abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 mei 2025 @ 16:20:18 #1
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_217727047
.. om een of andere reden werd ik de afgelopen weken doodgegooid door advertenties voor haarimplantie.

Nou wik het feit dat ik inmiddels behoorlijke inhammen heb waar ik best wel een beetje de balen van heb dus ik sta niet eens negatief tegenover zo'n haarimplantatie op zich.

Echter, als ik die voor/na foto's zie heb ik hele grote twijfels of die wel helemaal waarheidsgetrouw zijn voor de erbij vermelde prijzen. Vaak Turkse klinieken of klinieken in Nederland met een Turkse implantoloog.

Zijn er hier mensen die zelf zo'n haartransplantatie hebben ondergaan en hun ervaring willen delen?
pi_217727813
Ik ben zelf kalend, zie ander topic. En dit is waarom ik het niet gedaan heb

- kwaliteit betaal je voor, er zijn zat voorbeelden online te vinden van hoe het niet moet

- je kan nog steeds kaal worden op een andere plek

- 10/15 jaar garantie: logisch want na 15 jaar is de kans groot dat je een nieuwe ingreep mag ondergaan omdat je opnieuw kaal aan het worden bent. Dit is niet zeker, maar de kans is erg groot.

Je moet rekenen op 5000/6000 euro, misschien iets goedkoper als je inhammen nog meevallen.

Hele pakket met 5* sterren hotel en taxi inbegrepen zou ik heel ver van weg blijven.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 17:38:11 #3
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217727850
Nooit gedaan, maar denk dat ik het wel zou doen als ik later misschien inhammingen oid krijg.

Ken wel mensen die het hebben gehad met heel goed resultaat. Het resultaat is overigens volledig afhankelijk van je eigen haar... als je op je achterhoofd erg dik haar hebt, dan kan het resultaat geweldig zijn. Als je te weinig haar hebt op de achterhoofd, dan is een transplantatie meestal niet eens een optie.

Sowieso wel een Nederlandse kliniek kiezen, geen Turkse!
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  vrijdag 23 mei 2025 @ 17:38:53 #4
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217727855
Ik heb wel van die inhammen maar dat is juist weer helemaal in vandaag de dag.

Maar als je echt compensatie combover moet doen zou ik het wel overwegen of gewoon alles millimeteren
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  vrijdag 23 mei 2025 @ 17:39:52 #5
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217727861
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 17:31 schreef Fushia2 het volgende:
Ik ben zelf kalend, zie ander topic. En dit is waarom ik het niet gedaan heb

- kwaliteit betaal je voor, er zijn zat voorbeelden online te vinden van hoe het niet moet

- je kan nog steeds kaal worden op een andere plek

- 10/15 jaar garantie: logisch want na 15 jaar is de kans groot dat je een nieuwe ingreep mag ondergaan omdat je opnieuw kaal aan het worden bent. Dit is niet zeker, maar de kans is erg groot.

Je moet rekenen op 5000/6000 euro, misschien iets goedkoper als je inhammen nog meevallen.

Hele pakket met 5* sterren hotel en taxi inbegrepen zou ik heel ver van weg blijven.
Sowieso in eigen land doen. Het haar dat wordt geïmplanteert, blijft er in principe voor altijd zitten. Die vallen niet meer uit.

Probleem is dat mensen het te vroeg doen terwijl ze nog actief kalende zijn. Dan krijg je een kale plek tussen de plek waar de behandeling is geweest en waar je natuurlijke haar begint.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  vrijdag 23 mei 2025 @ 18:21:12 #6
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_217728180
Het werkt natuurlijk alleen maar als je het proces van kaal worden stopt. Finasteride slikken dus.

Ik adviseer verder een tondeuse. Het ziet er altijd een beetje zielig uit zo'n transplantatie
pi_217729842
Ik heb 3 jaar geleden een haartransplantatie laten doen in Maastricht bij Hair Science Clinic. De inhammen tot halverwege mijn hoofd zit er nu op. De kruin is nog niet slecht genoeg om iets aan doen, maar dat komt op termijn ook.
Ik ben best tevreden met het resultaat. Het zal nooit zo'n volle haardos worden als je oorspronkelijke haar, maar mij heeft het zeker meer zelfvertrouwen gegeven. Ik gebruik daarbij wel nog haarverdikkers van toppik voor extra volume.
  zondag 25 mei 2025 @ 15:14:34 #8
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_217747368
Gewoon tondeuse pakken. Je bent een vent, ga je toch zeker niet allerlei troep op je kop smeren en pillen slikken, die overigens ook nog negatieve bijwerkingen kunnen hebben.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 26 mei 2025 @ 01:03:25 #9
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_217754248
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 17:39 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Sowieso in eigen land doen. Het haar dat wordt geïmplanteert, blijft er in principe voor altijd zitten. Die vallen niet meer uit.

