SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Ohhh dat is slyquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
miss_sly, Dotteke, dud0r
de volledige namen en rugnummers
Sylvester Stallonequote:
Nja wie weet kan je met die schillen ook nog wel iets.. misschien goed je huid?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij eindigde ik de post met "en hoe gaat jullie dag"
ik ken ook een sly.nl vanuit 40+ ik dacht die is toch niet blauwquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
miss_sly, Dotteke, dud0r
de volledige namen en rugnummers
denk het idd ook niet neequote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken ook een sly.nl vanuit 40+ ik dacht die is toch niet blauw
En moet je niet serieus nemenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja wie weet kan je met die schillen ook nog wel iets.. misschien goed je huid?![]()
Kijk je kan er een gezichtsmasker meemaken
[ afbeelding ]
Er is hier maar 1 onderkoffer modquote:
gastinnetjes ookquote:
Zie! Zo snelquote:
Wat zijn nu weer zuurminnende planten?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had iets gelezen over bananenschillen in een pot met water, 2 weken laten staan en daarmee zuurminnende planten mee bewateren
Nee eigenlijk moet je ze gewoon meer zien als een user net als wij.quote:
beter helemaal niet nemen, je weet nooit waar ze in hebben gezetenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
beter helemaal niet nemen, je weet nooit waar ze in hebben gezeten
eigenlijk zou het blauwe kleurtje hier gewoon zwart moeten zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee eigenlijk moet je ze gewoon meer zien als een user net als wij.
Sommige plantjes houden van kalkhoudende grond, andere plantjes van een beetje zure grond. Zoals blijkbaar blauwe bessenstruikjes.quote:
ja dat schijnt alleen niet zo makkelijk te zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eigenlijk zou het blauwe kleurtje hier gewoon zwart moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |