Nah dit komt niet meer goed. En terecht ook, Italiaanse praktijken en dan maar hopen dat het goed komt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:21 schreef Scrummie het volgende:
Beroep mogelijk dus die gaan gewoon weer door.
Beroep en daarna nog een gang naar de civiele rechter.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:21 schreef Scrummie het volgende:
Beroep mogelijk dus die gaan gewoon weer door.
Van de site van Vitessequote:De licentiecommissie gaat daarmee voorbij aan de negatieve adviezen van zowel de centrale spelersraad als de centrale trainersraad.
Ach die paar honderd man komt er wel weer overheen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:10 schreef Treinhoer het volgende:
_!
Zuur voor de echte supporters maar dit was onvermijdelijk.
Niet gehinderd door enige kennis lekker blijven herhalen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ach die paar honderd man komt er wel weer overheen.
Na de successupporters hebben we dus ook de rampsupporters?quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:21 schreef Raw85 het volgende:
Dat is inderdaad zo’n ongekend sneue dooddoenerHet stadion zit inderdaad niet 100% vol maar Vitesse trekt nog steeds meer supporters dan het overgrote deel van de andere Nederlandse clubs. En die steun is juist alleen maar toegenomen naarmate de sportieve malaise toenam.
Biedt dit nou perpectief voor jong Feyenoord @Caland?quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dames en heren, schrik niet.
Vitesse gaat de eerste club worden die daadwerkelijk uit de KKD degradeert.
Ach, de licentie wordt elk seizoen ingetrokken toch?quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:44 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik blijf erbij dat ik het ongelooflijk triest vind voor de Vitesse-fans.
Hopelijk komt City FC Group of Red Bull de club overnemen.
Zo'n zenuwslopende vicieuze cirkel gun ik eerlijk gezegd alleen de fans van Bayern, Man City en PSG.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, de licentie wordt elk seizoen ingetrokken toch?
Die krijgen ze wel weer terug in ruil voor wat extra minpunten.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, de licentie wordt elk seizoen ingetrokken toch?
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Biedt dit nou perpectief voor jong Feyenoord @:Caland?
Sfeerloze kut club , missen we niks aanquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:44 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik blijf erbij dat ik het ongelooflijk triest vind voor de Vitesse-fans.
Hopelijk komt City FC Group of Red Bull de club overnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |