. Maar dat kan dinsdag of woensdag ineens weer heel anders zijn natuurlijk :D
  vrijdag 23 mei 2025 @ 22:21:03 #87
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217730608
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 22:18 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Op dit moment: dat ze 2 kamers opleveren, gun ik ze nu wel. Maar dat kan dinsdag of woensdag ineens weer heel anders zijn natuurlijk :D
Misschien haken ze wel af…
pi_217730855
Hmmm, jammer, moeten we een heel weekend wachten op de oplevering. Zag trouwens dat het pand aan de voorkant in de steigers staat, alle stenen leken opnieuw gevoegd.

En snap ook niks van de bovenkanten van die badkamers, de ene heeft wel een verlaagd plafond onder de balken en de ander, zo lijkt het, muren die onder de balken eindigen.

En wat Knabbel en Babbel zeiden over dat schilderwerk in hun slaapkamer, een prof had hun gezegd, twee weken om het secuur af te werken, manoman. Dat geloof ik zo.

De meest sympathieke deelnemer vind ik Chris.
pi_217730919
Gotsamme, dat gejammer van Naomi begint wel vervelend te worden. Ze riep van de week nog, wij zijn de enigen met kinderen, ze vergat Chris even voor het gemak, de trut!
pi_217731008
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 21:29 schreef Soury het volgende:
Oh die badkamer van Marit en Roelie is wel wat anders, ik vind het wel tof die tegels. Al ben ik niet zo van die kom wasbakken.
Mwah, vind beide niet echt geweldig, die tegelwand maakt erg donker, ze hebben geen raam in hun badkamer en volgens mij zijn kom wasbakken zooooo 2005. :D
pi_217731031
De Ray-volutie is begonnen in Het Blok! 8-)

Laat ik beginnen met mijn complimenten uit te delen aan rauwdouwer Ray. Die man is meer oppas, opruimcoach en brandjesblusser deze week dan dat ie aannemer is. Daarnaast: hij is er gewoon al-tijd. Elke dag. Vergelijk dat eens met die lulhannes die vorig jaar één of twee keer per week een rondje maakte om vooral te zaniken. Nee, Ray is het geheime ingrediënt van dit Blok-jaar. En met het hart op de tong, getuige zijn directe commentaren: "Ik heb respect voor Victor, want als je met Naomi werkt heel de week dan heb je het zeker zwaar."

Over Naomi gesproken trouwens: die heeft haar vlijmscherpe plaknagels bovengehaald en kiest frontaal de aanval, waarbij de streken van Alexis uit Dynasty in het niets vallen. Maar heel eerlijk gezegd snap ik haar beweegredenen niet zo heel goed: zij (of liever gezegd: Victor) ligt op schema, dus zij kan de zondag makkelijk naar huis om bij de kinderen te zijn. Uit angst, onzekerheid of een puur gevoel voor drama gaat ze vol op het orgel als men 48 uur extra krijgt (inclusief die zondag) terwijl ze daar in eerste instantie óók om vroeg. En over dat gedoe met de prijs van die cementstorter ben ik het in alle eerlijkheid wel eens met Moffel en Piertje. …Wacht, wat?! Jazeker wel, zij hebben een valide argument dat ze sneller moesten werken omdat die vriendjes van Victor twee uur eerder dan gepland klaar stonden. Had Naomi in die situatie gezeten (en geloof me, zonder Victor zou ze nog geen schroef van een spijker kunnen onderscheiden) had ze ook zo gereageerd als de ‘laatkomers’ nu doen.

En kluskakkers Maurits en Anouk liften lekker mee op de kennis en planning van Victor en Naomi. Hebben ze mooi geluk mee. Want als ze het zelf moeten fixen komen de stukadoors niet opdagen en lopen ze meteen achter op schema. Tja…

Faisel trekt zich niks aan van alle drama’s. Sterker nog, die kerel maakt een halve wereldreis naar Almere voor materiaal en begint ook nog een lucratief handeltje met een extra bestelwagen :D Arme Chris moet zich intussen maar behelpen als Faisel weer eens de Houdini gedaan heeft. Tenminste, als Chris zelf intussen wakker is. Voor iemand die in de bouw werkt is zijn begrip van op tijd starten wel erg fluďde...

Van Knabbel en Babbel krijg ik intussen enorme Famke-vibes, bij allebei. Ik snap ook wel dat Ray er weinig vertrouwen in heeft. Ze lopen maar wat aan te klooien en voor twee creatievelingen zie ik maar weinig onderscheidend terugkomen in hun opleveringen. Maar goed, ze doen intussen waar ze goed in zijn: oude meuk kopen en verkopen.

Over oude meuk gesproken: nee hoor, ik ben Moffel en Piertje niet vergeten! Want terwijl ze deze week wat minder de pineut waren en er zowaar een badkamer waarneembaar is, ging dat wel met het nodige gedoe en scheldkanonnades. Lieve hemel, die Piertje kan er wat van. Als ze nou wat minder die scheepshoorn zou laten klinken had ze wellicht kunnen weten dat er onder de vloer isolatie moest. Of dat ze eerst een gebruiksaanwijzing moet lezen voordat ze een tijdelijke kledingkast in elkaar vouwt. Of dat ze op het rooster stond voor corvee. Of… enfin, de lijst is eindeloos. Net zoals hun deelname komende week al eindeloos voor ze aanvoelt.