Daar zou ik dus wel een beetje bang voor zijn. Dat zo'n hele behandelingen dus een paar maanden of paar jaar later gewoon voor Jan L*l is geweest.

quote:
Probleem is dat mensen het te vroeg doen terwijl ze nog actief kalende zijn. Dan krijg je een kale plek tussen de plek waar de behandeling is geweest en waar je natuurlijke haar begint.
Hmm, ik moet me eens gaan inlezen. Dit wist ik niet.

Gelukkig zijn het alleen flinke inhammen nu, maar m volle bos met dikke implant van mn jeugd begint wel dunner te worden.

Kale kop heb ik weleens overwogen, mar vooralsnog wil ik het lekker gedekt houden.
pi_217754263
Finasteride is een topmiddel, als je gyno op de koop toeneemt. Draag je kaalheid als een vent. Wereldleiders als The Rock, Bruce Willis en Zanger Petro zijn allemaal zo kaal als een vijveramfibie maar ze liggen goed in de markt. (no homo)
pi_217754309
Veel vrouwen zeggen wel dat ze niet van kale mannen houden, maar nog meer vrouwen houden niet van onzekere mannen.

Los van dat vind ik dat wanneer je tegen haarimplantie bent, je tegen iedere vorm van uiterlijke verfraaing zou moeten zijn. Ik zie namelijk geen verschil tussen make-up, gel, haarstukjes, tanden bleken, etc.

Allemaal dingen die je gebruikt om er beter uit te zien dan je er eigenlijk van nature uit ziet.
pi_217754343
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 01:27 schreef MarkyMarkx het volgende:
Veel vrouwen zeggen wel dat ze niet van kale mannen houden, maar nog meer vrouwen houden niet van onzekere mannen.

Los van dat vind ik dat wanneer je tegen haarimplantie bent, je tegen iedere vorm van uiterlijke verfraaing zou moeten zijn. Ik zie namelijk geen verschil tussen make-up, gel, haarstukjes, tanden bleken, etc.

Allemaal dingen die je gebruikt om er beter uit te zien dan je er eigenlijk van nature uit ziet.
Jij ziet geen verschil tussen makeup en gel en haarimplantaten? Dus als ik implantaten suf vind, moet ik makeup en gel ook suf vind anders ben ik hypocriet? Nou, da's niet best dan, want ik vind makeup en gel best normaal maar haarimplantaten echt niet. :P
-nee-
pi_217754350
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 01:27 schreef MarkyMarkx het volgende:

Niks mis met een kale man hoor. Maar wees wat rigoureus, ga niet halfbakken rondlopen en jas alles er af als het wat minder wordt. Die nep haarlijn en ingrepen zijn vaak wel te zien en zijn niet echt aantrekkelijk.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217754448
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2025 01:43 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Jij ziet geen verschil tussen makeup en gel en haarimplantaten? Dus als ik implantaten suf vind, moet ik makeup en gel ook suf vind anders ben ik hypocriet? Nou, da's niet best dan, want ik vind makeup en gel best normaal maar haarimplantaten echt niet. :P
Ik zie het verschil wel. Make-up is chemische troep die je op je kop smeert om er beter uit te zien. En haartransplantatie is het verplaatsen van haar naar een plek waar het beter oogt.

Ik begrijp ook wel dat vrouwen haartransplantatie doorgaans niet aantrekkelijk vinden. Ik vind zelf namelijk alle uiterlijke verfraaiing bij vrouwen ook niet aantrekkelijk. Ik houd van vrouwen die tevreden met zichzelf zijn zonder plamuur of haarstukjes. Ergens daaronder schuilt namelijk onzekerheid. En die onzekerheid sijpelt door tot in de diepste wortels van de boom waar ellende aan groeit.
  maandag 26 mei 2025 @ 02:30:17 #15
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_217754465
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 01:11 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Finasteride is een topmiddel, als je gyno op de koop toeneemt. Draag je kaalheid als een vent. Wereldleiders als The Rock, Bruce Willis en Zanger Petro zijn allemaal zo kaal als een vijveramfibie maar ze liggen goed in de markt. (no homo)
Ik ben gelukkig nog lang niet kaal ;)
Enkel mn inhammen beginnen wat op te komen en dat vind ik wat minder tof.

Niet iets om voor te schamen verder wat mij betreft. Ik laat alles maar gewoon gebeuren. Hoort gewoon bij het ouder worden.
pi_217754478
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 01:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Niks mis met een kale man hoor. Maar wees wat rigoureus, ga niet halfbakken rondlopen en jas alles er af als het wat minder wordt. Die nep haarlijn en ingrepen zijn vaak wel te zien en zijn niet echt aantrekkelijk.
Ik ben het met je eens, maar misschien wordt er te makkelijk over gedacht, die onzekerheid bij mannen komt ergens vandaan. Niet van alle vrouwen die zeggen: "Niks mis met een kale man" :')
pi_217754489
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 02:30 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Ik ben gelukkig nog lang niet kaal ;)
Enkel mn inhammen beginnen wat op te komen en dat vind ik wat minder tof.

