Oh wat balen!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanavond kan ik even geen commentaar geven aangezien mijn smartfoon gecrashed is. Maar morgen hoop ik weer wel.
Meen je niet! Naja, geen verstand van, maar het schijnt dat botox of fillers om de zoveel tijd weer aangevuld moet worden. Af en toe even je gezicht weer laten bijpompen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
Naomi heeft ook dus op haar (met de kinderen doorbrengen) vrije zondag nog een extra spuit in haar lippen laten zetten. Het wordt steeds erger.
Hoef je geen verstand van te hebben dat zie je toch? Die lip zit nu tegen haar neus aan. Wat een naar wijf is het ook om zo te doen tegen die zusjesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Meen je niet! Naja, geen verstand van, maar het schijnt dat botox om de zoveel tijd weer aangevuld moet worden. Af en toe even je gezicht weer laten bijpompen.
HAHAHAHA, ik zie dat niet direct.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoef je geen verstand van te hebben dat zie je toch? Die lip zit nu tegen haar neus aan. Wat een naar wijf is het ook om zo te doen tegen die zusjes
Ik las ergens dat als je boos bent omdat je partner onrecht wordt aangedaan, dat die botox dan uitzet.... Ik weet ff niet waar ik dat heb gelezen...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
Naomi heeft ook dus op haar (met de kinderen doorbrengen) vrije zondag nog een extra spuit in haar lippen laten zetten. Het wordt steeds erger.
Lig hier dubbelquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik las ergens dat als je boos bent omdat je partner onrecht wordt aangedaan, dat die botox dan uitzet.... Ik weet ff niet waar ik dat heb gelezen...
Anoek is achterbaks, en die vent van haar ook. Die badkamer heeft terecht gewonnen omdat die voor de verkoop het meest aantrekkelijk is.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ze is er iig niet aardiger op geworden..... gadver... wat een vervelende figuren zeg! Vooral Anouk is geniepig![]()
![]()
(van Naomi weten het wel, die is gewoon dom en gewend om haar zin door te drammen)
En die arrogante houding van 'Noek' en 'Mau'... alsof zij alles zelf gedaan hebben!
Vraag mij steeds af, was het nou hun eigen gehuurde bakwagen die aan gort was gereden of die van het programma?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:00 schreef TaMieke het volgende:
Faisel die alweer op en neer naar Almere ging om spullen te kopen…. Lijkt me echt onlogisch dat het daar zoveel beter/goedkoper is dan in de buurt van Grave. En als t nu een hele bakwagen vol was…
Is ook niet nodig, ik denk dat hij daar een buitenvrouw heeftquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:00 schreef TaMieke het volgende:
Faisel die alweer op en neer naar Almere ging om spullen te kopen…. Lijkt me echt onlogisch dat het daar zoveel beter/goedkoper is dan in de buurt van Grave. En als t nu een hele bakwagen vol was…
Ik denk zn eigen. Maar weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vraag mij steeds af, was het nou hun eigen gehuurde bakwagen die aan gort was gereden of die van het programma?
Ja want waarom wist hij niet dat Chris pas om half 9 wakker was. Waar was hij?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, ik denk dat hij daar een buitenvrouw heeft
Je bent inmiddels al spuit 11quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:10 schreef V. het volgende:
Volgens mijn teerbeminde heeft Naomi bij haar dagje thuis ook meteen haar lippen nog extra laten opspuiten.
Het is nu wel extra Michelin, zeg maar.
Even teruglezen is er niet bij hier, gaat ook zo hardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |