abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 mei 2025 @ 16:20:18 #1
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_217727047
.. om een of andere reden werd ik de afgelopen weken doodgegooid door advertenties voor haarimplantie.

Nou wik het feit dat ik inmiddels behoorlijke inhammen heb waar ik best wel een beetje de balen van heb dus ik sta niet eens negatief tegenover zo'n haarimplantatie op zich.

Echter, als ik die voor/na foto's zie heb ik hele grote twijfels of die wel helemaal waarheidsgetrouw zijn voor de erbij vermelde prijzen. Vaak Turkse klinieken of klinieken in Nederland met een Turkse implantoloog.

Zijn er hier mensen die zelf zo'n haartransplantatie hebben ondergaan en hun ervaring willen delen?
pi_217727813
Ik ben zelf kalend, zie ander topic. En dit is waarom ik het niet gedaan heb

- kwaliteit betaal je voor, er zijn zat voorbeelden online te vinden van hoe het niet moet

- je kan nog steeds kaal worden op een andere plek

- 10/15 jaar garantie: logisch want na 15 jaar is de kans groot dat je een nieuwe ingreep mag ondergaan omdat je opnieuw kaal aan het worden bent. Dit is niet zeker, maar de kans is erg groot.

Je moet rekenen op 5000/6000 euro, misschien iets goedkoper als je inhammen nog meevallen.

Hele pakket met 5* sterren hotel en taxi inbegrepen zou ik heel ver van weg blijven.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 17:38:11 #3
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217727850
Nooit gedaan, maar denk dat ik het wel zou doen als ik later misschien inhammingen oid krijg.

Ken wel mensen die het hebben gehad met heel goed resultaat. Het resultaat is overigens volledig afhankelijk van je eigen haar... als je op je achterhoofd erg dik haar hebt, dan kan het resultaat geweldig zijn. Als je te weinig haar hebt op de achterhoofd, dan is een transplantatie meestal niet eens een optie.

Sowieso wel een Nederlandse kliniek kiezen, geen Turkse!
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  vrijdag 23 mei 2025 @ 17:38:53 #4
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217727855
Ik heb wel van die inhammen maar dat is juist weer helemaal in vandaag de dag.

Maar als je echt compensatie combover moet doen zou ik het wel overwegen of gewoon alles millimeteren
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  vrijdag 23 mei 2025 @ 17:39:52 #5
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217727861
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 17:31 schreef Fushia2 het volgende:
Ik ben zelf kalend, zie ander topic. En dit is waarom ik het niet gedaan heb

- kwaliteit betaal je voor, er zijn zat voorbeelden online te vinden van hoe het niet moet

- je kan nog steeds kaal worden op een andere plek

- 10/15 jaar garantie: logisch want na 15 jaar is de kans groot dat je een nieuwe ingreep mag ondergaan omdat je opnieuw kaal aan het worden bent. Dit is niet zeker, maar de kans is erg groot.

Je moet rekenen op 5000/6000 euro, misschien iets goedkoper als je inhammen nog meevallen.

Hele pakket met 5* sterren hotel en taxi inbegrepen zou ik heel ver van weg blijven.
Sowieso in eigen land doen. Het haar dat wordt geïmplanteert, blijft er in principe voor altijd zitten. Die vallen niet meer uit.

Probleem is dat mensen het te vroeg doen terwijl ze nog actief kalende zijn. Dan krijg je een kale plek tussen de plek waar de behandeling is geweest en waar je natuurlijke haar begint.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  vrijdag 23 mei 2025 @ 18:21:12 #6
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_217728180
Het werkt natuurlijk alleen maar als je het proces van kaal worden stopt. Finasteride slikken dus.

Ik adviseer verder een tondeuse. Het ziet er altijd een beetje zielig uit zo'n transplantatie
pi_217729842
Ik heb 3 jaar geleden een haartransplantatie laten doen in Maastricht bij Hair Science Clinic. De inhammen tot halverwege mijn hoofd zit er nu op. De kruin is nog niet slecht genoeg om iets aan doen, maar dat komt op termijn ook.
Ik ben best tevreden met het resultaat. Het zal nooit zo'n volle haardos worden als je oorspronkelijke haar, maar mij heeft het zeker meer zelfvertrouwen gegeven. Ik gebruik daarbij wel nog haarverdikkers van toppik voor extra volume.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')