Niet iets om voor te schamen verder wat mij betreft. Ik laat alles maar gewoon gebeuren. Hoort gewoon bij het ouder worden.
Ik denk dat een man die een uur voor de spiegel staat met een oranje wortelkop en kinoa olie minder aantrekkelijk is dan een daadkrachtige man met wat inhammen.

Maargoed, ik ben geen vrouw. Misschien houden die wel van chemisch gebruinde oempa loempa's :')
pi_217754538
Gaat dit topic over haarTRANSplantaties? Want haarimplantaTEN zijn wat anders. Dan heb je het meestal over kunsthaar dat wordt geïmplanteerd in de hoofdhuid. Dit werkt echter vaak niet goed en kan tot allerlei problemen leiden.

Een haartransplantatie is waarvoor mensen doorgaans naar Turkije gaan.

Je moet maar eens over haarverlies gaan lezen op Reddit in /r/Tressless, dan gaat er een wereld voor je open. Wat transplantaties betreft, is de werkelijkheid vaak niet zo mooi als hij wordt voorgesteld. Een haartransplantatie is vaak zinloos zonder medicatie, dus finasteride of dutasteride en/of minoxidil. Zonder de medicatie zal het haarverlies namelijk doorgaan, waardoor er achter het getransplanteerde haar kale plekken ontstaan en je op een gegeven moment een heel vreemde haarlijn krijgt. Je zult dan een tweede transplantatie moeten doen. Risico is dan dat er weinig of geen donorhaar meer over is van op je achterhoofd, waardoor je met een mislukte haarlijn blijft zitten.

Je kunt dus eigenlijk maar beter meteen medicatie proberen. Dit heeft vaak al een erg positieve invloed op de haarlijn en wellicht is een transplantatie dan niet nodig. Als je dan een nog betere haarlijn wilt, kun je na een paar jaar ook een transplantatie overwegen. Je moet zeker niet te agressief zijn wat de haarlijn betreft. Probeer niet de haarlijn van een 20-jarige te krijgen.

Kort samengevat:
-probeer eerst medicatie; min kun je zo kopen, fin en dut zijn op recept verkrijgbaar
-als dit geen bijwerkingen geeft en goede resultaten geeft, ga je ermee door
-evt. later aanvullen met transplantatie en dan de medicatie ook blijven gebruiken de rest van je leven
Mja
  maandag 26 mei 2025 @ 07:56:58 #19
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217755099
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 20:58 schreef ficus het volgende:
Ik heb 3 jaar geleden een haartransplantatie laten doen in Maastricht bij Hair Science Clinic. De inhammen tot halverwege mijn hoofd zit er nu op. De kruin is nog niet slecht genoeg om iets aan doen, maar dat komt op termijn ook.
Ik ben best tevreden met het resultaat. Het zal nooit zo'n volle haardos worden als je oorspronkelijke haar, maar mij heeft het zeker meer zelfvertrouwen gegeven. Ik gebruik daarbij wel nog haarverdikkers van toppik voor extra volume.
before en after pics?
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_217778123
Ik heb mijn haar over mijn hoofd van links naar rechts gekamd.
Helemaal top, de vrouwtjes zijn er dol op. ^O^
pi_217779486
Er is niets mis met een haartransplantatie in Turkije :')
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 16:18:29 #22
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_217779528
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 15:14 schreef M1stral het volgende:
Gewoon tondeuse pakken. Je bent een vent, ga je toch zeker niet allerlei troep op je kop smeren en pillen slikken, die overigens ook nog negatieve bijwerkingen kunnen hebben.
Beetje eens. In die zin: je moet er de kop/schedel voor hebben.
Zelf nu bewust kaal na een mislukte zelf-kapper-sessie tijdens corona. Dit gehouden omdat het me staat en omdat mn hoofdhaar best dun is. Maar sommigen zien er helaas toch wat matig uit kaal. Een schedel met deuken of zo.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 28 mei 2025 @ 18:09:37 #23
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_217780390
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 16:13 schreef Servieskast het volgende:
Er is niets mis met een haartransplantatie in Turkije :')
Gezien er vanuit Turkije artsen naar Nederland ingevlogen worden hoeft dat ogenschijnlijk niet het geval te zijn. De Turkse kalende man zal ook gewoon in Turkije behandeld worden, denk ik zo.

Maar je moet wel een juiste kliniek treffen. En daar heb ik een hard hoofd in als ik die advertenties zie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')