En dan de onvolprezen ster van de show, mijn absolute crush, mijn "Ik kijk Het Blok voor het plot - het plot": Marit O+
Die meid zet haar charmes in en krijgt alles voor elkaar – wat ik ook wel snap hoor, haar kun je niks weigeren. Laat ik het zo zeggen: ik zou graag een dealtje met haar sluiten, ergens op een stadhuis waarbij we allebei op een vraag met ‘ja’ moeten antwoorden ^) Wat betreft Roelie: daarvan snap ik ook niet goed waarom ze meedoet. Duidelijk is dat Marit de aanjager van hun deelname is, maar d’r zusje staat al redelijk op de rand van een inzinking, die continue stroom van stress is duidelijk overweldigend voor haar. Het zal mij benieuwen of ze de eindstreep haalt…

En zie! Dennis die komt kijken op de bouwlocatie werkt zoveel beter voor zowel hem als het programma. Dan is hij ad-rem, geeft ie wat steekjes onder water, en is er meer connectie met de kluskoppels. Kijk naar het gesprekje met Moffel en Piertje, of zijn reactie op de badkamer-in-wording van Knabbel en Babbel. Hallo programmamakers: doe daar iets mee! Of maak Ray volgend jaar naast aannemer ook direct de presentator van de show, die is mogelijk nog directer en scherper in zijn commentaren en het scheelt weer in de kosten.

En gaan ze nu elke week een variatie op hamertje-tik doen als klusspel? Ik was niet te spreken over de creabea-opdrachten van vorig jaar, maar dit is ook wel het andere uiterste. Wat is het volgende: een spijker in het houtblok slaan met een schroevendraaier?

Goed, ter afsluiting: heeft Moffel nog iets te melden? …Nee? Wat krijgen we n… oh, Piertje neemt het woord? Nou, ik ben benieuwd in hoeverre het vocabulaire netjes blijft.

…zal het gaan ja? Mijn Marit is absoluut geen zeikwijf :{w Ga je mond spoelen. Als je tenminste een werkende kraan hebt in die vreselijk betegelde badkamer van je, tssss.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217731037
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Misschien haken ze wel af…
Hopelijk niet, ze geven iig nog wat sjeu. _O-
pi_217731066
De weekafsluiting van Peter doet alles weer goed, heb keihard moeten lachen.. _O_ _O- :D
  vrijdag 23 mei 2025 @ 23:17:04 #94
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217731123
@PeterKelder Dank voor je samenvatting!
  vrijdag 23 mei 2025 @ 23:21:50 #95
124676 RobertoCarlos
pi_217731151
Nu kunnen we pas echt het weekend in! :D *O*
pi_217731152
@PeterKelder de Doordevil van het Blok.. ^O^
pi_217732309
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Huh? Mag je onbeperkt familie laten helpen??
1x per week toch? Althans zoiets staat me bij.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 09:01:08 #98
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217732797
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 23:03 schreef PeterKelder het volgende:

[ afbeelding ]
…zal het gaan ja? Mijn Marit is absoluut geen zeikwijf :{w Ga je mond spoelen. Als je tenminste een werkende kraan hebt in die vreselijk betegelde badkamer van je, tssss.
Toegegeven, ik heb ook een enorme zwak voor Marit, maar deze was wel een beeeeetje zeiken om het zeiken.
Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 mei 2025 @ 09:57:56 #99
862 Arcee
Look closer
pi_217733367
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 23:03 schreef PeterKelder het volgende:
Als je tenminste een werkende kraan hebt in die vreselijk betegelde badkamer van je, tssss.
Die van Heidy en Mark, hč? Ja, wat een schijtlelijke tegels inderdaad. Die zwarte strook maakt het alleen maar lelijker. _O-
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217733599
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 09:01 schreef V. het volgende:

[..]
Toegegeven, ik heb ook een enorme zwak voor Marit, maar deze was wel een beeeeetje zeiken om het zeiken.
Nou ja, ze heeft al eerder aangegeven er niet blij mee te zijn, en het zal wellicht ook komen door de stress met die kranen in de badkamer die te laag waren. En nu gaat het in zekere zin nog omdat ze in afgesloten ruimtes bezig zijn, maar als ze straks aan de slag moeten met de woonkamer of de keuken zou ik ook niet blij worden als een ander duo dan te pas en te onpas door het appartement komt banjeren met materialen.

Hadden Moffel en Piertje dat appartement gehad, had die laatste de deur waarschijnlijk op dag 2 al gebarricadeerd, wat ik je brom. En ze zijn ook niet slim bezig, als ze zien dat de andere buren (Victor en Naomi) al twee weken op rij de materialen naar boven laten takelen zou er toch een lampje moeten branden. En dan bedoel ik niet het lampje van het koffiezetapparaat dat de koffie klaar is :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 09:57 schreef Arcee het volgende:

[..]
Die van Heidy en Mark, hč? Ja, wat een schijtlelijke tegels inderdaad. Die zwarte strook maakt het alleen maar lelijker. _O-
Het is dan al zo'n klein donker hok en dan betegelen ze een deel met enorm donkerbruine tegels _O- En dan lopen miepen om de broodnodige dorpels :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')