Sowieso in eigen land doen. Het haar dat wordt geïmplanteert, blijft er in principe voor altijd zitten. Die vallen niet meer uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:31 schreef Fushia2 het volgende:
Ik ben zelf kalend, zie ander topic. En dit is waarom ik het niet gedaan heb
- kwaliteit betaal je voor, er zijn zat voorbeelden online te vinden van hoe het niet moet
- je kan nog steeds kaal worden op een andere plek
- 10/15 jaar garantie: logisch want na 15 jaar is de kans groot dat je een nieuwe ingreep mag ondergaan omdat je opnieuw kaal aan het worden bent. Dit is niet zeker, maar de kans is erg groot.
Je moet rekenen op 5000/6000 euro, misschien iets goedkoper als je inhammen nog meevallen.
Hele pakket met 5* sterren hotel en taxi inbegrepen zou ik heel ver van weg blijven.
Daar zou ik dus wel een beetje bang voor zijn. Dat zo'n hele behandelingen dus een paar maanden of paar jaar later gewoon voor Jan L*l is geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sowieso in eigen land doen. Het haar dat wordt geïmplanteert, blijft er in principe voor altijd zitten. Die vallen niet meer uit.
Hmm, ik moet me eens gaan inlezen. Dit wist ik niet.quote:Probleem is dat mensen het te vroeg doen terwijl ze nog actief kalende zijn. Dan krijg je een kale plek tussen de plek waar de behandeling is geweest en waar je natuurlijke haar begint.
Jij ziet geen verschil tussen makeup en gel en haarimplantaten? Dus als ik implantaten suf vind, moet ik makeup en gel ook suf vind anders ben ik hypocriet? Nou, da's niet best dan, want ik vind makeup en gel best normaal maar haarimplantaten echt niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 01:27 schreef MarkyMarkx het volgende:
Veel vrouwen zeggen wel dat ze niet van kale mannen houden, maar nog meer vrouwen houden niet van onzekere mannen.
Los van dat vind ik dat wanneer je tegen haarimplantie bent, je tegen iedere vorm van uiterlijke verfraaing zou moeten zijn. Ik zie namelijk geen verschil tussen make-up, gel, haarstukjes, tanden bleken, etc.
Allemaal dingen die je gebruikt om er beter uit te zien dan je er eigenlijk van nature uit ziet.
Niks mis met een kale man hoor. Maar wees wat rigoureus, ga niet halfbakken rondlopen en jas alles er af als het wat minder wordt. Die nep haarlijn en ingrepen zijn vaak wel te zien en zijn niet echt aantrekkelijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 01:27 schreef MarkyMarkx het volgende:
Veel vrouwen zeggen wel dat ze niet van kale mannen houden, maar nog meer vrouwen houden niet van onzekere mannen.
Los van dat vind ik dat wanneer je tegen haarimplantie bent, je tegen iedere vorm van uiterlijke verfraaing zou moeten zijn. Ik zie namelijk geen verschil tussen make-up, gel, haarstukjes, tanden bleken, etc.
Allemaal dingen die je gebruikt om er beter uit te zien dan je er eigenlijk van nature uit ziet.
Ik zie het verschil wel. Make-up is chemische troep die je op je kop smeert om er beter uit te zien. En haartransplantatie is het verplaatsen van haar naar een plek waar het beter oogt.quote:Op maandag 26 mei 2025 01:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen makeup en gel en haarimplantaten? Dus als ik implantaten suf vind, moet ik makeup en gel ook suf vind anders ben ik hypocriet? Nou, da's niet best dan, want ik vind makeup en gel best normaal maar haarimplantaten echt niet.
Ik ben gelukkig nog lang niet kaalquote:Op maandag 26 mei 2025 01:11 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Finasteride is een topmiddel, als je gyno op de koop toeneemt. Draag je kaalheid als een vent. Wereldleiders als The Rock, Bruce Willis en Zanger Petro zijn allemaal zo kaal als een vijveramfibie maar ze liggen goed in de markt. (no homo)
Ik ben het met je eens, maar misschien wordt er te makkelijk over gedacht, die onzekerheid bij mannen komt ergens vandaan. Niet van alle vrouwen die zeggen: "Niks mis met een kale man"quote:Op maandag 26 mei 2025 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks mis met een kale man hoor. Maar wees wat rigoureus, ga niet halfbakken rondlopen en jas alles er af als het wat minder wordt. Die nep haarlijn en ingrepen zijn vaak wel te zien en zijn niet echt aantrekkelijk.
Ik denk dat een man die een uur voor de spiegel staat met een oranje wortelkop en kinoa olie minder aantrekkelijk is dan een daadkrachtige man met wat inhammen.quote:Op maandag 26 mei 2025 02:30 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig nog lang niet kaal
Enkel mn inhammen beginnen wat op te komen en dat vind ik wat minder tof.
Niet iets om voor te schamen verder wat mij betreft. Ik laat alles maar gewoon gebeuren. Hoort gewoon bij het ouder worden.
before en after pics?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:58 schreef ficus het volgende:
Ik heb 3 jaar geleden een haartransplantatie laten doen in Maastricht bij Hair Science Clinic. De inhammen tot halverwege mijn hoofd zit er nu op. De kruin is nog niet slecht genoeg om iets aan doen, maar dat komt op termijn ook.
Ik ben best tevreden met het resultaat. Het zal nooit zo'n volle haardos worden als je oorspronkelijke haar, maar mij heeft het zeker meer zelfvertrouwen gegeven. Ik gebruik daarbij wel nog haarverdikkers van toppik voor extra volume.
Beetje eens. In die zin: je moet er de kop/schedel voor hebben.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:14 schreef M1stral het volgende:
Gewoon tondeuse pakken. Je bent een vent, ga je toch zeker niet allerlei troep op je kop smeren en pillen slikken, die overigens ook nog negatieve bijwerkingen kunnen hebben.
Gezien er vanuit Turkije artsen naar Nederland ingevlogen worden hoeft dat ogenschijnlijk niet het geval te zijn. De Turkse kalende man zal ook gewoon in Turkije behandeld worden, denk ik zo.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:13 schreef Servieskast het volgende:
Er is niets mis met een haartransplantatie in Turkije
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |